Post geliked.quote:
Daar ben ik nog niet homofiel genoeg voor.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tijd voor een heerlijk fruitige rosé.
Just in case.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jouw likes hebben geen waarde met dat gespam.
Wat kijkt hij zuur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die heeft al genoeg balletjes mayo op
@:lenny_leonard
Klaar voor de ICquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die heeft al genoeg balletjes mayo op
@:lenny_leonard
Fenomenale controlequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Houten klaas moest het met de voeten proberen, lol.
Geen Croky nemenquote:
8-2 kan nog steeds.quote:
kaassoufle aan het bereiden om mijn bek eens goed te verbranden en derhalve nog iets van vermaak te generen.quote:
Daar had ik laatst een rebus over.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij Bono denk ik steeds aan die zanger van U2
Dat mag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Link.quote:
Omdat die ook zo heet natuurlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
Welke speler is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:02 schreef Coco. het volgende:
De rebus voor deze avond:
Welke speler is dit?SPOILER: Welke speler is dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Geen. U2 is kut.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie het beste liedje van U2?
Vertigo yeah yeah yeah hello helloooooquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vroeg ik niet.quote:
Bad. Live Aid genot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
With or Without youquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |