Ik trap alleen terug als het echt gemeen is...quote:Op zondag 23 augustus 2020 16:03 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Terug-trap-fiets gekocht en voor de winkel (een soort warenhuis) in elkaar gezet.. nu thuis op de bank met limoenlimonade
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee, dat experiment. En het lijkt erop dat ze alle voorzorgsmaatregelen genomen hebben qua mondkapjes en testen van te voren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:44 schreef derLudolf het volgende:
Ik zat hier eerst even met open mond naar te kijken. Niet van verbazing/woede, Duitsers zullen dat heus niet ondoordacht aanpakken, maar was wel enigszins gefascineerd[ facebook ]
Eigenlijk ook wel bijzonder dat er nooit eerder zo'n onderzoek is geweest. Dit is niet plots de eerste besmettelijke ziekte.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee, dat experiment. En het lijkt erop dat ze alle voorzorgsmaatregelen genomen hebben qua mondkapjes en testen van te voren.
Zo leren ze wel hoe mensenmassa's werken en kunnen ze hopelijk een betere risico-inschatting maken.
In Cap d'Agde kunnen ze dit onderzoek zo uitvoeren op meerdere besmettelijke ziektes tegelijkertijdquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel bijzonder dat er nooit eerder zo'n onderzoek is geweest. Dit is niet plots de eerste besmettelijke ziekte.
Nou, voor sommige besmettelijke ziektes is iets meer interactie nodig dan rondlopen, dansen en zingen bij een concert.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:20 schreef fietsie het volgende:
In Cap d'Agde kunnen ze dit onderzoek zo uitvoeren op meerdere besmettelijke ziektes tegelijkertijd
Vanwaar je keuze voor Cap d'Agde?quote:
Nu in het nieuws over Corona.quote:
Ok, het is niet je bekendheid met de lokale zeden aldaar dus.quote:
Dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, het is niet je bekendheid met de lokale zeden aldaar dus.
Die zijn namelijk.. opmerkelijk.
En dat mensen dan denken dat elk naturisten terrein dus zo isquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:24 schreef sigme het volgende:
Ok, het is niet je bekendheid met de lokale zeden aldaar dus.
Die zijn namelijk.. opmerkelijk.
Nee juist niet; daar is het voor zo ver ik geinformeerd ben juist precies het tegengestelde.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat mensen dan denken dat elk naturisten terrein dus zo is
Tsja. Jammer dan. Overigens is Cap d'Agde zeer beschaafd, op het nudistenstrand, overdag. Beetje veel stokstaartjes, maar daar hoef je geen last van te hebben (sterker nog; als je niet oplet zie je ze niet). 's Avonds is het anders dan de meeste nudistenplaatsen, maar nog steeds beschaafd genoeg, vond ik.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat mensen dan denken dat elk naturisten terrein dus zo is
Wat een raar naaktstrand?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:29 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nog dat ik met mijn ouders een keer naar een naaktstrand daar ging toen ik 14 was ofzo. De auto vol met flyers voor seksfeesten toen we terugkwamen.Ik denk dat ongeveer ook wel het moment was dat ik besloot dat ik niet meer mee zou gaan naar naaktstranden.
Iddquote:Op zondag 23 augustus 2020 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel bijzonder dat er nooit eerder zo'n onderzoek is geweest. Dit is niet plots de eerste besmettelijke ziekte.
Ja, in Cap d'Agde. Heb ook niet het beeld dat het overal zo is hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:30 schreef fietsie het volgende:
Wat een raar naaktstrand?
Als je hier op De Potten gaat zonnen om ook bruine billen te kunnen krijgen hangen er nooit flyers aan de auto
Of bedoel je met 'daar' in dat gebied in Frankrijk?
Wij gingen tot 1980 ofzo in die hoek op vakantie, daarna werden het vooral bergen en plekken waar ik kon trainen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, in Cap d'Agde. Heb ook niet het beeld dat het overal zo is hoor.
Klopt, ik vind het ook erg interessant, zo'n onderzoek. Maar goed, als je je een beetje aan alles houdt klinkt zo'n experiment toch een beetje raar, maar dat komt misschien ook door de manier van verslaggeving.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens zo'n gek idee, dat experiment. En het lijkt erop dat ze alle voorzorgsmaatregelen genomen hebben qua mondkapjes en testen van te voren.
Zo leren ze wel hoe mensenmassa's werken en kunnen ze hopelijk een betere risico-inschatting maken.
Misschien van te voren in quarantaine en na afloop?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:43 schreef fietsie het volgende:
Ze zullen ook vast wel iets hebben geregeld qua aansprakelijkheid wanneer blijkt dat je er jarenlang ziek van kunt blijven, zoals sommige onderzoeken nu opleveren
Vooraf Coronatest en ter plekke temperatuurmeting.quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien van te voren in quarantaine en na afloop?
Deze proefkonijnen hielden hun mondkapje op, maar vraag me af hoe reëel dat gaat zijn
Ze kregen ook trackers Meron locaties in de gaten te houden.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vooraf Coronatest en ter plekke temperatuurmeting.
Volgens mij wilden ze het gedrag van de luchtstromen meten met zo’n massa. En ook zonder virusdeeltjes kun je die natuurlijk meten.
Ja. Om te kijken waar de kritieke punten zijn qua samenkomen van mensen in combinatie met overdracht van deeltjes.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ze kregen ook trackers Meron locaties in de gaten te houden.
Tja, ligt ook aan de band of het publiek.quote:Op zondag 23 augustus 2020 18:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja. Om te kijken waar de kritieke punten zijn qua samenkomen van mensen in combinatie met overdracht van deeltjes.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Candaasje het volgende:
Zat ik vandaag te schelden en te mopperen op dat klotevak dat ik maar niet in mijn hoofd krijg en spuugzat ben....... krijg je bericht dat die beste, topfitte vriendin van m'n moeder zojuist overleden is. (Diegene die de ene dag nog 130km fietst, en de volgende dag dus in het ZH ligt) Dat relativeert wel weer even![]()
Ontzettend lieve, leuke vrouw. Zat nooit stil; deed veel vrijwilligerswerk, altijd vol energie.
En dan dus dit. Ik vind het heel bizar.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Candaasje het volgende:
Zat ik vandaag te schelden en te mopperen op dat klotevak dat ik maar niet in mijn hoofd krijg en spuugzat ben....... krijg je bericht dat die beste, topfitte vriendin van m'n moeder zojuist overleden is. (Diegene die de ene dag nog 130km fietst, en de volgende dag dus in het ZH ligt) Dat relativeert wel weer even![]()
Ontzettend lieve, leuke vrouw. Zat nooit stil; deed veel vrijwilligerswerk, altijd vol energie.
Verrukkuk. Ik hou erg van de Duitse keuken!quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:38 schreef z80 het volgende:
Afgelopen week ook een herfst maal.
[ afbeelding ]
Zoals standaard in Duitsland eerst de salade. En pas als je die op hebt de rest.
In dit geval een steak rundvee uit de buurt, Pfifferlinge vers uit het bos en aardappel kroketten. Het was er warm en Zuid Duitsland dus er een witbiertje bij.
Mahlzeitquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:38 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals standaard in Duitsland eerst de salade. En pas als je die op hebt de rest.
In dit geval een steak rundvee uit de buurt, Pfifferlinge vers uit het bos en aardappel kroketten. Het was er warm en Zuid Duitsland dus er een witbiertje bij.
Schwarzwald. Ongeveer 40 minuten rijden vanaf Baden-Baden.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:38 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo uitgebreid is de keuken daar niet. Wel geluk dat de Pfifferlinge groeide\rijp waren.quote:Op zondag 23 augustus 2020 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Verrukkuk. Ik hou erg van de Duitse keuken!
Sterkte candaasquote:Op zondag 23 augustus 2020 19:16 schreef Candaasje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |