Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:47 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Rond 4:30 beginnen met snoozen, 4:45 eruit, 5:25 de auto in en om 6 uur beginnen op het werk.
Ben een avondmens, maar ben er ondertussen aan gewend om (extreem) vroeg op te staan.
Respect!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:47 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Rond 4:30 beginnen met snoozen, 4:45 eruit, 5:25 de auto in en om 6 uur beginnen op het werk.
Ben een avondmens, maar ben er ondertussen aan gewend om (extreem) vroeg op te staan.
Of je nog komt werken vandaag?quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:51 schreef possetje het volgende:
Ik heb nooit wekker maar de prijs is dat mensen ten alle tijden mij opeens soort van opbellen met vragen
Dit, maar dan 06.20 de wekker.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:08 schreef Cue_ het volgende:
6:26 de wekker, 6:30 eruit, 07.00weg, 07:15 op t werk.
Wel een mooie tijd, want daardoor ook vroeg weer thuis
Klopt, ook in het weekend.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:44 schreef karr-1 het volgende:
Wekker gaat rond 5.45. ik ben zo rond 6.00 uit bed en ga dan de dingen doen die je 's ochtends doet. Ongeveer 7.00 stap ik in de auto en dan ben ik rond 7.30 op kantoor.
Dat schema hou ik echt al jaren vol en inmiddels wordt ik al vanzelf wakker op het goede tijdstip.
Respect dat is het enige wat ik kan zeggen, respect.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:44 schreef Avinus het volgende:
4:00 sta ik op. Wassen ontbijten en om 4:45 sta ik op de fiets om 5:15 precies op tijd op mijn werk te zijn.
Ik ben het gewoon gewend. Ik word al voor de wekker wakker. Ga nu wel slapen. Zelfs in het weekend word ik om 3:45 vanzelf wakker. Voordeel: ik ben wel elke dag vroeg weer thuis.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:49 schreef doeterniettoe1985 het volgende:
[..]
Respect dat is het enige wat ik kan zeggen, respect.
Dat is wel erg vroeg.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:44 schreef Avinus het volgende:
4:00 sta ik op. Wassen ontbijten en om 4:45 sta ik op de fiets om 5:15 precies op tijd op mijn werk te zijn.
^quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:38 schreef Treinhomo het volgende:
Dat ligt er maar net aan waar ik naartoe moet.
Ja, dus?quote:
Vroeg opstaan is ook gewoon een hel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:11 schreef ZarB het volgende:
Tussen 6.00 en 7.00. Afhankelijk va hoe laat ik zin heb om te beginnen.
Jarenlang regelmatig om 5.30 op moeten staan, maar toch echt moeten concluderen dat dat slopend is en dat er niet aan te wennen is. Blij dat ik er vanaf ben.
Ben je bakker ?quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:44 schreef Avinus het volgende:
Ik ben een ochtendmens (nou ja niet zo heel erg, maar iig geen avondmens) en vond het ook niks.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:12 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is ook gewoon een hel.
Zeker als je een avondmens bent.
Nee. Ik werk bij de post. Klaarmaken voor de sorteerders die om 5:30 beginnen. En alles regelen voor de chauffeurs die op vaste tijden de post naar de depots brengen voor de bezorgers. Vanaf 8:30 tot 11:00 uur.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 04:58 schreef Justin_Case het volgende:
Ik sta rond 04.30 op en pak de trein rond 05.30. Met een stuk lopen erbij zit ik rond 06.45 op de plek waar ik moet zijn.
Als ik de auto pak vertrek ik iets voor 06.00.
Same idd, al iets andere tijden 07:00 en 08:45.quote:Op zondag 23 augustus 2020 20:23 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dit, maar dan 06.20 de wekker.
Bij ons stromen de mensen binnen tussen 06.30 en 09.30, dus mocht je een keer een uurtje langer in bed liggen, dan is er niemand die daar moeilijk om doet.
Je kunt je dus eigenlijk niet verslapen
dit vind ik altijd zo zonde van mijn tijd. Dan slaap ik lieverquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:44 schreef Amee het volgende:
koffie, nieuws op tv en social media checken op de telefoon.
Ik slaap meestal tussen 10 en 11 wanneer ik moet werken. Dus dan ben ik ook echt al uitgeslapenquote:Op maandag 24 augustus 2020 07:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dit vind ik altijd zo zonde van mijn tijd. Dan slaap ik liever
Ah ok dat kan ook.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Werken is niet het eerste wat ik doe.
Maar jij gaat denk ik weer een stuk later naar bed dan ik of andere mensen die nog vroeger dan ik opstaan.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:13 schreef tetsuo-shima het volgende:
Jeetje wat staat iedereen toch vroeg op, ik werk alleen avond en nachtdiensten dus ik zet alleen een wekker uit voorzorg. De ene week word ik rond een uur of 10 wakker in de ochtend en de andere week zo rond een uur 16. Als ik dan veel vroeger wakker word kan het zij dat ik na het avond eten nog even plat ga
Ongetwijfeld, met avonddiensten ga ik rond een uur of 2 naar bed en met nachtdiensten rond een uur of 8/half 9 in de ochtendquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:28 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Maar jij gaat denk ik weer een stuk later naar bed dan ik of andere mensen die nog vroeger dan ik opstaan.
Ik vind mezelf een daglichtmens. Als ik maar kan slapen terwijl het donker is, is er veel mogelijk bij mij qua ritme. Ondertussen is het alweer behoorlijk lang donker, dus dan is het wel fijn om een wake-up light te hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:15 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben een ochtendmens (nou ja niet zo heel erg, maar iig geen avondmens) en vond het ook niks.
Ik had ook diensten van 14.00-21.30. Dat vond ik wel heel nice.
"Normaal" werk én een krantenwijk?quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:54 schreef Kaza het volgende:
Mijn wekker loopt 6 dagen per week af om 5 uur, snoozen tot 5:10 en dan eruit. Aankleden, schoenen aan en om 5:30 weg om de krant te bezorgen. Om 6:45 ben ik klaar.
Om 8 uur zit ik achter de computer om thuis te werken.
Yep, 32-40 uur werk ik. Krantenwijk daar financier ik grotendeels mijn 2 paarden mee, om scheve gezichten thuis te voorkomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:18 schreef Sometimes het volgende:
[..]
"Normaal" werk én een krantenwijk?
Is het echt zo erg gesteld? Dat je voor die 100 euro per maand zo vroeg je bed uit moet?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:31 schreef Kaza het volgende:
[..]
Yep, 32-40 uur werk ik. Krantenwijk daar financier ik grotendeels mijn 2 paarden mee, om scheve gezichten thuis te voorkomen.
Oh wat herkenbaar! Die term ga ik onthouden en lenenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:17 schreef Chia het volgende:
Ik vind mezelf een daglichtmens. Als ik maar kan slapen terwijl het donker is, is er veel mogelijk bij mij qua ritme. Ondertussen is het alweer behoorlijk lang donker, dus dan is het wel fijn om een wake-up light te hebben.
Heerlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:55 schreef baskick het volgende:
[..]
Oh wat herkenbaar! Die term ga ik onthouden en lenenIk word best raar aangekeken als ik zeg dat ik tussen 20 en 20.30 ga slapen 's winters. Dat is het moment dat anderen de tv/Netflix/Videoland aanslingeren
En hoe laat ben je thuis als je zo vroeg begint?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:46 schreef Schuimpjes het volgende:
04:50 gaat de wekker. Dan twee keer snoozen tot 05:08. Dan ochtendrituelen. Tussen 05:30 en 05:40 zit ik in de auto. Rond 06:15 op werk, dan koffie drinken en 06:30 beginnen.
Heel soms heb ik een middag- en avonddienst en ben ik rond 21:30 thuis. Vooral als dan om 04:50 weer de wekker gaat ben ik volledig gesloopt aan het einde van die werkdag.
Rip.
Uur reistijd naar je werk? Wtf?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:29 schreef Hi_flyer het volgende:
5:55 wekker, opstaan, aankleden, tanden poetsen, tas inpakken en 6:10 op de fiets naar het station. Dan de trein om 6:18 en om 7:25 op aankomststation en dan nog paar minuten fietsen om om 7:30 te beginnen.
Ik slaap vooral of ik werk, zodat ik minder op t werk hoef te zijn. Zo erg is het niet, maar je moet er wel tegen kunnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:34 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Uur reistijd naar je werk? Wtf?
Afhankelijk van het verkeer tussen 16:30 en 17:00uquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:23 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En hoe laat ben je thuis als je zo vroeg begint?
350 euro 😁quote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:37 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Is het echt zo erg gesteld? Dat je voor die 100 euro per maand zo vroeg je bed uit moet?
Ben jij fors?quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:13 schreef tetsuo-shima het volgende:
Jeetje wat staat iedereen toch vroeg op, ik werk alleen avond en nachtdiensten dus ik zet alleen een wekker uit voorzorg. De ene week word ik rond een uur of 10 wakker in de ochtend en de andere week zo rond een uur 16. Als ik dan veel vroeger wakker word kan het zij dat ik na het avond eten nog even plat ga
Ik bedoelde specifiek je opmerking over scheve gezichten. Wel een beste krantenwijkquote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:39 schreef Kaza het volgende:
[..]
350 euro 😁
En scheelt me sportschool-kosten, best intensieve ochtendgymnastiek.
Ach zo. De paarden zijn van m'n dochter en van mij. Dochter draagt ook bij vanuit haar bijbaantje. Gewoon om voor te zijn dat een van de andere kinderen zich achtergesteld voelt, deze kosten gaan dus niet van het normale inkomen af dus als we ooit krap zitten is dat niet de schuld van die "rotknollen".quote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:44 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Ik bedoelde specifiek je opmerking over scheve gezichten. Wel een beste krantenwijk
Nee check. Maar bij een krantenwijk denk ik niet direct aan 350¤quote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:16 schreef Kaza het volgende:
[..]
Ach zo. De paarden zijn van m'n dochter en van mij. Dochter draagt ook bij vanuit haar bijbaantje. Gewoon om voor te zijn dat een van de andere kinderen zich achtergesteld voelt, deze kosten gaan dus niet van het normale inkomen af dus als we ooit krap zitten is dat niet de schuld van die "rotknollen".
Oh my. Zo vroeg opstaan en zoveel reistijdquote:Op donderdag 27 augustus 2020 12:42 schreef MissLeDuq het volgende:
Pre-corona om 4:30. Was dan om 5:20 onderweg en rond 7u kwam ik dan aan op kantoor.
Momenteel staan we om 5u op en ga ik thuis om 6u aan het werk. In die zin mis ik de reistijd niet (1,5 uur enkele reis).
Reden dat ik zo vroeg uit bed kom is dat mijn vriend ook vroeg op moet (die werkt in de bouw) en omdat dat ik zo nog iets aan mijn dag heb. Heb op maandag bijvoorbeeld om 17:30 muziekles wat ik niet zou redden met de reistijd als ik later begin.
Zeker niet ideaal en een eventuele volgende baan ga ik zeker dichter bij huis zoeken. Als ik naar kantoor moet zit ik gemiddeld op een uurtje of 6 slaap per nacht waardoor aan het eind van de week de concentratie toch wel minder wordt.
Lekker toch. Ik heb 35 min reistijd en werk 9/9.5 uur per dag. Ik wil niet pas om 7 uur thuis zijn dus begin ik vroeg. Ik werk 36 uur, maar wil geen 5 dagen werken dus moet ik het in 4 doen. Keuzes keuzes..quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:55 schreef Tommeke het volgende:
Tering wat is iedereen vroeg zeg
Ik begin normaal gesproken om 9 uur en heb de wekker dan om half 8, zodat ik nog ff lekker een half uur kan snoozen.
Ik heb maar een kwartiertje fietsen, dus dat scheelt ook. Overigens zet ik vaak genoeg de wekker om 7, zodat ik om 8 uur kan beginnen. Scheelt me ‘s middags weer een uurtje!
Werk is leuk en het salaris is ook best ok. Heb overigens toen ik in dienst kwam al aangegeven dat ik niet van plan ben dit 10 jaar lang zo te doen. Het zal allicht schelen als ik na de corona 2 of 3 dagen thuis kan blijven werken.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh my. Zo vroeg opstaan en zoveel reistijdDan moet je toch wel een one of a kind miljonairsbaan hebben! Wat is er zo leuk dat je dit er voor over hebt?
Reistijd van mij is ook 20min. En als ik mn lunch de avond ervoor klaarmaak is het perfect. Heb variabele tijden. Maar omdat de wekker van man om 6:25 gaat, ben ik al wakker. Maar in theorie is 8:30 op kantoor, 7:30 opstaan. Dan heb ik alle tijd.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:55 schreef Tommeke het volgende:
Tering wat is iedereen vroeg zeg
Ik begin normaal gesproken om 9 uur en heb de wekker dan om half 8, zodat ik nog ff lekker een half uur kan snoozen.
Ik heb maar een kwartiertje fietsen, dus dat scheelt ook. Overigens zet ik vaak genoeg de wekker om 7, zodat ik om 8 uur kan beginnen. Scheelt me ‘s middags weer een uurtje!
Hoe lang heb je dat volgehouden in Brussel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:51 schreef Sport_Life het volgende:
pre corona 7u wekker, kindjes wakker maken en half 9 op de fiets.
Nu geen wekker, meestal rond 8u de kindjes uit bed en ontbijten, kindjes naar de crèche brengen, kop koffie , om 9u ongeveer start mijn werkdag.
Heb ook een tijdje in Brussel gewerkt, 2u heen en 2u terug, voor mij nooit meer.
Dit was een interim opdracht van 10 maanden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 00:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je dat volgehouden in Brussel?
Je hebt toch helemaal geen werk jij?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 01:49 schreef kree het volgende:
Niet hele topic gelezen, standaard rond 6 uur maar ook verschillend elke keer van 4 uur enzo afhankelijk van wat maar hing er beetje vanaf welke baan en dat wat btw onder normaal uren contract basis van 7 tot 4. En geen ploegendiensten. Welkom bij een service monteur enzo
Klinkt wel logisch ditquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:50 schreef Carlos93 het volgende:
Eerste vergadering is vaak rond 8:30 gepland, dus vaak rond 3:30 van huis. 3;20 opstaan dus.
Niet nu nee, maar neem even het van voorgaande als voorbeeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Je hebt toch helemaal geen werk jij?
On topic, uur of half 8, ligt aan afspraken en verdere privé-sores
Moet vaak richting het noorden van de UK of richting Wales, en dat is aardig wat uurtjes rijden vanaf mijn woonplaats.quote:
Dit.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:41 schreef hartloper het volgende:
05:45 uur.
06:15 a 06:30 uur de deur uit.
07:30 uur anfang op werk
Pfoe... Dat klinkt ook hels zegquote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:25 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Moet vaak richting het noorden van de UK of richting Wales, en dat is aardig wat uurtjes rijden vanaf mijn woonplaats.
Mijn idee.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:22 schreef Gehrman het volgende:
Goed dat iedereen zo vroeg begint. Dan kan ik mooi wat later beginnen zodra alle drukte voorbij is.
Woonde je vroegah niet in t noorden?quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:12 schreef Ridocar het volgende:
5 uur eruit. Geen snooze, gewoon opstaan.
Vast ochtendritueel, hont uitlaten, koffie, nieuws checken.
6 uur de deur uit. afhankelijk van de lokatie* ben ik er rond 6:30-6:45. 7 uur beginnen.
Probleem is dat ik in het weekend ook om 5 wakker ben. Dan rol ik bij gebrek aan beter ook m'n nest uit, ga ik beneden zitten en slinger ik Netflix of Youtube aan.
• mijn werkgebied ligt in de driehoek Moerdijk-Zundert-Willemstad. Ik kom zelf uit Ossendrecht.
Ik ben op m'n zeventiende van Den Haag naar Brabant verhuisd. En daar zit ik met m'n 42 nog steedsquote:
Ben je op zo'n moment niet aan het balen dat je een hont hebt? Ik moet er niet aan denken om 5 uur in de ochtend (of überhaupt s'ochtends) een 'verplichte' wandeling te maken met de hont.quote:Op zondag 30 augustus 2020 01:12 schreef Ridocar het volgende:
5 uur eruit. Geen snooze, gewoon opstaan.
Vast ochtendritueel, hont uitlaten, koffie, nieuws checken.
6 uur de deur uit. afhankelijk van de lokatie* ben ik er rond 6:30-6:45. 7 uur beginnen.
Probleem is dat ik in het weekend ook om 5 wakker ben. Dan rol ik bij gebrek aan beter ook m'n nest uit, ga ik beneden zitten en slinger ik Netflix of Youtube aan.
• mijn werkgebied ligt in de driehoek Moerdijk-Zundert-Willemstad. Ik kom zelf uit Ossendrecht.
Het is "het hont" niet "de hont".quote:Op maandag 31 augustus 2020 01:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ben je op zo'n moment niet aan het balen dat je een hont hebt? Ik moet er niet aan denken om 5 uur in de ochtend (of überhaupt s'ochtends) een 'verplichte' wandeling te maken met de hont.
Dat soort dingen neem je in overweging voordat je een hont neemt natuurlijk. En uiteindelijk went dat gewoon, want je kunt zo'n beestje moeilijk laten stikken. Net zoals kinderen die aangekleed moeten worden, moeten eten en moeten worden afgeleverd bij school of voorschoolse opvang.quote:Op maandag 31 augustus 2020 01:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ben je op zo'n moment niet aan het balen dat je een hont hebt? Ik moet er niet aan denken om 5 uur in de ochtend (of überhaupt s'ochtends) een 'verplichte' wandeling te maken met de hont.
Dichterbij je werk wonen een idee?quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 21:53 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Dat kan het idd zijn. Vroeg van huis en 19:00 thuis
Vraag je dat ook aan mensen die kinderen hebben en hun hele leven daar op moeten aanpassen?quote:Op maandag 31 augustus 2020 01:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Als die om 5 uur beginnen doe ik een slot op de deur en oordoppen in en kijk ik om half 9 wel weer.quote:Op maandag 31 augustus 2020 09:27 schreef ZarB het volgende:
[..]
Vraag je dat ook aan mensen die kinderen hebben en hun hele leven daar op moeten aanpassen?
Als het kon deed ik het, helaas geen optie gezien ik altijd de hele vk doorkruis qua vergaderingen/lunches/diners.quote:
Gewoon in een bench in de badkamerquote:Op maandag 31 augustus 2020 09:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als die om 5 uur beginnen doe ik een slot op de deur en oordoppen in en kijk ik om half 9 wel weer.
....en voor de late dienst hoef je er pas om 6 uur uit?quote:Op donderdag 3 september 2020 19:34 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat hangt van mijn dienst af. De vroegste dienst begint bij ons om 4.44uEn dan moet ik om 3.30u mijn bed uit.
En ja, dat vind ik te vroeg, maar gelukkig weet de planner dit en heb ik meestal late diensten.
Je zal het ook iets langer moeten uitproberen dan een ene middag, voordat je het effect gaat merken / er efficient mee om zult gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit eens geëxperimenteerd met werken van 7:00-15:30 zodat ik "lekker de hele middag voor mezelf heb" zoals iedereen met dergelijke werktijden altijd zegt, maar toen heb ik de hele tijd lam op de bank gelegen, proberend niet in slaap te vallen en heb ik geen fuck gedaan die hele middag
Echt hè, als ik nu plotseling 1 dag een avondmensritme ga aanhouden lig ik evengoed lam op de bank uit moeheid. En zelfs al zou ik niet moe zijn, ben een mens en dus een gewoontedier, dus dan zou het vreemd zijn als ik in 1x een perfecte draai vind met allemaal nieuwe productieve gewoontes.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:15 schreef Cue_ het volgende:
Je zal het ook iets langer moeten uitproberen dan een ene middag, voordat je het effect gaat merken / er efficient mee om zult gaan.
Je start wel heel rustig op. Ik sta meestal om 7:00 op, douchen etc. en 20 min. rijden ben ik 8:00 op kantoor. Ik eet m'n ontbijt dan wel achter m'n bureau met een kopje thee.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:08 schreef JohnDDD het volgende:
Wanneer ik wil. Ik ben ZZP-er en werk thuis. Zet nooit een wekker. Ik word meestal om half 8 wel wakker. Dan koffie en ontbijt, meditatie, douchen ... meestal begin ik tussen 9 en 10, tenzij ik een dagje vrij neem.
Dat lijkt me een goede tijd. Veel vroeger moet het ook niet worden.
Klopt. Heb wel een tijdje gehad dat ik als ZZP'er op kantoor werkte (overigens zonder druk of vaste begintijd). Maar ook dan was ik er meestal wel pas rond 9 uur. Maar goed, als je bedenkt dat ik 20 minuten ontbijt, 10 minuten douche, 20 minuten mediteer, dan ben je op zich ook alweer zo een uur verder. En echt heel efficiënt in tijdgebruik ben ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:13 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je start wel heel rustig op. Ik sta meestal om 7:00 op, douchen etc. en 20 min. rijden ben ik 8:00 op kantoor. Ik eet m'n ontbijt dan wel achter m'n bureau met een kopje thee.
Ik ga dan om 16u sporten en ben dan om 17:15 thuis en heb dan de hele avond nog. Hoef dan niet meer nog de deur uit savonds. Of juist wel voor wat drinken met vrienden oidquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb ooit eens geëxperimenteerd met werken van 7:00-15:30 zodat ik "lekker de hele middag voor mezelf heb" zoals iedereen met dergelijke werktijden altijd zegt, maar toen heb ik de hele tijd lam op de bank gelegen, proberend niet in slaap te vallen en heb ik geen fuck gedaan die hele middag![]()
Nee, de laatste begint om 18.17u. Maar ik ben buschauffeur dus diensten beginnen en eindigen de hele dag door.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en voor de late dienst hoef je er pas om 6 uur uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |