Trouwen?quote:
Ftfyquote:
Ftfy2quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet misschien ook maar snel handelen omdat er kapers op/aan de kust zijn.
@STING Subtiele hint voor jou gespot...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had hij zelf die ring uitgezocht?
Helemaal niet, is een best persoonlijke ring qua smaak dus was benieuwd of hij dan zoiets zelf uit kiest of dat dat dan al eerder ter sprake is gekomenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:STING Subtiele hint voor jou gespot...
Ik ben al aan het browsen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
@:STING Subtiele hint voor jou gespot...
Winkels met -koning, -concurrent of -expert in hun naam zijn altijd goed.quote:
Niet zo happen joh als ik een beetje aan het tergen ben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet, is een best persoonlijke ring qua smaak dus was benieuwd of hij dan zoiets zelf uit kiest of dat dat dan al eerder ter sprake is gekomen
Dan doe ik dat in plaats van 123-ring.nlquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Winkels met -koning, -concurrent of -expert in hun naam zijn altijd goed.
ring4u24/7quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan doe ik dat in plaats van 123-ring.nl
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:07 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ja een cockring dan toch wel zeker.
Yep! Helemaal zonder input of iets van mijquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Had hij zelf die ring uitgezocht?
Omg ik wil dat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:29 schreef Debsterr het volgende:
oh en de ring is dus vintage, vind ik echt geweldig!
Dat weten we nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Als de ring maar niet van een dooie is geweest.
Goldberg in Eindhovenquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ik wil dat.Zou een vintage ring van vriendje krijgen voor mijn verjaardag maar was met de lock down duw we moeten nog steeds ergens heen
![]()
Niet om te trouwen in ons geval.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:29 schreef Debsterr het volgende:
oh en de ring is dus vintage, vind ik echt geweldig!
Ben jij eigenlijk getrouwd geweest met de co-eigenaar van je hond?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Zou ik ook voor gaan denk ik.
Nou, daar gaat de verrassing.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk getrouwd geweest met de co-eigenaar van je hond?
Attent dat je het qua leeftijden een beetje in deze buurt houdt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Bij vintage of antiek is de kans vrij groot.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Heb je al gelijk moeten kiezen of je je kaartje naar volgend jaar wilde doorschuiven of heb je daarvoor bedenktijd gehad?quote:
Je had een aantal weken bedenktijd. Je krijgt het geld sowieso pas terug na Lowlands 2021quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je al gelijk moeten kiezen of je je kaartje naar volgend jaar wilde doorschuiven of heb je daarvoor bedenktijd gehad?
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ik zou het maar even afwachten. Soms blijken ze uiteindelijk toch maar onbetrouwbaar.
Ik had gelezen dat je bij America today een bandje kon krijgen van LL2020 op vertoon van je ticket.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had een aantal weken bedenktijd. Je krijgt het geld sowieso pas terug na Lowlands 2021
Yep. Maar om daar nu speciaal voor naar de stad te gaan is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat je bij America today een bandje kon krijgen van LL2020 op vertoon van je ticket.
Lekker met een collega (Of wat was het ?) aanpappen doen we niet allemaalquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou ik zou het maar even afwachten. Soms blijken ze uiteindelijk toch maar onbetrouwbaar.
Dan is alles en iedereen toch al failliet!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had een aantal weken bedenktijd. Je krijgt het geld sowieso pas terug na Lowlands 2021
Ik? Nee joh, ben uiteindelijke een trouwe lobbes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Lekker met een collega (Of wat was het ?) aanpappen doen we niet allemaal
Ook niet de behoefte om monogamie aan de kaak te stellen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik? Nee joh, ben uiteindelijke een trouwe lobbes.
De hele wereld naar de klote!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan is alles en iedereen toch al failliet!
Nog even een jaartje volhouden en dan kan ik me laten gaanquote:
Ik zit aan mijn eerste kop koffie en mijn ontbijtje ligt in de ovenquote:
Opstaan is overrated.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde van alles doen in huis vandaag maar kom echt m'n bed niet uit.
Ff KM waarschuwen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog even een jaartje volhouden en dan kan ik me laten gaan
Slapen en masturberen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:57 schreef FrauMilena het volgende:
Wat doe je dan als je tot in de middag op bed blijft liggen?
Is datquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:25 schreef Californium het volgende:
Al gewerkt en nu richting Eindje. Vanavond uit eten![]()
Beetje plafond staren. Beetje lezen. Voornamelijk doelloos op de telefoon kijken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 12:57 schreef FrauMilena het volgende:
Wat doe je dan als je tot in de middag op bed blijft liggen?
Hetzelfde als elke dag dus.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje plafond staren. Beetje lezen. Voornamelijk doelloos op de telefoon kijken.
Dan moet je wel heel wanhopig op zoek naar afleiding zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:39 schreef Allures het volgende:
Ik moet ook mijn huis opruimen maar ik bedenk van alles om er onder uit te komen
Ik ben zelfs hier nu
Met de schoonfamilie dus kan alle kanten op héquote:
Zou wegrennen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Met de schoonfamilie dus kan alle kanten op hé
Ik niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
Wie heeft er zin in een secret Santa? Als we nu beginnen kunnen we misschien nog bij Ali bestellen en dan is het met Pasen binnen.
Nou, meer voor een relatie met schoonfamilie bedoel ik.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Net voor de rekening komt uiteraard.
Toch handig met oppassen enzo :squote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, meer voor een relatie met schoonfamilie bedoel ik.
Oh, in dat geval wil ik wel meedoen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig, niemand wil jouw naam trekken. Huehue.
Dan nog. Altijd hassle.quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Toch handig met oppassen enzo :s
En Cali zal wel in de smaak vallen.
Zo attentquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja prima heEn daar? Gefeliciteerd nog trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |