ja niet te verstaan en nu gaat er iets raars doorheenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:29 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, ze staat bij een draaiende motor ofzo.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
Jippie staat me wel eng in de nek te hijgen!
Dat heb ik met jouquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
Jippie staat me wel eng in de nek te hijgen!
Ja zoietsquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef mazaru het volgende:
Wat zei hij nou? Wij sterven liever aan dood?
"Wij slikken het niet langer meer, verdulleme!"quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wij laten ons niet bang maken.. we sterven liever als leven als slaven van angst
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:32 schreef ToT het volgende:
[..]
"Wij slikken het niet langer meer, verdulleme!"
doen ze teg corona demonstrieren ?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wij laten ons niet bang maken.. we sterven liever als leven als slaven van angst
Maak er ook ff een vrouwtje van. Das wat fijner voor mijquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt in je profiel ingesteld dat je een vrouwtje bent, dan is het wel sexy!
"DAT VIRUS ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!!"quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
doen ze teg corona demonstrieren ?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maak er ook ff een vrouwtje van. Das wat fijner voor mij
Ja, ze willen dat de maatregelen stoppen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
STOP DE DICTATUURquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat de maatregelen stoppen.
Ja maar corona is niet onder de indruk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
Die zit met z'n lul in z'n hand te telebankieren en legt per verkocht shirt een fapje.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
"DAT VIRUS ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN!!!"
Hij loopt er wel vet van binnen...quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit met z'n lul in z'n hand te telebankieren en legt per verkocht shirt een fapje.
Zou hij toch enorm van moeten afslanken op den duur, lijkt me zo!
hoe opquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Die zit met z'n lul in z'n hand te telebankieren en legt per verkocht shirt een fapje.
Zou hij toch enorm van moeten afslanken op den duur, lijkt me zo!
Beetje zoals die knakker die een voormalig Philips-gebouw bestormde en mensen daar met een pistool bedreigde omdat hij onlangs een 4:3 televisie gekocht had en dat breedbeeld nu de standaard geworden was!quote:
hoi m1st1gquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:35 schreef m1st1g het volgende:
Dit is beter dan kijken naar een demonstratie.
hoi lieverd hoe is het?quote:
Oh wacht jaquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals die knakker die een voormalig Philips-gebouw bestormde en mensen daar met een pistool bedreigde omdat hij onlangs een 4:3 televisie gekocht had en dat breedbeeld nu de standaard geworden was!
Nee dat laatste werd juist gesuggereerd in de media, maar het ging hem puur om dat hij zijn dure nieuwe tv niet 100% kon gebruiken vanwege die balken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:37 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oh wacht jaDie flipte toch helemaal door die zwarte balken bij breebeelduitzendingen ofzo
Die dacht dat daar geheime boodschappen in zaten ofzo.
Niet verkeerd. Het is buiten tenminste weer een normale Hollandse temperatuur.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoi lieverd hoe is het?
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat laatste werd juist gesuggereerd in de media, maar het ging hem puur om dat hij zijn dure nieuwe tv niet 100% kon gebruiken vanwege die balken.
Gelukkig ja de warmte is weer verdwenenquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Het is buiten tenminste weer een normale Hollandse temperatuur.
Ja ik moet mijn vrouw ook duidelijk maken dat het weer van de afgelopen jaren echt geen normaal Hollands weer is.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet verkeerd. Het is buiten tenminste weer een normale Hollandse temperatuur.
Ooh lol, ja ik weet niet preciesquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat laatste werd juist gesuggereerd in de media, maar het ging hem puur om dat hij zijn dure nieuwe tv niet 100% kon gebruiken vanwege die balken.
Buiten wel, in de slaapkamer nog niet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig ja de warmte is weer verdwenen
ow maar vandaag kan het goed doorwaaien..quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Buiten wel, in de slaapkamer nog niet.
Ik snap wel dat mensen bang zijn dat de vaccinatie niet direct verplicht zal worden, maar dat het via-via alsnog verplicht wordt, zoals dat je kind niet meer naar de opvang mag als hij/zij en jijzelf niet gevaccineerd zijn enz.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:38 schreef mazaru het volgende:
Staan ze met een spandoek tegen verplichte vaccinatie terwijl er al gezegd is dat dat niet verplicht gaat worden.
Dat wordt moeilijk, volgend jaar heb je weer een paar dagen 30+quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn vrouw ook duidelijk maken dat het weer van de afgelopen jaren echt geen normaal Hollands weer is.
we kijken dit hier. anders weet je niet waar sommige posten over gaatquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Buiten wel, in de slaapkamer nog niet.
Lijkt mij niet meer dan logisch dat niet gevaccineerde kinderen niet naar de opvang mogen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen bang zijn dat de vaccinatie niet direct verplicht zal worden, maar dat het via-via alsnog verplicht wordt, zoals dat je kind niet meer naar de opvang mag als hij/zij en jijzelf niet gevaccineerd zijn enz.
Net als dat men bang is bij de deur van horeca geweerd te worden als je die spionage-app niet gebruikt. (Maar de wet zegt duidelijk dat horeca-gelegenheden je in dat geval absoluut niet mag weigeren.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |