SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Wat een Keylor was die keeper tochquote:
quote:
quote:
Liverpool bedoel je. City heeft hem niet nodig.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:37 schreef bombmannl het volgende:
Als je die aannames en het overzicht van thiago ziet dan koop je die toch gelijk als city zijnde
Ah, niet iets over Kluivert toevallig?quote:
Minderheden worden niet meer besprokenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, niet iets over Kluivert toevallig?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ah, niet iets over Kluivert toevallig?
quote:
Geen tips over pittoreske bistro's in het vijfde arrondissement of bierstubes vol serveersters met dikke brüstequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
Sierd komt niet helemaal meer uit zijn woorden
Alstu.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Deze wedstrijd heeft een VAR moment nodig
Dat is dan ook het probleem, het gaat alle kanten opquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:50 schreef Breekfast het volgende:
Leuke finale tot nu toe. Kan nog alle kanten op
Waarom zou je een finale willen die niet alle kanten op gaat?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook het probleem, het gaat alle kanten op
NO GOALquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://streamja.com/kW3n2
Zeg het maar.
Ja.quote:
Je kan 'm geven, maar Conan the Destroyer ging wel erg graag neer.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeg het maar.
Bal moet in het netje, beetje de boel openbrekenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waarom zou je een finale willen die niet alle kanten op gaat?
Totaal geen reden om je arm over zijn schouder te leggen voor zolang, ik vind het een penalty.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeg het maar.
Dat doen de mensen op straat bij het Parc des Princes zo welquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bal moet in het netje, beetje de boel openbreken
Leukequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat doen de mensen op straat bij het Parc des Princes zo wel
Omdat er bij Ziggo, hoewel vaak crap, nog 13 minuten analyse is ipv 1.quote:
Ik zit niet op een camping.quote:
owquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat er bij Ziggo, hoewel vaak crap, nog 13 minuten analyse is ipv 1.
Niks mis meequote:Op zondag 23 augustus 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
Ik besef me dat Scholletje deze hele CL afzijdig is gehouden.
Een analyse van schnabbelaars.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
1 minuut Gijp en Kieft is altijd beter.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag Promes deze week bij de Staatsomroep lastig worden gevallen met een gerucht van The Sun. Zijn we op een dood punt?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een analyse van schnabbelaars.
Mensen betalen duizenden euro's voor handtekeningen van een bekende.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag Promes deze week bij de Staatsomroep lastig worden gevallen met een gerucht van The Sun. Zijn we op een dood punt?
Ik zag net een Promissreclame.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zag Promes deze week bij de Staatsomroep lastig worden gevallen met een gerucht van The Sun. Zijn we op een dood punt?
Vanavond niet, de kust is veiligquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
Als ik naar Ziggy zap ben ik altijd bang om Henk Spaan in beeld te zien.
Chateau Meilandquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef Bugno3 het volgende:
Zingen met downies in een auto. SBS heeft weer een goudmijntje in handen.
Zijn probleemquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pjanic positief getest op corona lol. Moet eerst in zelfisolatie voordat hij naar Barcelona mag
Wijnen, dat was ooit een reservekeeper van Vitesse.quote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pjanic positief getest op corona lol. Moet eerst in zelfisolatie voordat hij naar Barcelona mag
Zou best kunnen in deze samenstelling zonder Derksen. Ik zou dan bijna kijkenquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1 minuut Gijp en Kieft is altijd beter.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijnen, dat was ooit een reservekeeper van Vitesse.
Hoop van nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het dan zondagavond pingelavond?
Nou enquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:06 schreef -XOR- het volgende:
Motie van wantrouwen aan het adres van Mitchell Bakker om Verratti wel warm te laten lopen.
Ook erg raar dat ze Neymar laten starten ipv Bakker. En Navas.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:06 schreef -XOR- het volgende:
Motie van wantrouwen aan het adres van Mitchell Bakker om Verratti wel warm te laten lopen.
Dit genot wordt u aangeboden door Sport1quote:
Toch ben ik wel fan van hem hoor. Mooie voetballer, wist niet wat ik zag toen hij in 2013 in de Arena speeldequote:
David Luiz, nog zo'n broodmongool.quote:
Blind paard.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
Ejuke > CSKA Moskou, 12 miljoen
Koekoek
Lekker spelertje manquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
Koekoek
Wie?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
Koekoek
Hij was er toen toch niet bij door die knie in z'n rug?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat die Neymar er bij die 7-1 nog niet bij was.
Leuk voor Heerenveen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:12 schreef Bugno3 het volgende:
Koekoek
Ja, daarom hadden ze dat shirt in z'n handen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij was er toen toch niet bij door die knie in z'n rug?
Heel mooi is het inderdaad totdat je naar hem gaat ademen .quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toch ben ik wel fan van hem hoor. Mooie voetballer, wist niet wat ik zag toen hij in 2013 in de Arena speelde
Alles voor de nookie.quote:
Eigen schuld. Moeten ze maar voetballen en scoren.quote:
Leuk jaquote:
Gezellig dat je ons vrienden noemt!quote:
Hij staat voorin bij Bayern hoor. Achterin is meer iets voor Sule en Davies.quote:
ja leukquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij staat voorin bij Bayern hoor. Achterin is meer iets voor Sule en Davies.
Eerst even 1-1 en dan 90'+5 Thomas Muller.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:22 schreef VeX- het volgende:
Gvdme wat heerlijk. Bayern verdient op voorsprong. Nu nog eentje erbij en dan op z'n Duits de wedstrijd afmaken.
quote:
Ook maar nog niet deze wedstrijd. Hij moet er sowieso nog een inprikken als bekroning van dit seizoen.quote:
Zeker voor PSG. Heeft prachtige spelers als Neymar en Mbappé, maar ook sportiviteit en klasse.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:25 schreef VeX- het volgende:
Er is hier toch niet serieus iemand die voor PSG is toch? Al blijft het lastig duimen voor Duitsers.
Kehrerquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:23 schreef bombmannl het volgende:
Die rechtsback van P$G wordt helemaal zoek-gespeeld
De uiterst sportieve Neymar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:27 schreef TomWaits het volgende:
[..]
Zeker voor PSG. Heeft prachtige spelers als Neymar en Mbappé, sportiviteit en klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |