Lekkerrrquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:12 schreef shiitake het volgende:
Voor wie het wil weten: ik ga zo een stukje fietsen.![]()
er is er 1 jarig hoera hoeraquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:12 schreef Nikonlover het volgende:
ER IS ER EEN JARIGEn niemand zingt mee
jou stream loopt minuut voorquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:13 schreef Nikonlover het volgende:
Ik ben geen viroloog en geen arts maar ik ben waarheidszoeker
Je moet ff een stuk terugspoelen en dan weer op de liveknop drukken. dan loopt ie weer goedquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jou stream loopt minuut voor
thanksquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je moet ff een stuk terugspoelen en dan weer op de liveknop drukken. dan loopt ie weer goed
Ja me2. Hopelijk later nog beelden dat ze de boel neerknuppelen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:16 schreef mazaru het volgende:
Ff genoeg dom gelul gehoord. Ik word er kriegel van.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja me2. Hopelijk later nog beelden dat ze de boel neerknuppelen.
1,5 meter is net genoegquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:18 schreef Nikonlover het volgende:
1,5 meter afstand. Anders grijpt de politie in
Is nu wel spannendquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat heb ik gisteren en betje gekijkt
Beterquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:18 schreef mario390 het volgende:
in duitsland zijn ook veel
idioten de teg corona
demonstrieren![]()
![]()
bij onz niet
Nee het was een dringend verzoek, toch? Geen verbod?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:17 schreef Nikonlover het volgende:
Het is geen advies. Je mag niet meer dan 6 mensen te gast hebben.
Uitdagend gewoonquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:20 schreef Nikonlover het volgende:
Ze gaan geen 1,5 afstand houden. Dat gaat genot worden
Dringend verzoek en ze gaan handhaven hierop heeft Rutte gezegd.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee het was een dringend verzoek, toch? Geen verbod?
wat een dom volkquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dringend verzoek en ze gaan handhaven hierop heeft Rutte gezegd.
ja hoorde tquote:Op zondag 23 augustus 2020 14:23 schreef Nikonlover het volgende:
Het "ik kan niet meer nadenken virus"
jaquote:
goed zo maar loop denk ik weer gelijk met jouquote:
Oh maar DÁÁR sta ik dan WÉL weer achter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar DÁÁR sta ik dan WÉL weer achter!
Laf suikerdrankje, "gemaakt van producten uit de wijnbouw". Wat de neuk moet DAT weer betekenen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh maar DÁÁR sta ik dan WÉL weer achter!
Laf suikerdrankje, "gemaakt van producten uit de wijnbouw". Wat de neuk moet DAT weer betekenen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
En daarna wordt het tandjes rapen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:27 schreef Nikonlover het volgende:
Ze houden echt geen afstand. Straks komt de 2e waarschuwing van de politie.
Iets van het niveau: "Heeft ook maar ÉÉN persoon hier OOIT een virus in levende lijve gezien? Steek je hand op als je er ooit eentje tegen bent gekomen!"quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
slecht te horen deze spreker en veel rumoer er door heen
Ja, ze staat bij een draaiende motor ofzo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
slecht te horen deze spreker en veel rumoer er door heen
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-08-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |