En nog op een zondag ook. Kom dat tegenquote:
Geen rum gedronken gisteren ofwa?quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En nog op een zondag ook. Kom dat tegen
In de lucht achter een wolk ja... sgoedquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:54 schreef Elan het volgende:
[..]
XTC-lab? Wietplantage? Blijft Brabant natuurlijk.
Dat wel, maar blijkbaar heb ik genoeg geslapen. Ook geen katertje ofzo.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Geen rum gedronken gisteren ofwa?
Kilometer van mijn werk.quote:Op zondag 23 augustus 2020 10:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik zeg gewoon TILBURGED.
DSIGoden. @:Wereldgozer
Baco cola?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wel, maar blijkbaar heb ik genoeg geslapen. Ook geen katertje ofzo.
Je ziet toch dat het licht achter de bomen zit dikke debiel.quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:01 schreef Charrell het volgende:
[..]
In de lucht achter een wolk ja... sgoed
Zo praat je niet tegen een dame. Ga je mond ontsmettenquote:Op zondag 23 augustus 2020 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet toch dat het licht achter de bomen zit dikke debiel.
Gaan we de moraalridder uithangen?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een dame. Ga je mond ontsmetten
Je bent vroeg begonnen met drinken vandaagquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan we de moraalridder uithangen?
Dit soort walgelijk geslijm bewaar je maar voor je gehandicapte vriendjes in de KLB SC.
Zit aan m'n tweede kopje koffie.quote:Op zondag 23 augustus 2020 12:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent vroeg begonnen met drinken vandaag
Hier wordt niet geroddeldquote:Op zondag 23 augustus 2020 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaan we de moraalridder uithangen?
Dit soort walgelijk geslijm bewaar je maar voor je gehandicapte vriendjes in de KLB SC.
Hoeveel liter drink je in de week?quote:Op zondag 23 augustus 2020 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat wel, maar blijkbaar heb ik genoeg geslapen. Ook geen katertje ofzo.
Je had je bezoekje dus goed getimed.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 08:44 schreef Charrell het volgende:
Ik heb toch iets raars gezien vannacht rond 3:30.
Moest naar het toilet, kijk uit het raam.. dacht eerst dat er ergens brand was, bleek niet zo.
Ook staan daar geen lichtgevende kassen die dit weerkaatsen.Waarschijnlijk ben je ontvoerd door Aliens. Ik zou goed mijn lichaam controleren of je niets raars ziet. De kans is groot dat je een duistere operatie hebt ondergaan, of dat ze een kleine Alien hebben gemplanteerd, zodat je die uit kunt broeden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, goedemorgen trouwensOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Bara, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Erg mooiquote:Op zondag 23 augustus 2020 10:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik zeg gewoon TILBURGED.
DSIGoden. @:Wereldgozer
quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je ontvoerd door Aliens. Ik zou goed mijn lichaam controleren of je niets raars ziet. De kans is groot dat je een duistere operatie hebt ondergaan, of dat ze een kleine Alien hebben gemplanteerd, zodat je die uit kunt broeden.
onverzorgd??quote:Op zondag 23 augustus 2020 14:39 schreef Charrell het volgende:
[..]
Doe zelf maar, onverzorgde raggebol
Eerlijk is eerlijk, je ziet eruit als een zwerverquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, je ziet eruit als een zwerver
?????quote:
Dank je @GGMM !!! Wat een genie is het toch. Jaap geeft hem binnenkort vast een onderscheiding voor zijn belangrijke bijdrages tegen carona.quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe Ed Baars is uit
Ik zit in de auto, mobiel dus als ik iemand vergeet te mentioned, mijn excuses!
@:onlogisch @:tjacka @:Caland @:elan @:scrummie2.1 @:zipportal @:coco. @:RensAjacied @:afcniels
Hier wordt het juist steeds zonniger.quote:
Handig als je geen mondkapje hebt als noodoplossing!quote:Op zondag 23 augustus 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe Ed Baars is uit
Ik zit in de auto, mobiel dus als ik iemand vergeet te mentioned, mijn excuses!
@:onlogisch @:tjacka @:Caland @:elan @:scrummie2.1 @:zipportal @:coco. @:RensAjacied @:afcniels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |