wat voor browser gebruik jijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:08 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wtf ik klikte gewoon per ongeluk dubbel
Als ik er straks niet meer ben weten jullie waarom
Dat zou lekker zijn, toevallig in de buurt van het huis van je ouders?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist mijn baas gevraagd of ik extern op dagtarief 6 weken in Zweden mag werken voor een bedrijf (lol)
Nee heb je etc. etc.
Geen idee dat zie ik wel als ik een ja krijg. Ik werd gevraagd en dat soort avonturen sla ik niet afquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn, toevallig in de buurt van het huis van je ouders?
Als?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik homo was dan wist ik na deze post met zekerheid dat @:ggmm mij niet zou afwijzen.
Je hoofd is kapot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Twitter Embedded is kapot. @:Danny
Meerdere Tweets nu getest.
Werkt voor mij welquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sonische boorstellingen. Dus mechanisch tot grote dieptes boren en ik zal dan waarschijnlijk het buizensletje zijn.quote:
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij je moeder boren we ook tot grote dieptes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sonische boorstellingen. Dus mechanisch tot grote dieptes boren en ik zal dan waarschijnlijk het buizensletje zijn.
Nu al zin om puur te assisteren en geen projecten te hoeven leiden. Gewoon 12 uur kapot gaan.
Ik zie gelijk waarom jij daar andere voor nodig hebt. De overcompensatie is voelbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bij je moeder boren we ook tot grote dieptes.
Maar mooi werk man
Pffff, jij ziet ook alles!quote:
Stuur maar een mail naar klausbarbie@fok.nl.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit je mobiel? Staat deleted bij en geen plaatje.
quote:
The Fev is echt een vermoeiende man die zichzelf helemaal geweldig vindt. En dat wordt weer aangesterkt door een standaard circlejerk van dat incrowd podcastvolk. Eng, Eng, Eng.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Fev is echt een vermoeiende man die zichzelf helemaal geweldig vindt. En dat wordt weer aangesterkt door een standaard circlejerk van dat incrowd podcastvolk. Eng, Eng, Eng.
Goeiste kijkcijfers weer voor SBS6. CourantGoden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kleed je warm aan he!
@:ZIPPORTAL check deze grap
Daar woon ik ook niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 10:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat heeft @:Tjacka aan de weersvoorspelling voor Emmer-Compascuum?
quote:
zit nu in de eurohal en daar hebben ze een afspeellijst van de toppersquote:
Was dat nog een beetje leuk?quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb daar vroeger nog een bijbaantje gehad.
Beverwijk 4ever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |