Gewoon meteen NK mountainbiken na de wedstrijd doen, Matje is er toch.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
Is ondertussen iemand aan het mountainbiken daar.
Die keien vind ik ook opmerkelijk maar smalle wegen zie je wel vaker, ook in grote klassiekers. Het asfalt is van zeer goede kwaliteit. Serieuze chutes zijn er volgens mij dit weekend nog niet geweest.quote:
Kan allemaal in Drenthequote:Op zondag 23 augustus 2020 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
Ingehuurd door de lokale VVV, die reden er gisteren ookquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:56 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:57 schreef Mani89 het volgende:
Wie verwacht Van Emden hier behalve Herbert?
Riesebeek en broer Davidquote:Op zondag 23 augustus 2020 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft MVP een beetje ploeggenoten hier rijden?
Hij geeft geen FUCK om teamgenoten.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu lost nu vooral z'n eigen ploeggenoot.
Wie moet ook daarachter gaan rijden?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Grote voorsprong wel ineens.
Ja, geen idee. Maar dat heeft Mathieu dus bereikt, toch een man of 40 kwijt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie moet ook daarachter gaan rijden?
Ja prachtig al die bulldozers.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Vinden jullie dit een leuk parcours?
Niet voor een peloton met 200 renners. Daarvoor is het te smal.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Op zich wel, maar voor een WK?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Voor een WK kan dit toch niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Mwah.. 2 kleine stukjes zijn leuk rest is gewoon een rondje om de kermisquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Eens. Je kunt niet een peloton van +200 hier overheen sturen. Leuk voor een NK meer niet meer dan dat.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voor een WK kan dit toch niet.
Dit gun ik Herbert wel!quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:05 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nu gaat Eenkhoorn in het wiel zitten.quote:
Op zijn Evenepoels winnen is de standaard tegenwoordigquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:18 schreef Steven184 het volgende:
Denkt Matje dat er nog paar rondjes zijn afgehaald?
De nieuwe Saganquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tja, niemand wil meedraaien met Matje...
Echt weer hequote:Op zondag 23 augustus 2020 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Kessel is geen ploeggenoot van Van der Poel, Maarten.
Ook best verwarrend bij de broertjes Roodhooft die een stuk of honderd ploegjes in de cross hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Kessel is geen ploeggenoot van Van der Poel, Maarten.
Omdat ie daar niet mag doen wat ie wil, met zowel weg, cross als mtbquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:24 schreef BeursKonijn het volgende:
Hoezo gaat Van der Poel niet naar een 'top team'?
Had altijd wel zo geweest. Hoe hij ook zou rijdenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Van der Poel heeft het wel zelf veroorzaakt.
Hij is gewoon enorm gefrustreerd en geeft geen neuk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:26 schreef Szura het volgende:
Mathieu zal toch ook wel gekeken hebben naar De Vleut die zichzelf de nek om heeft gedraaid met al die tussenaanvallen?
Als kijker is dit inderdaad wel leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:28 schreef Momo het volgende:
Wel een baas zo hoor, beter dan dat hij wacht op de laatste ronde.
Als het van Van Emden moet komen.quote:
Is gewoon niks tegen te doenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:33 schreef Szura het volgende:
Djumbo faalt wel hier hoor
Ga eens samenwerken
Een Van der Poel is gewoon een paar klassen beter.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:33 schreef Szura het volgende:
Ga eens samenwerken
Manman, tegen Nils zeuren... Wat het halve zolen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:33 schreef Szura het volgende:
Ga eens samenwerken
Klopt en daarom.des te leuker dat hij dit doet. Had ook tot het laatste rondje kunnen wachten, had ie zeker gewonnen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een Van der Poel is gewoon een paar klassen beter.
Ja, of je rijdt gewoon door en wacht niet op de achtervolgers. Had toch wat meer rekening moeten houden met de werken van Jan en Addy.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit heeft weinig zin vrees ik. In die tweede groep zitten nog vier Jumbo's ofzo, die kunnen dadelijk met zeven gaan draaien.
Nog maar 5 te gaan.quote:
ja op de eerste volgersquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:40 schreef Steven184 het volgende:
6 min achterstand was afstappen toch?
Het is wel echt bijzonder om te zien. Oude tijden herleven.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:40 schreef Mykonos het volgende:
Djos zei al dat ze bij Jumbo allemaal denken te kunnen winnen omdat ze geen kopman hebben. Dus rijden ze voor zichzelf en willen ze niet voor elkaar achtervolgen op Matje...
Gelukkig is het dit keer een waardig kampioen en geen Jan Koers, Rudi Kämna of Stefan van Dijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:37 schreef Evertjan het volgende:
Oude Rabobank tijden herleven weer die faalden ook altijd op een NK
Een groep op meer dan 4 minuten nu, die zullen het wel niet redden. Daarvoor nog 17 renners.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:39 schreef wdn het volgende:
[..]
ja op de eerste volgers
hoe zit het met de rest erachter?
zouden ze bij de organisatie al aan het zweten zijn?
Nog dertig kilometer voor Van der Poel om iedereen uit koers te rijden dus.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:40 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb hier ook last vanquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:40 schreef Slobeend het volgende:
Ik schrik steeds van dat wildrooster.
jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:40 schreef Steven184 het volgende:
Hij heeft iets ingeleverd nu.quote:
Bizarquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nog dertig kilometer voor Van der Poel om iedereen uit koers te rijden dus.
Nee, dit kan niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik neem tegenwoordig geregeld magnetronmaaltijden.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blij dat ik trendsetter kan zijnquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Slob, kom op.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Paar dagen terug nog samen aan het trainen. Vriendjes blijkbaar.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eek en Eenk in de achtervolging.
Die had samen met Djos zich gewoon even kapot moeten rijden voor Eenkhoorn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rittenkaper Roosen heeft toch niet heel veel gedaan om zo gelost te worden.
ik ben gek op die stoommaaltijden van de Appie. Kip rozemarijn met sperzieboontjesquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van der Poel is natuurlijk wel veel beter dan de rest. Ieder ander die dezelfde tactiek had toegepast had niet ver gekomen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Classic Jumbo wel, al was hier Matje natuurlijk wel gewoon favoriet.
Vanwege de NK trui?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:52 schreef Slobeend het volgende:
Nu maar hopen dat Mathieu geen Europees Kampioen wordt.
Huh?quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:52 schreef Slobeend het volgende:
Nu maar hopen dat Mathieu geen Europees Kampioen wordt.
als de UCI meer centjes kan krijgen in Drenthe gaan ze gewoon die VAMtastische berg opquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:53 schreef Jason22 het volgende:
Dat WK hier is dus serieus geen grap?Ik dacht dat ze het al aardig rond hadden met dat Italiaanse auto-circuit.
Voorlopig is er nog niks rondquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:53 schreef Jason22 het volgende:
Dat WK hier is dus serieus geen grap?Ik dacht dat ze het al aardig rond hadden met dat Italiaanse auto-circuit.
Dan mogen ze wel een groter rondje neerleggen. Bij het WK hoort een groep nobuddies met 20 minuten voorsprong.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:53 schreef Jason22 het volgende:
ik wil Valverde wel de VAM berg op zien rijdenquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel een groter rondje neerleggen. Bij het WK hoort een groep nobuddies met 20 minuten voorsprong.
Hoi Maniquote:Op zondag 23 augustus 2020 16:55 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga maar eten koken, dan ben ik optijd voor de finish
Dan moeten die stenen in de berm ook weg, want dat is inderdaad gevaarlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel een groter rondje neerleggen. Bij het WK hoort een groep nobuddies met 20 minuten voorsprong.
Wel heuvelop.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan moeten die stenen in de berm ook weg, want dat is inderdaad gevaarlijk.
Eenkhoorn heeft wat met zijn krachten gesmeten. Al kan je dat ook over Eekhoff starten.quote:
Als het goed is wel.quote:
17 man in koers nog. Dag groepje was volgens mij rond de 15 man groot.quote:
dat groepje net in beeld telde ik er 17quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef Aguero het volgende:
Zou leuk zijn als Van Kessel nog richting brons kan gaan.
Mee eens; wat mij betreft wordt dit een blijvertje.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vind dit best een geslaagd parcours eigenlijk.
Wel wat repetitief.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ja, maar voor WK is het rondje te klein.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:11 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat is er mis met Zuid-Limburg?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens; wat mij betreft wordt dit een blijvertje.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat geluid van die roosters steeds
Dat kun je niet ieder jaar doen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met Zuid-Limburg?
Helemaal niks, maar je kunt niet ieder jaar daar een NK organiseren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is er mis met Zuid-Limburg?
Nou liever afwisselend dit, Zuid-Limburg en elders een sprinters NK.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens; wat mij betreft wordt dit een blijvertje.
Klopt maar het is wel een leuk beeld en ze worden ook door Eekhoff op 1,5 minuut gereden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Zwansen het volgende:
Iedereen kan wel zeiken op Jumbo maar zelfs met 100 man (van dit kaliber) hadden ze niks tegen Matthieu kunnen beginnen.
Wat is hier nou zo grappig aan? Van de Poel is sowieso al gewoon veel beter dan de drie Jumbo's en daar komt bij dat je met dit parkoers niet zo gek veel aan een overmacht hebt.quote:
Dat tijdperk is voorbij.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:30 schreef franklop het volgende:
Evenepoel had nu al uitgerust geweest
Yupquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Mountenbiken een discipline binnen het wielrennen?
Hij mist nog wel wat op de wegquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Matje moet ook nog wereldkampioen worden op mountainbike. Dan heeft ie zowat alles wel binnen.
Ja, idd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit voelde als een doorsnee veldrit. Wel mooi om Mathieu dit ook een keer op de weg te zien doen.
Valt mee dat ze hier nog geen veldrit organiseren, zou een prima plek zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit voelde als een doorsnee veldrit. Wel mooi om Mathieu dit ook een keer op de weg te zien doen.
Inderdaad, inclusief getemporiseerd naar de finish rijden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gewonnen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:00 schreef Slobeend het volgende:
Wat heeft Van der Poel nu weer bereikt.
Echt hè? Aantal keer een aanval doen die uiteindelijk lukt en dan gecontroleerd de voorsprong behouden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Inderdaad, inclusief getemporiseerd naar de finish rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |