in stand gehouden toch?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had jij de OP wel in stand gelaten?
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
in stand gehouden toch?
Of intact laten
Hm
Hoe dan ook, nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
in stand gehouden toch?
Of intact laten
Hm
Hoe dan ook, nee.
Nee, dat was een verwijzing naar een blunder van onlogisch.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wtf ik heb je niks misdaan smerige pedo.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat was een verwijzing naar een blunder van onlogisch.
Maar omdat je gelijk zo achterlijk loopt te schelden hebben we nu ruzie.
Echt hele treurige 'humor' heb je dan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
Hardop gelachen om de opmerking van @:Mexicanobakker in Feyenoord-topic.
Zo is dat makker.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest. Jouw maandag kan niet meer stuk.
Gekeken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
quote:
Ohquote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Echt hele treurige 'humor' heb je dan.
Dat valt reuze mee, ze gaat een weekje weg omdat mensen nare dingen hebben gezegd over haar overleden moeder?quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
De dochter van Johan heeft een stevige meltdown gehad.
User @maxi-mus overdrijft graag.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ze gaat een weekje weg omdat mensen nare dingen hebben gezegd over haar overleden moeder?
Dat valt helemaal niet mee, haar laatste 20 (+) berichten zijn allemaal jankberichten en dan heeft ze er ook nog een aantal verwijderd. (en toen was ze dronken)quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, ze gaat een weekje weg omdat mensen nare dingen hebben gezegd over haar overleden moeder?
Niet eens een kleine glimlach.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
Meid het is allemaal wat.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee, haar laatste 20 (+) berichten zijn allemaal jankberichten en dan heeft ze er ook nog een aantal verwijderd. (en toen was ze dronken)
Ik ga gelijk kijken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:29 schreef Elan het volgende:
Je moet niks.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gvd. Beetje verkouden en beetje hoesten. Nou moet ik me laten testen ofzo.
Stel je niet aan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oké je hebt dus blijkbaar gewoon nog nooit iemand een serieuze meltdown zien krijgen. Ik verwijs je voor meer achtergrondinformatie aangaande dit onderwerp graag door naar de PoHi van @Lenny_Leonardquote:
Stijn heeft ook wel eens mooie meltdowns, maar niet meer zo vaak als vroegah.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké je hebt dus blijkbaar gewoon nog nooit iemand een serieuze meltdown zien krijgen. Ik verwijs je voor meer achtergrondinformatie aangaande dit onderwerp graag door naar de PoHi van @:Lenny_Leonard
Jaquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Driemaal is scheepsrecht.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Stelt al met al ook weinig voor zo'n testje.
Al twee gehad nu.
Een satirisch talkshow dat het hele wereldje in Hilversum subtiel roostert. Maar dat subtiele bevalt niet iedereen.quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn heeft ook wel eens mooie meltdowns, maar niet meer zo vaak als vroegah.
wowquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden.
JE DIKKE TERINGMOEDERquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké je hebt dus blijkbaar gewoon nog nooit iemand een serieuze meltdown zien krijgen. Ik verwijs je voor meer achtergrondinformatie aangaande dit onderwerp graag door naar de PoHi van @:Lenny_Leonard
Dit is echt totaal niet grappig.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een satirisch talkshow dat het hele wereldje in Hilversum subtiel roostert. Maar dat subtiele bevalt niet iedereen.
[ twitter ]
Aansteller.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Al twee gehad nu.
Wie ben jij?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een satirisch talkshow dat het hele wereldje in Hilversum subtiel roostert. Maar dat subtiele bevalt niet iedereen.
[ twitter ]
Laat je je echt testen voor elk kuchje dan?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Al twee gehad nu.
2 minuten van mn leven verspildquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat je je echt testen voor elk kuchje dan?
Volgens mij moet je ernstige psychische problemen hebben als je hier om moet lachen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hm oke.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:42 schreef Elan het volgende:
Klachten die jij omschrijft had ik ook, een keer behoorlijke keelpijn er bij. Dan moet je je gewoon laten testen @:Justin_Case .
Het is net als de lama's een beetje boomerhumor inderdaad. Stijn is altijd al vroegvolwassen geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stijn en Marcel van Roosmalen vinden het wel leuk. Toch twee van je helden.
Oh je gaat je nog echt laten testen om niks ookquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm oke.
Morgenmiddag aan de beurt.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh je gaat je nog echt laten testen om niks ook
Blijkbaar heb je wat aandacht nodig.
Oke Scrummiequote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik luister gewoon naar mijn regering. Dat zou jij ook moeten doen.
Waarom vind jij het dan niet leuk?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je ernstige psychische problemen hebben als je hier om moet lachen.
Dat deden de Duitsers in de jaren 40 ook!!!quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik luister gewoon naar mijn regering. Dat zou jij ook moeten doen.
Het is zo pijnlijk niet grappig, dat kan ik niet eens onder woorden brengen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom vind jij het dan niet leuk?
Je snapt het niet, geeft niet.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is zo pijnlijk niet grappig, dat kan ik niet eens onder woorden brengen.
Weet ik veel.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zou echt Promenade gaan kijken als ik jou was. Volgens mij kom jij dan niet weer bij van het lachen.quote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou echt Promenade gaan kijken als ik jou was. Volgens mij kom jij dan niet weer bij van het lachen.
Hier wordt niet geroddeld @Mexicanobakkerquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is net zo grappig als Mexicanobakker
Misschien vind hij The Walking Dead ook wel leuk. Lekker GTST met zombies.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zou echt Promenade gaan kijken als ik jou was. Volgens mij kom jij dan niet weer bij van het lachen.
@onlogischquote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien vind hij The Walking Dead ook wel leuk. Lekker GTST met zombies.
Mietjequote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van zaterdag
Toch wel even wat anders zo’n wedstrijdje
Jij bent toch geen 40+ ?quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:55 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog steeds spierpijn van zaterdag
Toch wel even wat anders zo’n wedstrijdje
Ik begrijp wel dat bij jou de eerste gedachte bij mensen is dat je er gewoon niks van snapt als jij iets niet leuk vindt.quote:Op maandag 24 augustus 2020 11:49 schreef GGMM het volgende:
Ik word altijd zo moe van mensen die zeggen "oh je snapt het gewoon niet" als je iets achterlijks wat zij leuk vinden zelf niet leuk vindt.
Het ging over Caland, mokerdebiel.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat bij jou de eerste gedachte bij mensen is dat je er gewoon niks van snapt als jij iets niet leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |