quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg en Sophie Hilbrand, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
De FIOD kijkt ook aandachtig meequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massa is kassa wordt een topshow.
quote:John Lucas, Hoofdofficier van Jusitie en Yelle Tieleman, misdaadverslaggever bij het Algemeen Dagblad.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:47 schreef michaelmoore het volgende:
De FIOD kijkt ook aandachtig mee
Biden kan deze zware baan helemaal niet aan...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Diep triest dat de Democraten geen geschiktere kandidaat konden vinden.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Heeft Biden het in zich om met een stift een weerkaart aan te passen?
In februari had ik je gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:46 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar Trump gaat gewoon weer winnen uiteraard!
Trump en zijn tornado weerkaart faal.quote:
quote:
De grootste schreeuwers nu zijn maar een minderheid...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
In februari had ik je gelijk gegeven.
Trump had de vorige keer toch ook niet de meerderheid qua aantal stemmen? Ik denk dat het er echt wel toe doet hoe de swing states door de crisis komen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De grootste schreeuwers nu zijn maar een minderheid...
De stille meerderheid zullen gewoon weer op Trumpie stemmen!
Is hij nu ook al de baas van het weer?quote:
En in 2018 was het 60,5 miljoen stemmen voor de Democraten vs 50,8 miljoen stemmen voor de Republikeinen. Ik betwijfel of Trump herkozen wordt, maar ik maak geen voorspellingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Trump had de vorige keer toch ook niet de meerderheid qua aantal stemmen? Ik denk dat het er echt wel toe doet hoe de swingstates door de crisis komen.
Het blijft een vreemd volk ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En in 2018 was het 60,5 miljoen stemmen voor de Democraten vs 50,8 miljoen stemmen voor de Republikeinen. Ik betwijfel of Trump herkozen wordt, maar ik maak geen voorspellingen.
Hij doet het beter dan sommige users uit R&P.quote:
Ja, piepte hij net.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Is het kind op de natuurlijke manier verwekt?
Tja, als hij werkt dan kan een gezonde vrouw er wel wat mee lijkt mij...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Is het kind op de natuurlijke manier verwekt?
Die leeft ook in een hele andere (artiesten) wereld!quote:
Niet weer die oude meuk! (Alleen die van Smeets is leuk!)quote:
Tering, ik moest even lachen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 23:01 schreef matthijst het volgende:
Knap dat iedereen aan tafel z'n lachen in kan houden.
Wat een aansteller voor één dag per week met een vorstelijk salarisquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
,,Het kost me teveel tijd, het kost me ook stress. Ik vind dingen die mijn vrijheid beperken irritant. Het is fysiek heel zwaar. Je komt thuis om twaalf uur, half één en dan kun je niet meteen slapen. De adrenaline is zo hoog. Dan ben ik de vrijdag erna niets waard. Het is extreem intensief.”
(lol)
Dat gevoel over het salaris had ik vanaf het begin al. Als één presentator (in casu Pauw) over de Balkenendenorm zou komen, dan was Nederland te klein geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wat een aansteller voor één dag per week met een vorstelijk salaris![]()
Laat hem even een dagje meelopen in de bouw, kijken of ie dan nog zeikt.
Dit meldt Het parool.quote:“Ik vond het al een ingewikkeld verhaal toen ik werd gevraagd. Ik heb al zoveel andere dingen. Ik heb me erin laten lullen. Het was voor drie maanden bedoeld als experiment,” legt Schimmelpenninck uit, die ook hoofdredacteur van zakenblad Quote is. “Het liep, door corona, maar door. Terwijl mijn twijfels bleven. Het heeft nooit honderd procent als mijn rol gevoeld.”
quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
,,Het kost me teveel tijd, het kost me ook stress. Ik vind dingen die mijn vrijheid beperken irritant. Het is fysiek heel zwaar. Je komt thuis om twaalf uur, half één en dan kun je niet meteen slapen. De adrenaline is zo hoog. Dan ben ik de vrijdag erna niets waard. Het is extreem intensief.”
(lol)
https://www.mediacourant.(...)zijn-riante-salaris/quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat gevoel over het salaris had ik vanaf het begin al. Als één presentator (in casu Pauw) over de Balkenendenorm zou komen, dan was Nederland te klein geweest.
Maar dat nu voor 10 of 12 presentatoren in totaliteit een veelvoud aan Balkenendenormsalarissen wordt uitbetaald, is blijkbaar wel prima.
Yupquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb niet eens gekeken. Maar zijn maandag Erik en Willemijn erweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |