quote:
dat kan en mag hoor hoe is met mini ToTquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik moest vanmorgen ineens aan dit liedje denken!
Die was net vrolijk aan het hyperen in het winkelwagentje van de supermarkt, en zit nu lekker hier bij mij op schoot een appeltje te eten terwijl hij "10 olifantjes" op Youtube kijkt.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat kan en mag hoor hoe is met mini ToT
heerlijk appels zijn zeer gezondquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Die was net vrolijk aan het hyperen in het winkelwagentje van de supermarkt, en zit nu lekker hier bij mij op schoot een appeltje te eten terwijl hij "10 olifantjes" op Youtube kijkt.
quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heerlijk appels zijn zeer gezond
prec genieten is dat kinderen zijn zo onschuldigquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Goed tegen depressies ook, maar meneertje heeft nog niet zo gek veel om sipjes over te zijn!
ja had het ook wel willen volgenquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Jammer dat er geen webcam van het malieveld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |