quote:
Als je die mooi vindt dat zou je vandaag ook eens kunnen luisteren naar Van Halen II en Women and Children First.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 06:51 schreef bazbo het volgende:
naast de debuutplaat van Van Halen heb ik niets van zijn muziek
mijn top drie is. van het debuut en 1984 zijn destijds de zg target CD uitgaves verschenen van Warner.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:03 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als je die mooi vindt dat zou je vandaag ook eens kunnen luisteren naar Van Halen II en Women and Children First.
Mijne:quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
mijn top drie is. van het debuut en 1984 zijn destijds de zg target CD uitgaves verschenen van Warner.
Van Halen 1978
Van Halen Fair Warning 1981
Van Halen 1984 1984
Zag ook al een mooie reactie van Geezer butlerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:03 schreef beantherio het volgende:
De rockcelebs buitelen bijna over elkaar om hem de laatste eer te bewijzen:
Mick Jones (The Clash)
Ozzy Osbourne
Tom Morello (Rage Against the Machine)
Joe Satriani
Pete Townsend (The Who)
Mike Mcready (Pearl Jam)
Flea (Red Hot Chilli Pepers)
John Mayer
Joe Walsh (The Eagles)
Angus Young (AC/DC)
Robb Flynn (Machine Head)
Op deze pagina nog een hele rits reacties van werkelijk iedereen die ook maar iets betekend in de rockscene.
Mooi om terug te lezen hoe groot zijn aanzien en hoe groot het respect voor hem was. Veel echte gitaarhelden waren er al niet meer, maar al helemaal niet zulke innovatieve en begaafde gitaristen.
Hij was niet alleen pianistquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:55 schreef riazop het volgende:
Julius Vischjager
pianist uit Amsterdam
Verdronk in Amsterdam oost
83 jaar
Dat is Mick Jones van Foreigner.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:03 schreef beantherio het volgende:
De rockcelebs buitelen bijna over elkaar om hem de laatste eer te bewijzen:
Mick Jones (The Clash)
Ozzy Osbourne
Tom Morello (Rage Against the Machine)
Joe Satriani
Pete Townsend (The Who)
Mike Mcready (Pearl Jam)
Flea (Red Hot Chilli Pepers)
John Mayer
Joe Walsh (The Eagles)
Angus Young (AC/DC)
Robb Flynn (Machine Head)
Op deze pagina nog een hele rits reacties van werkelijk iedereen die ook maar iets betekend in de rockscene.
Mooi om terug te lezen hoe groot zijn aanzien en hoe groot het respect voor hem was. Veel echte gitaarhelden waren er al niet meer, maar al helemaal niet zulke innovatieve en begaafde gitaristen.
Ach, ik heb bij een popquiz Mick Jones eens lid gemaakt van de club van 27. Bier en popquizen gaan niet goed samen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is Mick Jones van Foreigner.![]()
Die fout heb ik ook ooit eens gemaakt toen ik deze cd uit een uitverkoopbak viste. Ik vond het qua vormgeving ook al niet op The Clash lijken.![]()
Shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |