kan ik denk daar anders over . alleen als het echt moetquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een corrigerende tik is nooit weg
Ik las net een verhaal over een woningbrand in Wezep maar veel jeugd bij kwam kijken en de politie lastigvallen. Ik zou zeggen de spuit erop.quote:
Ja sommigen komen om te rellen . zeer dom volkquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las net een verhaal over een woningbrand in Wezep maar veel jeugd bij kwam kijken en de politie lastigvallen. Ik zou zeggen de spuit erop.
Prima toch. De politie filmt zelf ook en heeft dus prima beeldmateriaal voor een rechtszaakquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar meestal krijgt de politie/ME dan weer de volle laag op social media. Met gemanipuleerde filmpjes enzo.
was vd week bij Jinek over die faceboek berichten en filmpjes dat de politie onterecht twee dames had aan gepakt en een man die zogenaamd niets had gedaan. ze hadden het beeldmatriaal wat er werkelijk gebeurdequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Prima toch. De politie filmt zelf ook en heeft dus prima beeldmateriaal voor een rechtszaak
Ja maar je hebt heel veel domme mensen die alles maar geloven wat ze op social media voorbij zien komen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Prima toch. De politie filmt zelf ook en heeft dus prima beeldmateriaal voor een rechtszaak
Dat is geen reden om niet in te grijpen als politiequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar je hebt heel veel domme mensen die alles maar geloven wat ze op social media voorbij zien komen.
Dat heb op Feesboek gestaan.
Mee eens!quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is geen reden om niet in te grijpen als politie
Ik wil ookquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wouw regent hier mega hard
komt denk ik vanzelfquote:
IUk hoop hetquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
komt denk ik vanzelf
vast welquote:
anders maar een regendansjequote:
kan je lerenquote:
okequote:
Ja.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
nog maar wakker worden is vandaag lastig
Goedemorgen Badeendquote:
scherp denk dat mrsl hem liet staanquote:
met het eerste sbequote:Op zondag 23 augustus 2020 12:21 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet nog bedenken waar ik zo mee ga beginnen.
Oh wordt t koud?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:24 schreef chufi het volgende:
Koelt lekker af hier .. Denk dat ik misschien wel de balkondeur moet gaan sluiten vandaag
Hier alles openquote:
Ik heb hem net open gezet.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:24 schreef chufi het volgende:
Koelt lekker af hier .. Denk dat ik misschien wel de balkondeur moet gaan sluiten vandaag
alweer en geschuurte bij moto 2quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:24 schreef chufi het volgende:
Whut?quote:
mooi voor de geitquote:
bij jou thuis schat?quote:
bij race op tvquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
bij jou thuis schat?
oh okequote:
quote:
dat kan en mag hoor hoe is met mini ToTquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moest vanmorgen ineens aan dit liedje denken!
Die was net vrolijk aan het hyperen in het winkelwagentje van de supermarkt, en zit nu lekker hier bij mij op schoot een appeltje te eten terwijl hij "10 olifantjes" op Youtube kijkt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan en mag hoor hoe is met mini ToT
heerlijk appels zijn zeer gezondquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die was net vrolijk aan het hyperen in het winkelwagentje van de supermarkt, en zit nu lekker hier bij mij op schoot een appeltje te eten terwijl hij "10 olifantjes" op Youtube kijkt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heerlijk appels zijn zeer gezond
prec genieten is dat kinderen zijn zo onschuldigquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed tegen depressies ook, maar meneertje heeft nog niet zo gek veel om sipjes over te zijn!
ja had het ook wel willen volgenquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Jammer dat er geen webcam van het malieveld is.
misschien komt het nogquote:
quote:
dat is niet veel... op FB zeker ?quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
1 vd bloggers gaat er maar streamen![]()
![]()
![]()
![]()
fresh weet altijd de live streams te vinden ik kijk ook ff op fb of er egens stream is momentquote:
thnxquote:
dan klik je nietquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:03 schreef chufi het volgende:
Ìk heb daar geen zin in om eerlijk te zijn ...
komt wel denk ikquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie nog geen live beelden alleen geklets van die meneer
Welk deel slaan dequote:Op zondag 23 augustus 2020 13:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
speel niet op de man rutte is misschien wel fijn persoon om biertje mee te drinken..
en heeft gevlogen gister zond mondkapje![]()
![]()
precies ....quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat ik er niet in de buurt woon.
wat een onzin kramen mensen uit zeg daarquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Terwijl het daar best wel een mooi stukje oud Den Haag is.
Dan mis je ook wel een paar hersencellen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
het is een uitje voor ene hoop mensen zegt dat mens![]()
![]()
![]()
prec ik zie een uitje toch echt anders ja ze kunnen samen patat etenquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan mis je ook wel een paar hersencellen.
Hoi Bos vriendquote:
Ik kan ook wel iets leukers als uitje bedenken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec ik zie een uitje toch echt anders ja ze kunnen samen patat eten![]()
![]()
dit dusquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel iets leukers als uitje bedenken.
Ga lekker naar Duinrel, daar kikker je van op.quote:
De hele dag Fokken.quote:Op zondag 23 augustus 2020 13:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel iets leukers als uitje bedenken.
tiki badquote:Op zondag 23 augustus 2020 13:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga lekker naar Duinrel, daar kikker je van op.
middag Jippiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |