quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg en Sophie Hilbrand, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
De FIOD kijkt ook aandachtig meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa is kassa wordt een topshow.
quote:John Lucas, Hoofdofficier van Jusitie en Yelle Tieleman, misdaadverslaggever bij het Algemeen Dagblad.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:47 schreef michaelmoore het volgende:
De FIOD kijkt ook aandachtig mee
Biden kan deze zware baan helemaal niet aan...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Diep triest dat de Democraten geen geschiktere kandidaat konden vinden.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Heeft Biden het in zich om met een stift een weerkaart aan te passen?
In februari had ik je gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar Trump gaat gewoon weer winnen uiteraard!
Trump en zijn tornado weerkaart faal.quote:
quote:
De grootste schreeuwers nu zijn maar een minderheid...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
In februari had ik je gelijk gegeven.
Trump had de vorige keer toch ook niet de meerderheid qua aantal stemmen? Ik denk dat het er echt wel toe doet hoe de swing states door de crisis komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De grootste schreeuwers nu zijn maar een minderheid...
De stille meerderheid zullen gewoon weer op Trumpie stemmen!
Is hij nu ook al de baas van het weer?quote:
En in 2018 was het 60,5 miljoen stemmen voor de Democraten vs 50,8 miljoen stemmen voor de Republikeinen. Ik betwijfel of Trump herkozen wordt, maar ik maak geen voorspellingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Trump had de vorige keer toch ook niet de meerderheid qua aantal stemmen? Ik denk dat het er echt wel toe doet hoe de swingstates door de crisis komen.
Het blijft een vreemd volk ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En in 2018 was het 60,5 miljoen stemmen voor de Democraten vs 50,8 miljoen stemmen voor de Republikeinen. Ik betwijfel of Trump herkozen wordt, maar ik maak geen voorspellingen.
Hij doet het beter dan sommige users uit R&P.quote:
Ja, piepte hij net.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Is het kind op de natuurlijke manier verwekt?
Tja, als hij werkt dan kan een gezonde vrouw er wel wat mee lijkt mij...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Is het kind op de natuurlijke manier verwekt?
Die leeft ook in een hele andere (artiesten) wereld!quote:
Niet weer die oude meuk! (Alleen die van Smeets is leuk!)quote:
Tering, ik moest even lachen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
Knap dat iedereen aan tafel z'n lachen in kan houden.
Wat een aansteller voor één dag per week met een vorstelijk salarisquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
,,Het kost me teveel tijd, het kost me ook stress. Ik vind dingen die mijn vrijheid beperken irritant. Het is fysiek heel zwaar. Je komt thuis om twaalf uur, half één en dan kun je niet meteen slapen. De adrenaline is zo hoog. Dan ben ik de vrijdag erna niets waard. Het is extreem intensief.”
(lol)
Dat gevoel over het salaris had ik vanaf het begin al. Als één presentator (in casu Pauw) over de Balkenendenorm zou komen, dan was Nederland te klein geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een aansteller voor één dag per week met een vorstelijk salaris![]()
Laat hem even een dagje meelopen in de bouw, kijken of ie dan nog zeikt.
Dit meldt Het parool.quote:“Ik vond het al een ingewikkeld verhaal toen ik werd gevraagd. Ik heb al zoveel andere dingen. Ik heb me erin laten lullen. Het was voor drie maanden bedoeld als experiment,” legt Schimmelpenninck uit, die ook hoofdredacteur van zakenblad Quote is. “Het liep, door corona, maar door. Terwijl mijn twijfels bleven. Het heeft nooit honderd procent als mijn rol gevoeld.”
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
,,Het kost me teveel tijd, het kost me ook stress. Ik vind dingen die mijn vrijheid beperken irritant. Het is fysiek heel zwaar. Je komt thuis om twaalf uur, half één en dan kun je niet meteen slapen. De adrenaline is zo hoog. Dan ben ik de vrijdag erna niets waard. Het is extreem intensief.”
(lol)
https://www.mediacourant.(...)zijn-riante-salaris/quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat gevoel over het salaris had ik vanaf het begin al. Als één presentator (in casu Pauw) over de Balkenendenorm zou komen, dan was Nederland te klein geweest.
Maar dat nu voor 10 of 12 presentatoren in totaliteit een veelvoud aan Balkenendenormsalarissen wordt uitbetaald, is blijkbaar wel prima.
Yupquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb niet eens gekeken. Maar zijn maandag Erik en Willemijn erweer?
Hoe weet je dat die twee presentatoren meer verdienen dan Pauw?quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef Idisrom het volgende:
Dat gevoel over het salaris had ik vanaf het begin al. Als één presentator (in casu Pauw) over de Balkenendenorm zou komen, dan was Nederland te klein geweest.
Maar dat nu voor 10 of 12 presentatoren in totaliteit een veelvoud aan Balkenendenormsalarissen wordt uitbetaald, is blijkbaar wel prima.
In de verte hoor ik @ikweethetookniet al gillen...quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Jort Kelder opvolger van Sander Schimmelpenninck.
https://www.parool.nl/kun(...)op-bij-op1~bce60cd5/
Was deze hele affaire een opzetje om sympathie of waardering te kweken voor Jort?quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:27 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:24 schreef monkyyy het volgende:
In de verte hoor ik @:ikweethetookniet al gillen...
Als ik zijn wekelijkse radioprogramma beluister, dan hoeven er geen gasten meer te komen. Hij laat niemand uitspreken, maakt voor zijn gasten de zinnen af, en luistert niet echt naar hen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 20:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik had het over twaalf. En als Jort Kelder nu ook een van die twaalf is, dan weet je bijna wel zeker dat de totale loonkosten voor die twaalf in totaliteit meerdere Balkenendenormen zijn. Toen Eva Jinrk destijds voor de Balkenendenorm.bij de NPO werkte, noemde Jort dat een hongerloontje.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:29 schreef svann het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die twee presentatoren meer verdienen dan Pauw?
Toch wel heel andere loonschalen, lijkt me.
Nou ja, niet een nog grotere kwal, maar wel bijna net zo erg.quote:Op maandag 24 augustus 2020 13:17 schreef Eightyone het volgende:
Zo. Dat scheelt weer wat ergernis op de donderdag. Tenzij WNL een nog grotere kwal kan vinden.
Bijna? Sander was nog te pruimen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:50 schreef Eightyone het volgende:
Nou ja, niet een nog grotere kwal, maar wel bijna net zo erg.
Overslaan.quote:Wielerfans hebben er lang op moeten wachten, maar zaterdag gaat hij dan toch echt van start: de Tour de France. Liefhebbers kunnen weer dagelijks genieten van de actie en ook de Avondetappe is terug, zij het in een ander jasje dan we gewend zijn. Presentatoren Dione de Graaff en Herman van der Zandt kunnen niet wachten om verslag te doen. Ze zijn samen te gast bij Op1.
Ook bij de publieke omroep moest er bij het uitbarsten van de coronacrisis snel geschakeld worden: sommige programma’s konden door de maatregelen niet langer gemaakt worden, andere programma’s kwamen juist heel snel tot stand. Vandaag presenteerde de NPO bij monde van Shula Rijxman (voorzitter Raad van Bestuur NPO) en Frans Klein (directeur Video) de nieuwe programmering voor komend tv-seizoen. Heeft de coronacrisis daar invloed op gehad?
De gepassioneerde boer Ayoub Louihrani uit Amsterdam gaf gisteren een interview aan NH Nieuws over zijn werk als – naar eigen zeggen – enige boer in Nederland met Marokkaanse roots. Sindsdien is hij een regelrechte hit online.
Hoe belangrijk is de kerk nog voor het geloof? Door corona moesten kerken hun deuren sluiten en mochten er geen mensen bij elkaar komen. Maar dat betekende niet dat er helemaal geen diensten waren. Antoine Bodar en Andries Knevel zijn te gast in Op1 om te praten over hoe je in coronatijd toch invulling kan geven aan het geloof en welke verandering de kerk doormaakt.
Levende antiquiteit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 19:39 schreef Monolith het volgende:
Bodar, wat een kolossale engnek is dat.
Dat ligt wel voor hand ja, de competitie moet een Messi - Ronaldo-clash hebben. Zou ook beter zijn voor hun beide.quote:
Ook zonder corona rollen die goed binnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:32 schreef Gehrman het volgende:
De centjes rollen binnen dankzij Corona.
Ik wou net zeggen. Zit ik Jinek te kijken... zie ik voor de tweede keer weer dat grafhoofd van die Koopmans. Zeg ik tegen m'n vrouw dat ik naar op1 zap en luid afvragende wie van de drie daar dan zit.quote:
Ja, de geloofwaardigheid is allang weg bij man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 22:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Zit ik Jinek te kijken... zie ik voor de tweede keer weer dat grafhoofd van die Koopmans. Zeg ik tegen m'n vrouw dat ik naar op1 zap en luid afvragende wie van de drie daar dan zit.
Zie je gelijk die kop van Osterhaus.
Worden die mensen nou nooit eens moe van zichzelf.
tv kijken is toch een stuk saaier zonder FOK!quote:
We houden hoopquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:25 schreef svann het volgende:
Vanavond hebben we af en toe Fok.
Beter dan gister iig.
* voorzichtig positief is
Heel wat saaier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:25 schreef monkyyy het volgende:
tv kijken is toch een stuk saaier zonder FOK!
Fabio Jansenquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn Margje en Kefa enorme sportnitwits.
Links zet de knip weer open... Asscher wilde ook al 50 miljard investeren... de schuld mogen onze kinderen ophoesten!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:27 schreef Oostblokkert het volgende:
Demagoog Klaver met z'n 1050 euro
Die wordt ieder jaar lagerquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
inb4 "Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten"
Lekker op een berg wonen!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:28 schreef Bolasie het volgende:
Gewoon lekker naar Spanje gaan. Lekker rustig en goedkoop.
Ook echt die 50 euro erbij om het niet teveel te laten lijken om de beloofde 1000 euro van Mark.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Links zet de knip weer open... Asscher wilde ook al 50 miljard investeren... de schuld mogen onze kinderen ophoesten!
De overheid wil onse vrijhijd afnemu!!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:30 schreef BlackNero het volgende:
Gewoon even je eigen regels verzinnen.
Ach, zolang ze zich laten testen en laten opsluiten, geen probleem.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
Bang zijn maar wel op vakantie gaan
Oh Hans, de over-over-over buurman liet zich niet testen! Houdt het dan nooit op Hans!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Ach, gewoon naar huis maar... het zal allemaal wel meevallen!
Maar tegelijk willen ze iedereen laten testen uit code oranje gebieden op Schiphol.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Er is voldoende test capaciteit als alleen mensen met klachten zich laten testen
Snap ik, maar op vakantie gaan en achteraf zielig doet dat je nu geen test krijgt omdat je misschien familie kan besmetten omdat je uit code oranje komt vind ik dat niet gepast, je gaat immers zelf naar zuid Europaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ach, zolang ze zich laten testen en laten opsluiten, geen probleem.
Heb meer moeite met die demonstraties.
Ja eens, ook echt Mallorca betrof dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Snap ik, maar op vakantie gaan en achteraf zielig doet dat je nu geen test krijgt omdat je misschien familie kan besmetten omdat je uit code oranje komt vind ik dat niet gepast, je gaat immers zelf naar zuid Europa
Jaquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja eens, ook echt Mallorca betrof dit.
Ich will Mallorca zurückquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja eens, ook echt Mallorca betrof dit.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
Als Ik klachten heb ga ik niet naar de GGD, ik ga naar KLB
Daar zitten betere experts dan bij de GGD.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:39 schreef R-woud93 het volgende:
Als Ik klachten heb ga ik niet naar de GGD, ik ga naar KLB
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Daar zitten betere experts dan bij de GGD.
@GGDquote:
Nooit de broek vol?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Soms laat ik een klein scheetje als ik moet niezen.
Als je winderig ben, is dat toch ook een klacht, eigenlijk? Hoe zit dat eigenlijk?quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Logisch, het staat allemaal wel in verbinding met elkaar!quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:41 schreef superniger het volgende:
[..]
Paul Rosenmoller in de Eerste Kamer zegt genoeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een basisloon; Klaver wil dus het communisme invoeren.
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanaf Dumpert linken. Log uit.
Waar slaat dit nou weer op?quote:
We moeten streng zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:46 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:28 schreef monkyyy het volgende:
inb4 "Als ze de uitkeringen nou wat hoger maakten"
quote:
quote:
quote:
quote:
Mooi om te weten dat dumpert een kut site is, zijn we het daar over eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanaf Dumpert linken. Log uit.
Op fok wil iedereen natuurlijk gewoon een basiskloon.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is een basisloon; Klaver wil dus het communisme invoeren.
Daar hebben we al de hypotheekrenteaftrek voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Iedereen een beleggingspandje. Maandelijks inkomen
quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
2050 persconferentie 5e kabinet Hugo de Jonge: "Mensen, onze schuld is afbetaald!"
Dan heb je nog niet op het punt "uiteindelijk" bereikt.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:55 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
als je veel spaargeld hebt dan kan je dat vergeten
Daar heb je geen recht op als je een partner hebt die in de zorg werkt (en met een schamele 65k/jaar rond moet komen). Volgens Klaver is dat een schande.quote:
quote:
quote:
Als hij ooit eens de president zou worden... Hoe zou NL er dan uit gaan zien?quote:
Dan hopen we dat we allemaal corona krijgenquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als hij ooit eens de president zou worden... Hoe zou NL er dan uit gaan zien?
Beetje zoals de Sovjet-Unie.quote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Verplichte papadag iedere weekquote:Op woensdag 26 augustus 2020 22:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die Chileenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |