Rare beesten van Jeroen Bosch: in de letterlijke of figuurlijke zin?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ja oude Verkadefabriek is wel wat voor jou ja, maar er is best veel kunstzinnigs hier hoor. iets van 40 geveldichten en dat klinkt lullig maar dat is mooi en de hele stad staat vol met rare beesten van Jeroen Bosch, hou daarvan.
Ja keertje op zoektocht samen?, my treat, stikt van die beesten joh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rare beesten van Jeroen Bosch: in de letterlijke of figuurlijke zin?![]()
Ik heb iets met raar![]()
Ik ga wel weer ff googelen![]()
![]()
Oh verrek!! Gevonden!! Ziet er tof uit!!!
Deal!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja keertje op zoektocht samen?, my treat, stikt van die beesten joh.
Je hoeft niet topfit te zin om mij bij te kunnen houden hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deal!!Als ik mijn ziekte weer wat onder controle heb en de treinen weer wat beter te doen zijn mbt mondkapjes etc
![]()
Want op dit moment overleef ik zo'n kapje op snuit niet geloof ik![]()
Oh I lie here in the wet patchquote:
Ik hou van haar hahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh I lie here in the wet patch
In the middle of the bed
I'm feeling pretty damn hard done by
I spent ages giving head
Ja mooi is dat hè, ik mag je wel maar die seks pfttt schiet eens op joh, dan kan ik wat leuks gaan doen.quote:
Nouja niet per se opschieten.. apply yourselfquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooi is dat hè, ik mag je wel maar die seks pfttt schiet eens op joh, dan kan ik wat leuks gaan doen.
Ja dat schiet ook lekker op samen in bedquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja niet per se opschieten.. apply yourself
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Joh schiet eens op met trekken want ik ben een serie aan het volgen en ik moet morgen om 07:00 uur op hoor
Mja ingewikkeld verhaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft niet topfit te zin om mij bij te kunnen houden hoor
Ik heb je hier gemist !!quote:
Jaa kan niet elke dag op forums blijven rondhangen toch ahhah, vind het chiller om af en toe hier te spammen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb je hier gemist !!![]()
Alles goed? Druk met trainen?
Vragen....Hopelijk gaat alles goed met je!!
![]()
Wat train je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:21 schreef DanOam het volgende:
[..]
Jaa kan niet elke dag op forums blijven rondhangen toch ahhah, vind het chiller om af en toe hier te spammen.
Sowieso altijd relaxed, veel trainen ja... vandaag 's ochtends nog. Maar heb net gevaped dus ik ga lekker hahahahHoesie met jou?
Groot gelijk !! Is ook chillquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:21 schreef DanOam het volgende:
[..]
Jaa kan niet elke dag op forums blijven rondhangen toch ahhah, vind het chiller om af en toe hier te spammen.
Sowieso altijd relaxed, veel trainen ja... vandaag 's ochtends nog. Maar heb net gevaped dus ik ga lekker hahahahHoesie met jou?
Nice! Snap je, uiteindelijk komt het weer goed toch. GENIETEN xDquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Groot gelijk !! Is ook chill![]()
Ah gevapedLekkahhh
![]()
Ik leef nogGelukkig nu wel eindelijk mijn arts die (nadat we elkaar flink in de haren zijn gevlogen
) volledig achter me staat en me steunt ..Alleen dat al voelt wel fijn
![]()
Geniet van je vape![]()
![]()
Hope soquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:41 schreef DanOam het volgende:
[..]
Nice! Snap je, uiteindelijk komt het weer goed toch. GENIETEN xD
mooiquote:
Klinkt nergens naar, behalve dat gitaarstukje.quote:
Circle is wel mooi van Edie Brickelquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Klinkt nergens naar, behalve dat gitaarstukje.
iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Circle is wel mooi van Edie Brickel
vooralsnog.....quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:41 schreef Stray_cat het volgende:
Kan nog wel toch? Laatste warme dag.![]()
Zekers, mooie kleuren in de natuur, vallende eikeltjesquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 23:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
vooralsnog.....
Zin in de herfst!
Tom Pettyquote:
quote:
Was hij op vakantie in een gebied met een code oranje? ( of bedoel je wat anders?quote:
quote:
Gewoon de Randstadquote:Op zondag 23 augustus 2020 01:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Was hij op vakantie in een gebied met een code oranje? ( of bedoel je wat anders?![]()
Fijn dat hij weer veilig thuis is iig!!![]()
Lekker dichtbijquote:Op zondag 23 augustus 2020 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gewoon de RandstadEn idd, ben blij dat hij weer veilig is .
quote:Op zondag 23 augustus 2020 01:48 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wees maar blij dat dat niet zo is
Ahquote:Op zondag 23 augustus 2020 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gewoon de RandstadEn idd, ben blij dat hij weer veilig is .
quote:
quote:
Ik snap het nietquote:
Meur zequote:
Hey Puzzie!quote:
Nice!! Alleen zo kut dat je bij iedere video die je wil luisteren moet F5-enquote:
Mobiel geen last van.quote:Op zondag 23 augustus 2020 05:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nice!! Alleen zo kut dat je bij iedere video die je wil luisteren moet F5-en
Ben je nog altijd aan het zwijmelen?quote:
Haha verhaaltjesquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Ben je nog altijd aan het zwijmelen?
Totaal ongerelateerd:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 21:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haha verhaaltjes![]()
We hadden ook zo'n Hollander ooit.
Eensch, subtiel is vaak beter!quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk van Jan de Wilde dat hij het ècht beschaafd houdt.
Puzziequote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 22:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch, subtiel is vaak beter!
Mietje hequote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Nou dat wou ik niet zeggen, misschien een beetje een quitter
Dacht al dat het een trucje was om rustig puntjes te kunnen verzamelenquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:34 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Geloof ook nog niet zo dat ik echt ga slapen
Oeh heb ik al gewonnen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Dacht al dat het een trucje was om rustig puntjes te kunnen verzamelen
Feliciteer me gewoon evenquote:Op zondag 23 augustus 2020 23:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Geen idee, dat topic gaat me te snel en ik zit het liefst hierzo
Oh pardon, goed gedaan joh!quote:Op zondag 23 augustus 2020 23:43 schreef engine het volgende:
[..]
Feliciteer me gewoon even
Mijn livesets duren te lang om hier iedere paar minuten een nieuw nummer te posten.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over vrouwen met bruine haren maken ze geen liedjes.
Klootzakken! Allemaal. Jezus gaat hier los, zandzakken voor de deurquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over vrouwen met bruine haren maken ze geen liedjes.
Is toch andersquote:Op maandag 24 augustus 2020 00:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik denk dat bruine haar hier gewoon altijd maar bij
Ja snap het ook niet hoor, haat aan blond.quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klootzakken! Allemaal. Jezus gaat hier los, zandzakken voor de deur
Jaaaaaaaquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 00:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Klootzakken! Allemaal. Jezus gaat hier los, zandzakken voor de deur
Good pointquote:
Ja, ok, een kleinequote:
Hier een nummer om je op te vrolijken.quote:Op maandag 24 augustus 2020 01:05 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ik wilde dit helemaal niet luisteren maarja.. jeugd nostalgie
quote:Op maandag 24 augustus 2020 01:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijke band is dit toch ook
👍deze is al stukken vrolijker ja. :’)quote:Op maandag 24 augustus 2020 01:12 schreef KillemWieft het volgende:
Hier een nummer om je op te vrolijken.
Aha, je hebt dus wel gevoel voor humor!quote:Op maandag 24 augustus 2020 01:23 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
👍deze is al stukken vrolijker ja. :’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |