Ik trap alleen terug als het echt gemeen is...quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:03 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Terug-trap-fiets gekocht en voor de winkel (een soort warenhuis) in elkaar gezet.. nu thuis op de bank met limoenlimonade
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee, dat experiment. En het lijkt erop dat ze alle voorzorgsmaatregelen genomen hebben qua mondkapjes en testen van te voren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:44 schreef derLudolf het volgende:
Ik zat hier eerst even met open mond naar te kijken. Niet van verbazing/woede, Duitsers zullen dat heus niet ondoordacht aanpakken, maar was wel enigszins gefascineerd[ facebook ]
Eigenlijk ook wel bijzonder dat er nooit eerder zo'n onderzoek is geweest. Dit is niet plots de eerste besmettelijke ziekte.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee, dat experiment. En het lijkt erop dat ze alle voorzorgsmaatregelen genomen hebben qua mondkapjes en testen van te voren.
Zo leren ze wel hoe mensenmassa's werken en kunnen ze hopelijk een betere risico-inschatting maken.
In Cap d'Agde kunnen ze dit onderzoek zo uitvoeren op meerdere besmettelijke ziektes tegelijkertijdquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel bijzonder dat er nooit eerder zo'n onderzoek is geweest. Dit is niet plots de eerste besmettelijke ziekte.
Nou, voor sommige besmettelijke ziektes is iets meer interactie nodig dan rondlopen, dansen en zingen bij een concert.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:20 schreef fietsie het volgende:
In Cap d'Agde kunnen ze dit onderzoek zo uitvoeren op meerdere besmettelijke ziektes tegelijkertijd
Vanwaar je keuze voor Cap d'Agde?quote:
Nu in het nieuws over Corona.quote:
Ok, het is niet je bekendheid met de lokale zeden aldaar dus.quote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, het is niet je bekendheid met de lokale zeden aldaar dus.
Die zijn namelijk.. opmerkelijk.
En dat mensen dan denken dat elk naturisten terrein dus zo isquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:24 schreef sigme het volgende:
Ok, het is niet je bekendheid met de lokale zeden aldaar dus.
Die zijn namelijk.. opmerkelijk.
Nee juist niet; daar is het voor zo ver ik geinformeerd ben juist precies het tegengestelde.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat mensen dan denken dat elk naturisten terrein dus zo is
Tsja. Jammer dan. Overigens is Cap d'Agde zeer beschaafd, op het nudistenstrand, overdag. Beetje veel stokstaartjes, maar daar hoef je geen last van te hebben (sterker nog; als je niet oplet zie je ze niet). 's Avonds is het anders dan de meeste nudistenplaatsen, maar nog steeds beschaafd genoeg, vond ik.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat mensen dan denken dat elk naturisten terrein dus zo is
Wat een raar naaktstrand?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:29 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nog dat ik met mijn ouders een keer naar een naaktstrand daar ging toen ik 14 was ofzo. De auto vol met flyers voor seksfeesten toen we terugkwamen.Ik denk dat ongeveer ook wel het moment was dat ik besloot dat ik niet meer mee zou gaan naar naaktstranden.
Iddquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel bijzonder dat er nooit eerder zo'n onderzoek is geweest. Dit is niet plots de eerste besmettelijke ziekte.
Ja, in Cap d'Agde. Heb ook niet het beeld dat het overal zo is hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:30 schreef fietsie het volgende:
Wat een raar naaktstrand?
Als je hier op De Potten gaat zonnen om ook bruine billen te kunnen krijgen hangen er nooit flyers aan de auto
Of bedoel je met 'daar' in dat gebied in Frankrijk?
Wij gingen tot 1980 ofzo in die hoek op vakantie, daarna werden het vooral bergen en plekken waar ik kon trainen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, in Cap d'Agde. Heb ook niet het beeld dat het overal zo is hoor.
Klopt, ik vind het ook erg interessant, zo'n onderzoek. Maar goed, als je je een beetje aan alles houdt klinkt zo'n experiment toch een beetje raar, maar dat komt misschien ook door de manier van verslaggeving.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee, dat experiment. En het lijkt erop dat ze alle voorzorgsmaatregelen genomen hebben qua mondkapjes en testen van te voren.
Zo leren ze wel hoe mensenmassa's werken en kunnen ze hopelijk een betere risico-inschatting maken.
Misschien van te voren in quarantaine en na afloop?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:43 schreef fietsie het volgende:
Ze zullen ook vast wel iets hebben geregeld qua aansprakelijkheid wanneer blijkt dat je er jarenlang ziek van kunt blijven, zoals sommige onderzoeken nu opleveren
Vooraf Coronatest en ter plekke temperatuurmeting.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien van te voren in quarantaine en na afloop?
Deze proefkonijnen hielden hun mondkapje op, maar vraag me af hoe reëel dat gaat zijn
Ze kregen ook trackers Meron locaties in de gaten te houden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vooraf Coronatest en ter plekke temperatuurmeting.
Volgens mij wilden ze het gedrag van de luchtstromen meten met zo’n massa. En ook zonder virusdeeltjes kun je die natuurlijk meten.
Ja. Om te kijken waar de kritieke punten zijn qua samenkomen van mensen in combinatie met overdracht van deeltjes.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze kregen ook trackers Meron locaties in de gaten te houden.
Tja, ligt ook aan de band of het publiek.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja. Om te kijken waar de kritieke punten zijn qua samenkomen van mensen in combinatie met overdracht van deeltjes.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Candaasje het volgende:
Zat ik vandaag te schelden en te mopperen op dat klotevak dat ik maar niet in mijn hoofd krijg en spuugzat ben....... krijg je bericht dat die beste, topfitte vriendin van m'n moeder zojuist overleden is. (Diegene die de ene dag nog 130km fietst, en de volgende dag dus in het ZH ligt) Dat relativeert wel weer even![]()
Ontzettend lieve, leuke vrouw. Zat nooit stil; deed veel vrijwilligerswerk, altijd vol energie.
En dan dus dit. Ik vind het heel bizar.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Candaasje het volgende:
Zat ik vandaag te schelden en te mopperen op dat klotevak dat ik maar niet in mijn hoofd krijg en spuugzat ben....... krijg je bericht dat die beste, topfitte vriendin van m'n moeder zojuist overleden is. (Diegene die de ene dag nog 130km fietst, en de volgende dag dus in het ZH ligt) Dat relativeert wel weer even![]()
Ontzettend lieve, leuke vrouw. Zat nooit stil; deed veel vrijwilligerswerk, altijd vol energie.
Verrukkuk. Ik hou erg van de Duitse keuken!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:38 schreef z80 het volgende:
Afgelopen week ook een herfst maal.
[ afbeelding ]
Zoals standaard in Duitsland eerst de salade. En pas als je die op hebt de rest.
In dit geval een steak rundvee uit de buurt, Pfifferlinge vers uit het bos en aardappel kroketten. Het was er warm en Zuid Duitsland dus er een witbiertje bij.
Mahlzeitquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:38 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals standaard in Duitsland eerst de salade. En pas als je die op hebt de rest.
In dit geval een steak rundvee uit de buurt, Pfifferlinge vers uit het bos en aardappel kroketten. Het was er warm en Zuid Duitsland dus er een witbiertje bij.
Schwarzwald. Ongeveer 40 minuten rijden vanaf Baden-Baden.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:38 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo uitgebreid is de keuken daar niet. Wel geluk dat de Pfifferlinge groeide\rijp waren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Verrukkuk. Ik hou erg van de Duitse keuken!
Sterkte candaasquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Candaasje het volgende:
We zijn eigenlijk continu onze eigen sterfelijkheid aan het negeren. Als je daar de hele tijd bij stilstaat valt er gewoon niet te leven. Het leven doet ook nooit aan eerlijk en rechtvaardig. Iedereen kan elke dag zijn laatste dag beleven. En de één wordt met dat idee meer dan 100 en de ander sterft plots.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ergens is het ook maar goed dat we niet te vaak stilstaan bij de kwetsbaarheid van het leven. Dat kan ook verlammen. Maar het blijft verdrietig, als iemand zo bruut eruit wordt gerukt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We zijn eigenlijk continu onze eigen sterfelijkheid aan het negeren. Als je daar de hele tijd bij stilstaat valt er gewoon niet te leven. Het leven doet ook nooit aan eerlijk en rechtvaardig. Iedereen kan elke dag zijn laatste dag beleven. En de één wordt met dat idee meer dan 100 en de ander sterft plots.
Sterkte voor jullie Candaasje, voor je moeder![]()
En toen wilde ik bijna dat liedje 'Leef, alsof het je laatste dag is!' plaatsen, maar dan heeft iedereen dat in z'n hoofd zitten en dat zou ik toch niet willen.
Och, nog even flink op je tanden bijten dus. Heb je wel gezelligheid aan de camping eigenaren?quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:54 schreef Tele6 het volgende:
@:Kaatje1
Ze hebben hier in het ziekenhuis vastgesteld dat hij niet in onmiddellijk levensgevaar was, maar het zou heel lang duren tot ze echt onderzoek konden doen en advies over behandeling geven en zo. Bovendien dus continu gedoe met Franse artsen die alleen Frans kunnen in jargon en recordsnelheidDus de meneer is teruggekomen naar de camping en hij en z'n vrouw rijden morgenochtend terug naar Nederland, zodat hij daar naar de dokter kan.
Net een tamelijk tranerig afscheid van ze genomen![]()
Ik heb toch drie weken heel goed met ze samengewerkt, lief en leed (van dat laatste helaas wat meer dan we wilden) gedeeld.
Vanaf morgen is de enige andere vrijwilliger de halfblinde, dove 80-jarige meneer die hier een paar uurtjes per dag schoffelt. En die vertrekt ook ergens de komende dagen. (Dat was hij al aan het uitstellen, want hij wilde eerst weten hoe het met zieke meneer afliep.)
Zaterdagochtend vertrek ik. En ik ben de dagen al aan het aftellen.
Ik ben gelukkig net al besmet met 'Loveshack' omdat het in The Vietnam War over B52's ging.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toen wilde ik bijna dat liedje 'Leef, alsof het je laatste dag is!' plaatsen, maar dan heeft iedereen dat in z'n hoofd zitten en dat zou ik toch niet willen.
Nee, die hebben geen tijd of ze hebben stress. En ze hebben twee kinderen (tieners) die ze aandacht willen geven, van wat er aan tijd en aandacht overblijft. Ik zie ze eigenlijk alleen in werk-context en dat is niet echt gezellig.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och, nog even flink op je tanden bijten dus. Heb je wel gezelligheid aan de camping eigenaren?
SPOILER: frustratiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, die hebben geen tijd of ze hebben stress. En ze hebben twee kinderen (tieners) die ze aandacht willen geven, van wat er aan tijd en aandacht overblijft. Ik zie ze eigenlijk alleen in werk-context en dat is niet echt gezellig.
Morgen hebben ze vrij, dus dan doen ze een dag lang alsof ze geen camping hebben. Dat is altijd een pittige dag, want er gebeuren eigenlijk altijd wel dingen waarvan we niet weten wat we ermee moeten en dan is er niemand om dat op te lossen.
Campingbaas was er dit weekend ook al anderhalve dag van tussen om z'n dochter van zomerkamp te halen, en dat was ook moeizaam want alle technische problemen bleven voor hem liggen. En nu is hij er morgen dus weer niet. Een van de twee wasmachines (die ik nodig heb) doet het bijvoorbeeld nog steeds niet.Balen van de dingen die niet goed lopen, maar ik lees ook een Tele die hierin voor zichzelf opkomtSPOILER: frustratiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me voorstellen dat je dan wel klaar bent om naar huis te gaan.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ze hebben zoiets van "juist nu alles in de soep loopt hebben we onze vrije dagen erg nodig om bij te komen!" - je zit ook wel klem, want doordat dingen in de soep lopen heb je meer werk, maar ook meer stress. Als je die stress dan op wil lossen door minder te werken, heb je nog weer meer werk en daar weer nieuwe stress van.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, dat is echt niet goed van die lui. Je weet toch wel dat wanneer je een seizoensbedrijf hebt, vrije dagen er niet echt inzitten en zeker nu er van alles in de soep loopt. Dan heb je je verantwoordelijkheid te nemen.
Kan me voorstellen dat het voor jou niet snel genoeg zaterdag kan worden
Dan moet je niet een eigen camping beginnen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze hebben zoiets van "juist nu alles in de soep loopt hebben we onze vrije dagen erg nodig om bij te komen!" - je zit ook wel klem, want doordat dingen in de soep lopen heb je meer werk, maar ook meer stress. Als je die stress dan op wil lossen door minder te werken, heb je nog weer meer werk en daar weer nieuwe stress van.
Zijn er andere betaalde krachten aan het werk, of draait het alleen op dat echtpaar en jullie als vrijwilligers?quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze hebben zoiets van "juist nu alles in de soep loopt hebben we onze vrije dagen erg nodig om bij te komen!" - je zit ook wel klem, want doordat dingen in de soep lopen heb je meer werk, maar ook meer stress. Als je die stress dan op wil lossen door minder te werken, heb je nog weer meer werk en daar weer nieuwe stress van.
De boer waar ik een aantal jaar geleden werkte, ging meer werken bij stress. Dan zat hij met zonsopgang op de trekker. En na een tijdje zat hij altijd weer te zingen. Bij hem loste meer werken de stress op. Dan kon hij ook prettiger pauze houden later op de dag, als het grootste deel al gedaan was. Het was fijn geweest als de campingeigenaren zo zouden zijn.
Ik doe m'n best om voor mezelf op te komen. Het blijft wel lastig, zeker omdat de campingeigenaren soms ook behoorlijk driftig worden als je iets verkeerd doet of ze op een onhandig moment stoort. Ze betalen me niet eens om hun drift te ondergaan, daar zou ik ze eens op moeten wijzen ook.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Balen van de dingen die niet goed lopen, maar ik lees ook een Tele die hierin voor zichzelf opkomt![]()
Kan me voorstellen dat je dan wel klaar bent om naar huis te gaan.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn frustratie:
Ik lees net op social media dat iemand positief getest is in mijn stad. Testresultaten kwamen vandaag binnen, persoon had nauwelijks klachten ‘dus het zal wel niks zijn’ en is afgelopen avond/nacht nog lekker naar de kroeg geweest![]()
Volgens mij zaten we op 1 besmetting in de gemeente, dat zal nu vast rap meer worden.
En het café moet een week dicht. Omdat iemand het niet serieus heeft genomen en gelogen heeft op de gezondheidscheck (als die gedaan is).
Er zijn betaalde krachten:quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zijn er andere betaalde krachten aan het werk, of draait het alleen op dat echtpaar en jullie als vrijwilligers?
Want dan moet je als eigenaar niet piepen en zorgen dat je aanwezig bent.
Want vrijwilligers hoeven die verantwoordelijkheid imo niet te dragen.
Dit lijkt me geen duurzaam ondernemingsplan... Neem aan dat een accountant/adviseur van de campingeigenaren dat ook ziet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Er zijn betaalde krachten:
- de mevrouw op de receptie, die alleen de administratie kent en niet de rest van het functioneren van de camping
- de kok, die zich een dag lang in z'n keuken verschanst en die onverstaanbaar Frans praat
- de jongen achter de bar (een tiener)
- de schoonmaakster, een erg lieve franįaise
Met mopperende klanten kunnen we naar de receptioniste. Met administratieve onduidelijkheden kunnen we naar de receptioniste.
Als er iets kapot is, is er niemand. Eerst hadden we een paar technische vrijwilligers, maar die zijn er inmiddels niet meer.
Als campinggasten zich misdragen, kunnen we het bij de receptioniste proberen, maar tot nu toe had ik niks aan haar als gasten moeilijk deden. Gemopper wel, maar flink gezeur of gedoe met regels niet. Receptioniste kent de campingregels ook niet.
Als er dus gasten de boel afbreken, en alle apparaten en gebouwen en riolen stukgaan, dan is dat nog steeds het probleem van de campingeigenaren en dan zijn ze daar dus te laat bij als ze die dag vrij waren.
Ze kunnen me ook niet verantwoordelijk houden, want ik werk er officieel niet.
No wat erg, gecondoleerd Candaasjequote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Candaasje het volgende:
Dan ben je gewoon incapabel als ondernemer, sorry hoor. Wat kapotte dingen horen gewoon een bedrijf/camping toch? En als het vandaag kut ging, dan begin je morgen een uur eerderquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:32 schreef Tele6 het volgende:
Dat zou echt ideaal zijn. Het dagelijkse technische werk is al genoeg om iemand voor in dienst te houden: de camping heeft bijvoorbeeld ook z'n eigen rioolwaterzuiveringsinstallatie die iedere dag gespoeld moet worden, al gauw ook weer een uur werk. En alle kapotte lampen, losliggende tegels, doorslaande stoppen, druppende kranenquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit lijkt me geen duurzaam ondernemingsplan... Neem aan dat een accountant/adviseur van de campingeigenaren dat ook ziet.
Zo'n 20 jaar geleden stonden we een aantal jaren op de camping in Dellach (Oostenrijk), ik kan me nog de omroepen op de camping herrineren van de 'klusjesman' daar: Günther.
Günther, bitte zum ......
Dat lijkt me toch juist iemand die je in vaste dienst wilt, een klusjesman. Die weet hoe stroomkabel lopen, waar spul bepaald gereedschap ligt om een afvoer te ontstoppen of die snel een kapotte kraan kan afdoppen zonder een heel toiletgebouw af te sluiten van water
Ze hebben vorig jaar zo'n storm gehad - een boom dwars over iemand z'n tent, gelukkig geen mensen met letsel. Dat was niet op een vrije dag, makkelijk voor hen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon incapabel als ondernemer, sorry hoor. Wat kapotte dingen horen gewoon een bedrijf/camping toch? En als het vandaag kut ging, dan begin je morgen een uur eerder
Dat wordt nog wat als er een keer een storm over de camping trekt en je hebt dertig mensen met een kapotte tent. Gaan ze dan ook vluchten...
Ik heb het vermoeden dat je er volgend jaar niet weer naar toe gaatquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
- de mevrouw op de receptie, die alleen de administratie kent en niet de rest van het functioneren van de camping
- de kok, die zich een dag lang in z'n keuken verschanst en die onverstaanbaar Frans praat
Met mopperende klanten kunnen we naar de receptioniste. Met administratieve onduidelijkheden kunnen we naar de receptioniste.
Als er iets kapot is, is er niemand. Eerst hadden we een paar technische vrijwilligers, maar die zijn er inmiddels niet meer.
Als campinggasten zich misdragen, kunnen we het bij de receptioniste proberen, maar tot nu toe had ik niks aan haar als gasten moeilijk deden. Gemopper wel, maar flink gezeur of gedoe met regels niet. Receptioniste kent de campingregels ook niet.
Als er dus gasten de boel afbreken, en alle apparaten en gebouwen en riolen stukgaan, dan is dat nog steeds het probleem van de campingeigenaren en dan zijn ze daar dus te laat bij als ze die dag vrij waren.
Sommige mensen zien het werk ook simpelweg niet liggen, totdat het helemaal kapot is of er iemand ergens over struikeltquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:57 schreef Tele6 het volgende:
Als je erop let, dan zie je hoe veel klusjes er zijn. Dingen die de campingbaas uitstelt tot de winter tenzij ze acuut gevaarlijk zijn. Dingen die de camping wel minder mooi en minder comfortabel maken.
Mooi!quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:58 schreef derLudolf het volgende:
Over vakantie en Frankrijk gesproken, vandaag aan het inscannen geweest van wat in Frankrijk had genomen aan foto's. Vrij weinig, maar dit was het uitzicht vanuit ons huisje
[ afbeelding ]
Nee, de campingeigenaren zien al het werk wel, en gaan dan dus lopen stressen omdat het niet gedaan wordt. Dat is ook een van de redenen waarom ze de hele dag weg van de camping gaan op hun vrije dag, anders zien ze de hele tijd klusjes. (En anders komen er mensen naar ze toe met vragen. Al valt dat mee voor ze, want de vrijwilligers zijn veel laagdrempeliger aan te spreken omdat die niet zo'n aura van stress uitstralenquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sommige mensen zien het werk ook simpelweg niet liggen, totdat het helemaal kapot is of er iemand ergens over struikelt
Raakquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je er volgend jaar niet weer naar toe gaat
Zou het?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat je er volgend jaar niet weer naar toe gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik heb inmiddels vernomen dat diegene zelf geen klachten had, maar in de buurt was geweest van een COVID positief persoon.quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:37 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat het meevalt. Maar wat een ontzettende oen is diegene geweest zeg.
Ook niet slim neequote:Op zondag 23 augustus 2020 23:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels vernomen dat diegene zelf geen klachten had, maar in de buurt was geweest van een COVID positief persoon.
Daarom laten testen. En voor de uitslag binnen was toch op stap gaan.
Ah, onderaannemers die ieder hun eigen kleine stukje doen en zich verschuilen achter de afwezige baasquote:Op zondag 23 augustus 2020 22:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat een verantwoordelijkheidsbesef. Alsof je dood gaat als je een keer niet naar het café gaatquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels vernomen dat diegene zelf geen klachten had, maar in de buurt was geweest van een COVID positief persoon.
Daarom laten testen. En voor de uitslag binnen was toch op stap gaan.
Het stadsmeisje in je is sterkquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, ik ben echt een mietje. De kat was niet op haar vaste plek dus ik ging even zoeken. Ze zat onder het aanrecht en ik hoorde gepiep. Ze was denk ik mid-moordpartij. Ik slaakte een idioot gilletje en sprong de trap op alsof er een bijlmoordenaar achter me aan zat.
Vorige week gilde ik ook al zo idioot toen ik ineens een hand vol vlinder uit mijn haar haalde.
Ik wil zo niet zijn
Ik vond het zo pijnlijk, nog meer voor haar dan voor mezelf, toen ik merkte dat mijn oma ineens wel bezig was met haar sterfelijkheid. Ik vertelde haar dat we denken Pinksteren 2022 te trouwen en ze reageerde met ‘Hopelijk kan ik er nog bij zijn’. Terwijl ze voor haar leeftijd nog gezond is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:52 schreef Isabeau het volgende:
We zijn eigenlijk continu onze eigen sterfelijkheid aan het negeren. Als je daar de hele tijd bij stilstaat valt er gewoon niet te leven. Het leven doet ook nooit aan eerlijk en rechtvaardig. Iedereen kan elke dag zijn laatste dag beleven. En de één wordt met dat idee meer dan 100 en de ander sterft plots.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zou het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het stadsmeisje in je is sterk
Ik kwam voor dat soort mensen een goed plaatje tegen, iets in de strekking van:quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het FB draadje waar ik mijn info haal zit een dame te roepen ‘dat testen zonder klachten geen zin heeft!’
Juist, in exact dat draadje waarin wordt gemeld dat een klachtenvrij persoon net positief getest is
Die komt in vele variaties langs jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kwam voor dat soort mensen een goed plaatje tegen, iets in de strekking van:
Je bent niet speciaal,
Je bent niet een van de
Je ben geen expert of onderzoeker
Je bent gewoon een sukkel met toegang tot internet
Belemmert het je normale functioneren?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik was vorige week wel weer stoer toen ik met mijn teenslipper bijna op een dood duivenkind ging staan. En ook toen ik eerder deze zomer in een dood roodborstje kind greep. Dat is dan weer iets.
Maar net was echt sneu gedrag hoor. Daar moet ik wat mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |