Dat wielergifjequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hier moet eigenlijk een edit van komen waarbij Braddie mensen omver rijdt.
Eens maar het kan nog erger. Heden ten dage houdt support your locals Vitesse of de Graafschap voor mij in.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen hadden we onze vrijgevochten cultuur nog. Vandaag de dag mag je niets meer van de roverheid. We leven in een dictatuur we mogen geen zwerte piehiet meer vieren we mogen werkelijk niets niets niets mee...
Sorry.
Ben je verhuisd?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens maar het kan nog erger. Heden ten dage houdt support your locals Vitesse of de Graafschap voor mij in.
Die vind ik te lang durenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insomnia
Wel de gehele albumversie
Ik snap je ergens wel, maar die opbouw is wel zoveel beter dan die kale singleversie. Dat is alsof je alleen de laatste vijf minuten van een film laat zien.quote:
Nee, 3-4 eindstand.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee want we krijgen pingels, dus diep in de nacht.
Je bent toch niet 11?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee want we krijgen pingels, dus diep in de nacht.
Ja, Nouri.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou er een voetballer zijn met hetzelfde rugnummer als zijn rating in FIFA?
Eric Botteghinquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou er een voetballer zijn met hetzelfde rugnummer als zijn rating in FIFA?
Tijd voor een heerlijk fruitige rosé.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga een glaasje vino blanc inschenken bij deze wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |