Allen voor kettlebells, kettlebells voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ik had laatst ook een topic gemaakt, 2 pagina's mensen boos omdat ik de lapo niet had hee. Maar die lapo-regel is heel nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Echt heIk heb er spijt van dat ik het topic geopend heb
Waarom pas je de TT niet aan?quote:
Het is ook gewoon onderdeel van het spel. De tijd tussen de LAPO en het nieuwe topic telt ook mee voor punten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een topic gemaakt, 2 pagina's mensen boos omdat ik de lapo niet had hee. Maar die lapo-regel is heel niet
Dat verzin jequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is ook gewoon onderdeel van het spel. De tijd tussen de LAPO en het nieuwe topic telt ook mee voor punten.
Ik zit het terug te lezen ja. Wel opvallend dat het altijd dezelfde is die zo keihard loopt te janken. @Jacquelinehasselbainkquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik had laatst ook een topic gemaakt, 2 pagina's mensen boos omdat ik de lapo niet had hee. Maar die lapo-regel is heel niet
Je was er hele maand niet dus hoezo voor t spel. Maar wees er happy meequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is ook gewoon onderdeel van het spel. De tijd tussen de LAPO en het nieuwe topic telt ook mee voor punten.
Dat verzin ik niet. Dat is een feit. Of heb je de discussie niet gevolgd vlak na DTS gesloten was?quote:
Je gaat er wel lang op door.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik zit het terug te lezen ja. Wel opvallend dat het altijd dezelfde is die zo keihard loopt te janken. @:Jacquelinehasselbaink
Zat amper 10 seconden tussen nu. Dus een bewuste kaap.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat verzin ik niet. Dat is een feit. Of heb je de discussie niet gevolgd vlak na DTS gesloten was?
Of gewoon 40+. Want daar komen de posters ook vandaan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:19 schreef Maanvis het volgende:
DTS hoort gewoon in MEN, er is geen zak meer te doen in ONZ 'snachts omdat iedereen in die SC zit.
Dat topic ging dicht toen ik hem opende. Ik heb direct mijn kans gepakt ja. Maar ik heb niet bewust zitten wachten op de LAPO.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Zat amper 10 seconden tussen nu. Dus een bewuste kaap.
Wat?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat topic ging dicht toen ik hem opende. Ik heb direct mijn kans gepakt ja. Maar ik heb niet bewust zitten wachten op de LAPO.
Dat op het moment dat ik het topic opende, hij op slot ging.quote:
Bewust gekaapt dusquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat op het moment dat ik het topic opende, hij op slot ging.
Dat is niet waar. Ik wilde gewoon leuk meeposten. En toen direct het topic op slot ging heb ik van het moment gebruik gemaakt en mijn kans gepakt.quote:
Zou idd een optie zijn om DTS te sluiten, mensen raken verslaafd en slapen amper omdat ze om 4 uur in de nacht extra punten willen pakken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:22 schreef Maanvis het volgende:
't is gewoon zonde van ons lieve forum vol humor dat er een groepje mensen zijn die alleen daar zitten en nergens anders in ONZ posten omdat het zo'n verslavend spelletje is dat ze niet nadenken over andere leuke topiques in ONZ om in te reageren (lieve uitzonderingen daargelaten)
.
Goed ideequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:24 schreef Maanvis het volgende:
Overigens ben ik zelf wel benieuwd of ik gelijk heb he, dat DTS ONZ verarmt. Dus misschien kan er bij wijze van proef tijdelijk 'snachts geen punten uitgedeeld worden in DTS om dan te kijken of ONZ weer opleeft.
Heb ik ook al voorgesteld. Meeste punten worden in de nacht gehaald.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:24 schreef Maanvis het volgende:
Overigens ben ik zelf wel benieuwd of ik gelijk heb he, dat DTS ONZ verarmt. Dus misschien kan er bij wijze van proef tijdelijk 'snachts geen punten uitgedeeld worden in DTS om dan te kijken of ONZ weer opleeft.
Ja okéquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:25 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik wilde gewoon leuk meeposten. En toen direct het topic op slot ging heb ik van het moment gebruik gemaakt en mijn kans gepakt.
Vroeger postte jij keiveel in ONZ en nu zie ik je vaak alleen in DTS, da's kei zonde man vroeger was je zo'n leuke creatieve user!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Zou idd een optie zijn om DTS te sluiten, mensen raken verslaafd en slapen amper omdat ze om 4 uur in de nacht extra punten willen pakken.
DTS heeft me hersendood gemaaktquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vroeger postte jij keiveel in ONZ en nu zie ik je vaak alleen in DTS, da's kei zonde man vroeger was je zo'n leuke creatieve user!
Waarom geloof jij me niet?quote:
thx. het is gewoon kut als je je 'snachts verveelt (ik heb al mijn hele volwassen leven slaapproblemen en ben vaak 'snachts wakker) en vroeger kon je dan gewoon leuk posten in ONZ, en nu zie ik alleen nog maar DTS als actieve topique in ONZ staan, da's gewoon zonde.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb ik ook al voorgesteld. Meeste punten worden in de nacht gehaald.
Dat zeg je net. Je opent niet per ongeluk een nieuw deel.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom geloof jij me niet?
Kom zelf met bewijs dan dat ik er bewust op heb zitten wachten?
Laat Danny maar in mijn logs kijken.
Het kwam gewoon zo uit. Ik was er niet op aan het jagen iig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeg je net. Je opent niet per ongeluk een nieuw deel.
Ik denk dat heel veel het daar niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
thx. het is gewoon kut als je je 'snachts verveelt (ik heb al mijn hele volwassen leven slaapproblemen en ben vaak 'snachts wakker) en vroeger kon je dan gewoon leuk posten in ONZ, en nu zie ik alleen nog maar DTS als actieve topique in ONZ staan, da's gewoon zonde.
Eens. Nieuw topic met een poll maken?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:33 schreef Paul het volgende:
Stelling: DTS Heeft ONZ vermoord en mensen verslaafd gemaakt aan een raar spel!
Dan moet je er niet in mee posten ook Vladimir.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Eens. Nieuw topic met een poll maken?![]()
Durf ik niet, de verslaafden komen mij dan vermoordenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Eens. Nieuw topic met een poll maken?![]()
Zal ik het doen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Durf ik niet, de verslaafden komen mij dan vermoorden
Oh daar doe ik wel aan mee dan een vierendeling zo af en toe breekt toch lekker de sleur.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Durf ik niet, de verslaafden komen mij dan vermoorden
Is goequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zal ik het doen?Ze zijn toch al boos op mij
In DTS is er altijd wel iemand voor een praatje, in welke topics zit jij? Dan kom ik daar ook buurten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:22 schreef Maanvis het volgende:
't is gewoon zonde van ons lieve forum vol humor dat er een groepje mensen zijn die alleen daar zitten en nergens anders in ONZ posten omdat het zo'n verslavend spelletje is dat ze niet nadenken over andere leuke topiques in ONZ om in te reageren (lieve uitzonderingen daargelaten)
.
Foei, schaam je diepquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben schuldig, ik post alleen in dts en kom nergens anders op FOK!
sorry
ik zit normaal in de andere topiques die geen slowchat zijn maar ergens over gaan. Ik ben niet van deze slowchat, mij te incrowd. Je komt er niet makkelijk in, want de mensen die er posten posten alleen in DTS, dus je leert ze buiten DTS ook niet echt kennen. Dus als je er dan ff in komt zie je allemaal vreemden posten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
In DTS is er altijd wel iemand voor een praatje, in welke topics zit jij? Dan kom ik daar ook buurten.
maar dat is dan toch een keuze van een user van fok om daar bijvb alleen te postenquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zit normaal in de andere topiques die geen slowchat zijn maar ergens over gaan. Ik ben niet van deze slowchat, mij te incrowd. Je komt er niet makkelijk in, want de mensen die er posten posten alleen in DTS, dus je leert ze buiten DTS ook niet echt kennen. Dus als je er dan ff in komt zie je allemaal vreemden posten.
In wezen is het gewoon een huis in onze ONZ straat wat gekraakt is maar dan door mensen die het huis nooit verlaten en die je dus nooit leert kennen.
Proleetquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:56 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry
nouja DTS is een spelletje, het hoort dus eigenlijk in MEN en niet in ONZ, MEN is bedoeld voor dat soort spelletjes. Dus dat het in ONZ mag staan is puur en alleen een gunst van FOK! . dan vind ik dat je ook best wat bij mag dragen aan ONZ waar je dus eigenlijk gewoon te gast bent. Als je met een hele groep alleen maar in die slowchat post kan je ook net zo goed een whatsappgroep of IRC kanaal aanmaken oid. Plus users die eerst gewoon leuk meepostten in ONZ in de daluren zie je nu alleen maar krampachtig in DTS posten om die punten maar binnen te halen of omdat ze het gewoon te gezellig vinden, en voor de rest van ONZ is er niks meer te doen..quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar dat is dan toch een keuze van een user van fok om daar bijvb alleen te posten
Er is zoveel meer op FOK!quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:56 schreef Schakeltopia het volgende:
sorry
dan is het nog zo als mensen elders willen kijken rondneuzen of posten doen ze dat heus wel... het is toch geen verplichting om dan in dts te zijn en dan in onz ook te gaan posten overal.... want als mensen dat echt willen doen ze dat echt welquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja DTS is een spelletje, het hoort dus eigenlijk in MEN en niet in ONZ, MEN is bedoeld voor dat soort spelletjes. Dus dat het in ONZ mag staan is puur en alleen een gunst van FOK! . dan vind ik dat je ook best wat bij mag dragen aan ONZ waar je dus eigenlijk gewoon te gast bent. Als je met een hele groep alleen maar in die slowcht post kan je ook net zo goed een whatsappgroep aanmaken oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |