ja niet te verstaan en nu gaat er iets raars doorheenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, ze staat bij een draaiende motor ofzo.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
Jippie staat me wel eng in de nek te hijgen!
Dat heb ik met jouquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
Jippie staat me wel eng in de nek te hijgen!
Ja zoietsquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef mazaru het volgende:
Wat zei hij nou? Wij sterven liever aan dood?
"Wij slikken het niet langer meer, verdulleme!"quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wij laten ons niet bang maken.. we sterven liever als leven als slaven van angst
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:32 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij slikken het niet langer meer, verdulleme!"
doen ze teg corona demonstrieren ?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wij laten ons niet bang maken.. we sterven liever als leven als slaven van angst
Maak er ook ff een vrouwtje van. Das wat fijner voor mijquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt in je profiel ingesteld dat je een vrouwtje bent, dan is het wel sexy!
"DAT VIRUS ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!!"quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
doen ze teg corona demonstrieren ?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maak er ook ff een vrouwtje van. Das wat fijner voor mij
Ja, ze willen dat de maatregelen stoppen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
STOP DE DICTATUURquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat de maatregelen stoppen.
Ja maar corona is niet onder de indruk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die zit met z'n lul in z'n hand te telebankieren en legt per verkocht shirt een fapje.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"DAT VIRUS ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!!"
Hij loopt er wel vet van binnen...quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit met z'n lul in z'n hand te telebankieren en legt per verkocht shirt een fapje.
Zou hij toch enorm van moeten afslanken op den duur, lijkt me zo!
hoe opquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit met z'n lul in z'n hand te telebankieren en legt per verkocht shirt een fapje.
Zou hij toch enorm van moeten afslanken op den duur, lijkt me zo!
Beetje zoals die knakker die een voormalig Philips-gebouw bestormde en mensen daar met een pistool bedreigde omdat hij onlangs een 4:3 televisie gekocht had en dat breedbeeld nu de standaard geworden was!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |