Ja dat wel, maar meestal krijgt de politie/ME dan weer de volle laag op social media. Met gemanipuleerde filmpjes enzo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik vind het mooi als dit domme volk slaag krijgt
kan ik denk daar anders over . alleen als het echt moetquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:48 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een corrigerende tik is nooit weg
Ik las net een verhaal over een woningbrand in Wezep maar veel jeugd bij kwam kijken en de politie lastigvallen. Ik zou zeggen de spuit erop.quote:
Ja sommigen komen om te rellen . zeer dom volkquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef maily het volgende:
[..]
Ik las net een verhaal over een woningbrand in Wezep maar veel jeugd bij kwam kijken en de politie lastigvallen. Ik zou zeggen de spuit erop.
Prima toch. De politie filmt zelf ook en heeft dus prima beeldmateriaal voor een rechtszaakquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar meestal krijgt de politie/ME dan weer de volle laag op social media. Met gemanipuleerde filmpjes enzo.
was vd week bij Jinek over die faceboek berichten en filmpjes dat de politie onterecht twee dames had aan gepakt en een man die zogenaamd niets had gedaan. ze hadden het beeldmatriaal wat er werkelijk gebeurdequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Prima toch. De politie filmt zelf ook en heeft dus prima beeldmateriaal voor een rechtszaak
Ja maar je hebt heel veel domme mensen die alles maar geloven wat ze op social media voorbij zien komen.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Prima toch. De politie filmt zelf ook en heeft dus prima beeldmateriaal voor een rechtszaak
Dat is geen reden om niet in te grijpen als politiequote:Op zondag 23 augustus 2020 11:52 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja maar je hebt heel veel domme mensen die alles maar geloven wat ze op social media voorbij zien komen.
Dat heb op Feesboek gestaan.
Mee eens!quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is geen reden om niet in te grijpen als politie
Ik wil ookquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wouw regent hier mega hard
komt denk ik vanzelfquote:
IUk hoop hetquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
komt denk ik vanzelf
vast welquote:
anders maar een regendansjequote:
kan je lerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |