Rare beesten van Jeroen Bosch: in de letterlijke of figuurlijke zin?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooooh ja oude Verkadefabriek is wel wat voor jou ja, maar er is best veel kunstzinnigs hier hoor. iets van 40 geveldichten en dat klinkt lullig maar dat is mooi en de hele stad staat vol met rare beesten van Jeroen Bosch, hou daarvan.
Ja keertje op zoektocht samen?, my treat, stikt van die beesten joh.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rare beesten van Jeroen Bosch: in de letterlijke of figuurlijke zin?![]()
Ik heb iets met raar![]()
Ik ga wel weer ff googelen![]()
![]()
Oh verrek!! Gevonden!! Ziet er tof uit!!!
Deal!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja keertje op zoektocht samen?, my treat, stikt van die beesten joh.
Je hoeft niet topfit te zin om mij bij te kunnen houden hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Deal!!Als ik mijn ziekte weer wat onder controle heb en de treinen weer wat beter te doen zijn mbt mondkapjes etc
![]()
Want op dit moment overleef ik zo'n kapje op snuit niet geloof ik![]()
Oh I lie here in the wet patchquote:
Ik hou van haar hahaquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh I lie here in the wet patch
In the middle of the bed
I'm feeling pretty damn hard done by
I spent ages giving head
Ja mooi is dat hè, ik mag je wel maar die seks pfttt schiet eens op joh, dan kan ik wat leuks gaan doen.quote:
Nouja niet per se opschieten.. apply yourselfquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja mooi is dat hè, ik mag je wel maar die seks pfttt schiet eens op joh, dan kan ik wat leuks gaan doen.
Ja dat schiet ook lekker op samen in bedquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:56 schreef jerney het volgende:
[..]
Nouja niet per se opschieten.. apply yourself
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:01 schreef UitStraling het volgende:
Joh schiet eens op met trekken want ik ben een serie aan het volgen en ik moet morgen om 07:00 uur op hoor
Mja ingewikkeld verhaalquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft niet topfit te zin om mij bij te kunnen houden hoor
Ik heb je hier gemist !!quote:
Jaa kan niet elke dag op forums blijven rondhangen toch ahhah, vind het chiller om af en toe hier te spammen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb je hier gemist !!![]()
Alles goed? Druk met trainen?
Vragen....Hopelijk gaat alles goed met je!!
![]()
Wat train je?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:21 schreef DanOam het volgende:
[..]
Jaa kan niet elke dag op forums blijven rondhangen toch ahhah, vind het chiller om af en toe hier te spammen.
Sowieso altijd relaxed, veel trainen ja... vandaag 's ochtends nog. Maar heb net gevaped dus ik ga lekker hahahahHoesie met jou?
Groot gelijk !! Is ook chillquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:21 schreef DanOam het volgende:
[..]
Jaa kan niet elke dag op forums blijven rondhangen toch ahhah, vind het chiller om af en toe hier te spammen.
Sowieso altijd relaxed, veel trainen ja... vandaag 's ochtends nog. Maar heb net gevaped dus ik ga lekker hahahahHoesie met jou?
Nice! Snap je, uiteindelijk komt het weer goed toch. GENIETEN xDquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Groot gelijk !! Is ook chill![]()
Ah gevapedLekkahhh
![]()
Ik leef nogGelukkig nu wel eindelijk mijn arts die (nadat we elkaar flink in de haren zijn gevlogen
) volledig achter me staat en me steunt ..Alleen dat al voelt wel fijn
![]()
Geniet van je vape![]()
![]()
Hope soquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:41 schreef DanOam het volgende:
[..]
Nice! Snap je, uiteindelijk komt het weer goed toch. GENIETEN xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |