Ik was je wijf aan het neukenquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waarom deed je niet open toen ik bij je voor de deur stond
En hoe gaat het met bewegen?quote:
hij zit er al jaren opquote:
Zondequote:Op maandag 24 augustus 2020 14:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jezus, wat een gedoe. Ik dacht je kon mijn mentor worden.
Ik denk dat je een prima leraar had kunnen worden. Dat meen ik echt! Ik vind het jammer dat dit niet is.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zonde. ik heb mijn piemel te vaak laten zien aan de mods om leraar van iemand te worden denk ik
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:12 schreef Rozevla het volgende:
@:DJMO WAAROM IS FOK ZO TRAAAAAHAAAAAAAG
quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 13:15 schreef Danny het volgende:
idd. hoewel dat nu eigenlijk vrij goed zou moeten gaan. Probleem lijkt te zijn dat we nog steeds OOK te maken hebben met een DDoS. Dus het lijkt erop dat er meerdere dingen tegelijk lopen, waardoor de problemen nog steeds voort duren
https://frontpage.fok.nl/(...)verse-problemen.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:12 schreef Rozevla het volgende:
@:DJMO WAAROM IS FOK ZO TRAAAAAHAAAAAAAG
Durf niet te klikken, misschien is je account wel gehackt en stuur je nu gekke links door.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://frontpage.fok.nl/(...)verse-problemen.html
Je bent zelf gehacktquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 14:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Durf niet te klikken, misschien is je account wel gehackt en stuur je nu gekke links door.
Wat staat er ?
40+ sc is eldersquote:
Azijn in de aanbieding soms?quote:
Nou hup hup ouwe besquote:
Jonge godin bedoel jequote:
Hahahahahahahahahaquote:
Zeker bij de diepvries pizza'squote:Op dinsdag 25 augustus 2020 18:57 schreef Dimachaerus het volgende:
net weer verliefd geworden in de supermarkt
Heb je geen leuke collega ambtenarenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
blonde fitgirl 1.66m achter me bij de kassa
Wil je de blonde meisjes met rust latenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
blonde fitgirl 1.66m achter me bij de kassa
nee allemaal allochtonenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:18 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb je geen leuke collega ambtenaren
neequote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je de blonde meisjes met rust laten
nou enquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:01 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Je bent toch zelf ook allochtoon, Turks dacht ik.
doet er niet toe tochquote:Welke overheid werk je dan
Sommige kunnen best leuk zijn hoor, had ook wel leuke collega daarmee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nou en
hoef geen knoflookvreters
[..]
doet er niet toe toch
Prima zoldertje zo te zien, ik zeg DOEN!quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:53 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.funda.nl/huur(...)-hendrikkade-176-d9/
zal ik me inschrijven voor deze woning
Ben je ook bijna jarig want klinkt aardig Maagd dit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
draaidende hoofden net omdat ik een wit/zwart visgraat tweed colbert met drie voetbalknopen op de mouw droeg toen ik ging vapen :/ ook al droeg ik het met mijn pastel vintage fit jeans en witte all stars met rood en witte details (speelse look) :/
Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 01:02 schreef Azula het volgende:
[..]
Ben je ook bijna jarig want klinkt aardig Maagd dit.
Heb jiJ open relatiequote:Op woensdag 26 augustus 2020 06:22 schreef Chia het volgende:
Anyways tijd om de dag te beginnen. Houdoetjes en de groetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |