Ah ik vind het echt klote voor je, als ik al zie wat voor effect het mentaal had bij zo’n korte periode hier. Is het ook erger dan andere jaren of dat niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies! Ik heb er echt wel behoefte aan nu dat alles weer normaal wordt, ik weer gewoon 8 uur slaap per nacht pak en m'n hersenen van een mug geen olifant meer maken
Hebben jullie nog een lockdown Strani?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies! Ik heb er echt wel behoefte aan nu dat alles weer normaal wordt, ik weer gewoon 8 uur slaap per nacht pak en m'n hersenen van een mug geen olifant meer maken
Wie tegen wie ? Bayern is zondag toch tegen PSG ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de aftrap om half 9 was.
Oh nee, toch nietquote:
Sevilla - Internazionale dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie tegen wie ? Bayern is zondag toch tegen PSG ?
Op zich niet denk ik maar om de één of andere reden slaap ik wel slechter dit jaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ik vind het echt klote voor je, als ik al zie wat voor effect het mentaal had bij zo’n korte periode hier. Is het ook erger dan andere jaren of dat niet?
Gelukkig niet! We morgen sinds mei alweer de deur uitquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hebben jullie nog een lockdown Strani?
Nee joh, klaag lekker verder. Soms lucht dat ook opquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich niet denk ik maar om de één of andere reden slaap ik wel slechter dit jaar.
Wel een klaagzang nu hoor van me![]()
oh gelukkig dat is tenminste iets. Slecht slapen is echt fokking rot. Dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Hopelijk gaat het wat beter straks.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig niet! We morgen sinds mei alweer de deur uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit bij de slimste!
Europa League finale. Internazionale tegen Sevillaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wie tegen wie ? Bayern is zondag toch tegen PSG ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |