Spannend morgenquote:
Ze zijn nu nog steeds druk bezigquote:
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 09:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog steeds druk bezigAl is de kraan ingeklapt, ik denk dat ze pas met daglicht gaan hijsen
Donderdag gaat spannender wordenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Donderdag gaat spannender wordenDe eerste lancering in een polar orbit vanaf de oostkust in 60(!!!) jaar
Ik ben heel benieuwd naar de dogleg manoeuvre
![]()
Hopelijk stort ie niet neer op een koe in Cuba
Ik heb trouwens begrepen dat VAFB alleen gebruikt gaat worden voor RTLS lanceringen. Polar lanceringen waar een ASDS voor nodig is vinden plaats in Florida. JRTI blijft dus in Florida.
Het is wel afhankelijk van de Delta IV heavy lancering morgen, als die niet gelanceerd kan worden morgen schuift SpaceX op. Geen idee welke datum SpaceX als back-up heeft.quote:
Ah!! thnx!! Ik hou het iig ff in de gatenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is wel afhankelijk van de Delta IV heavy lancering morgen, als die niet gelanceerd kan worden morgen schuift SpaceX op. Geen idee welke datum SpaceX als back-up heeft.
Er staat vrijdag ook een Starlink missie op het programma maar die kunnen ze niet lanceren als de Falcon 9 met Saocom nog op de launchpad staatquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!! thnx!! Ik hou het iig ff in de gaten
Oh ja echt wel!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Er staat vrijdag ook een Starlink missie op het programma maar die kunnen ze niet lanceren als de Falcon 9 met Saocom nog op de launchpad staatDus hopelijk gaat alles goed morgen
De grote baas heeft gesprokenquote:
Kan je dit nog ergens volgen eigenlijk? NasaTV ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is wel afhankelijk van de Delta IV heavy lancering morgen, als die niet gelanceerd kan worden morgen schuift SpaceX op. Geen idee welke datum SpaceX als back-up heeft.
ULA heeft een livestreamquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan je dit nog ergens volgen eigenlijk? NasaTV ofzo?
Ja, blijft gaaf om te zien de eerste stapjes van SpaceX. En dan te bedenken dat deze eerste lancering nog maar 14 jaar geleden is..... Bizar wat ze sinds de oprichting in 2002 allemaal bereikt hebbenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Keek daarnet nog ff de eerste launch... heerlijk hoe het " lijkt" alsof het in de achtertuin is.
Je ziet de partytent ook nog wegwaaien.![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Keek daarnet nog ff de eerste launch... heerlijk hoe het " lijkt" alsof het in de achtertuin is.
Je ziet de partytent ook nog wegwaaien.![]()
Ze gaan zo weer livequote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 12:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze gaan zo weer live![]()
En ik heb direct een ban te pakken omdat ik in de chat een geintje maakte over de inbeslagname van zijn camera's![]()
Blijkbaar ligt dit nogal gevoelig
https://www.facebook.com/(...)nk/2703460489972397/
Hij doet het weerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 13:35 schreef puzziepie het volgende:
Hopelijk kunnen we gauw de streams weer volgen , nu doe ik het maar ff met de livestream van SPadre
Ja !!quote:
Hij heeft ze niet aanelkaar gekoppeld zie ik. Als je naar zijn kanaal gaat zie je ze wel allemaalquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:07 schreef puzziepie het volgende:
Je kan nu alleen niet meer kiezen tussen al die cams zie ik nu
Klopt, ik heb ze allemaal weer gevondenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft ze niet aanelkaar gekoppeld zie ik. Als je naar zijn kanaal gaat zie je ze wel allemaal
https://www.youtube.com/channel/UCFwMITSkc1Fms6PoJoh1OUQ
Dat komt dus omdat een of andere pannenkoek zijn kanaal gerapporteerd had.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hij heeft ze niet aanelkaar gekoppeld zie ik. Als je naar zijn kanaal gaat zie je ze wel allemaal
https://www.youtube.com/channel/UCFwMITSkc1Fms6PoJoh1OUQ
Dat is de fout van de libertarische tech-sector. Je kan bedrijven geen land laten runnen.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het blijft me verbazen dat youtube zo populair blijft, als je ziet hoe slecht de boel daar gerund wordt.
Jammer dat die lancering morgen tijdens werktijd is, kan ik hem niet live mee kijken
Tering wat triestquote:Op woensdag 26 augustus 2020 14:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat komt dus omdat een of andere pannenkoek zijn kanaal gerapporteerd had.![]()
[ twitter ]
He balenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het blijft me verbazen dat youtube zo populair blijft, als je ziet hoe slecht de boel daar gerund wordt.
Jammer dat die lancering morgen tijdens werktijd is, kan ik hem niet live mee kijken
Omdat het zo enorm veel fijner kijkt en terugkijkt en heen en weer spoelt met hotkeys dan welk ander platform dan ook. Ik ben altijd erg blij als een van de vele sporten die ik kijk livestreams via YouTube heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2020 18:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Lekker in de trein kijken dusquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Die lancering is morgen om 08.12 toch? Eén minuut voor ik in de trein naar het werk stap
Hm. Ik begin om 08.15 met een brugklas wiskunde. Mooie kickstart van de lesquote:Op woensdag 26 augustus 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
Die lancering is morgen om 08.12 toch? Eén minuut voor ik in de trein naar het werk stap
Gaaf!! Er zit genoeg wiskunde in een raket dus het is nog verantwoord ookquote:Op woensdag 26 augustus 2020 23:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm. Ik begin om 08.15 met een brugklas wiskunde. Mooie kickstart van de les
Sowieso zouden we hier eens een ander topic voor moeten hebbenquote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:57 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk kunnen ze het fixen! Anders hebben we geen leuk SpaceX weekend![]()
[ twitter ]
Ja, dat is misschien wel een goed plan jaquote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Sowieso zouden we hier eens een ander topic voor moeten hebben
Gewoon een algemeen lanceringentopic
Topnieuwsquote:Op donderdag 27 augustus 2020 07:22 schreef Nikonlover het volgende:
We gaan zaterdag pas hoppen![]()
Roadclosure voor morgen is gecanceld.
Ik lees net dat Delta gescrubbed is. Helaas, pindakaasquote:Op donderdag 27 augustus 2020 06:57 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk kunnen ze het fixen! Anders hebben we geen leuk SpaceX weekend![]()
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |