een punt!quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:37 schreef tja77 het volgende:
Wat heb ik gewonnen met mijn voorspelling?
Ik zat er het dichtst bij (eerste caution).
Haha, dan weet ik wel bij welke die nu geweest isquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar zijn hele goede én hele slechte van
Klopt inderdaadquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:48 schreef Vriezzer het volgende:
Toch belangrijk dat Ed terugkomt. Kan in geval van 'nood' nog altijd een tow gaan geven aan Daly of VeeKay. Net als in 2016 Rossi een tow kreeg van - ik dacht - teamgenoot Townsend Bell?
Zeggen ze net, maar rond de 30-32 ronden onder groen moet er wel gepit wordenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:48 schreef opreis het volgende:
Moeten ze ook pitten en banden wisselen/tanken en zo ja hoe vaak?
Ziggo racingquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:50 schreef NaturalScience het volgende:
Op welke zender is dit te volgen?
Ik dacht ziggo?.....
Ik zou zeggen, kijk dit filmpje even . Dan kan je zien dat het erg mee kan spelenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
In hoeverre speelt strategie als pitten en hoeveelheid fuel mee?
Die ken ik ja, Rossi met lege tank toch?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, kijk dit filmpje even . Dan kan je zien dat het erg mee kan spelen
Uiteindelijk wel, veel brandstof sparen. Was nodig door 2 pitstops die mis gingenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die ken ik ja, Rossi met lege tank toch?
Radler is niet te zuipen. Zei de niet-jongenquote:Op zondag 23 augustus 2020 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Radler of Leffe Bruin?
Zeg het maar jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |