Check het topic eens en lees de OPquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:46 schreef Marsenal het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat het dodetopic spel is!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Oke nikon als jouw poll het haalt gaat dts dicht als mijn poll het haalt log je nooit meer in.
De users daar lezen de OP niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Check het topic eens en lees de OP
@sp3c wil je dit topic sticky maken in NWS?quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:sp3c wil je dit topic sticky maken in NWS?
Niet eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De users daar lezen de OP niet.
Ja. Er ontstaan steeds ruziesquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet eens
Moeten ze toch maar doen dan
Je krijgt punten voor de tijd dat er niet gereageerd is nadat jij een post hebt geplaatst. Hoe langer er niet gereageerd is, hoe meer punten je krijgt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:46 schreef Marsenal het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet wat het dodetopic spel is!
Veel thee drinken ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:52 schreef Maanvis het volgende:
In Rusland is ook FOK! dus je kunt het voor putin aangename met het voor jou nuttige verenigen.
Kensington slimbladequote:
neenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
@:sp3c wil je dit topic sticky maken in NWS?
Pfffff dit was de kans op geen breaking meer in NWS.quote:
Ja was wel een leuk topic.quote:
daar heb ik toch geen last van jongenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pfffff dit was de kans op geen breaking meer in NWS.
Iemand kan toch ergens posten maar het alsnog ontiegelijk kut vinden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nikon opent deze maar post er vandaag zelf ook. om te kapen wel is waar. en dan deze openen t rijmt niet samen,,,hij zit er vrolijk te posten
Ik heb wel last van jou.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar heb ik toch geen last van jongen
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Iemand kan toch ergens posten maar het alsnog ontiegelijk kut vinden?
Ok. ff een breaking topic openenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar heb ik toch geen last van jongen
als ik het ergens kut vind kom ik er nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat soort users heb je ook idd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als ik het ergens kut vind kom ik er niet
DTS is best leuk ja. Alleen zijn die verslaafde en autistische users die alles volgens hun eigen regels willen schijtirritant. De regels in de OP zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nikon opent deze maar post er vandaag zelf ook. om te kapen wel is waar. en dan deze openen t rijmt niet samen,,,hij zit er vrolijk te posten
en dan gaat iedereen je weer uitachelden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ok. ff een breaking topic openen
nou enquote:
Lolquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
DTS is best leuk ja. Alleen zijn die verslaafde en autistische users die alles volgens hun eigen regels willen schijtirritant. De regels in de OP zijn duidelijk.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan gaat iedereen je weer uitachelden?
kan ik wel om lachen
In KLB noemen we dat gewoon een haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je krijgt punten voor de tijd dat er niet gereageerd is nadat jij een post hebt geplaatst. Hoe langer er niet gereageerd is, hoe meer punten je krijgt.
Je moet dus zo snel mogelijk in dat topique reageren zodat andere mensen geen punten krijgen. En je post moet zo saai mogelijk zijn zodat mensen geen reden hebben om er op te reageren, want als mensen er op reageren krijg jij minder punten.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
In KLB noemen we dat gewoon een haags_kwartiertje
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
DTS is best leuk ja. Alleen zijn die verslaafde en autistische users die alles volgens hun eigen regels willen schijtirritant. De regels in de OP zijn duidelijk.
quote:
er zijn vaak hele leuke gezellige gesprekken en je bent welkomquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je krijgt punten voor de tijd dat er niet gereageerd is nadat jij een post hebt geplaatst. Hoe langer er niet gereageerd is, hoe meer punten je krijgt.
Je moet dus zo snel mogelijk in dat topique reageren zodat andere mensen geen punten krijgen. En je post moet zo saai mogelijk zijn zodat mensen geen reden hebben om er op te reageren, want als mensen er op reageren krijg jij minder punten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |