Ow ja, dat is erg leuk, maar vergeet ik altijdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah nee ik weet het al. Die 60 posts zijn waarschijnlijk van het Oude editie kijken-topic, heb ikeen paar weken geleden eentje meegekeken
Zaterdag 2015 als ik het goed heb onthoudenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow ja, dat is erg leuk, maar vergeet ik altijdDaarnaast denk ik dat de leukste oude edities nu ook wel teruggekeken zijn
Dan moet je gewoon vasthouden aan de profielfoto die je zelf had uitgekozen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg ineens een nieuwe look voor Facebook voorgeschoteld en het bevalt me niks
Zaterdag kwart over 8, dat is wel wat vroeg. Misschien sluit ik later aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zaterdag 2015 als ik het goed heb onthouden
Het is sowieso de grootste onzin dat als je jonger dan X leeftijd bent, bepaalde dingen niet zou kunnen weten. Die hele achterlijke onzin van, dat is van voor mijn tijdquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja las ik op Twitter ook al. Dat ze als ze 25 is niets over Guatanamo Bay zou weten. Nou ja ik ben 20 en ik kan je garanderen dat genoeg van mijn leeftijdsgenoten er wel wat over weten en in ieder geval op Cuba, Verenigde Staten, gevangenis zouden komen. Ik wist dan ook nog dat Obama het verbieden wilde, maar dat dat niet door is gegaan maar dat was ook geen antwoord
Ja 2015 komt wel zaterdag, maar dan ben ik er nietquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow ja, dat is erg leuk, maar vergeet ik altijdDaarnaast denk ik dat de leukste oude edities nu ook wel teruggekeken zijn
De app-versie of de web-versie?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg ineens een nieuwe look voor Facebook voorgeschoteld en het bevalt me niks
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is sowieso de grootste onzin dat als je jonger dan X leeftijd bent, bepaalde dingen niet zou kunnen weten. Die hele achterlijke onzin van, dat is van voor mijn tijdIk ben van 1981, maar ik weet heel veel over de jaren ervoor.
Nee je kunt ook niet alles weten. Het is maar net wat je aan oude beelden gezien hebt, of waar je ouders naar keken. En waar iemands interesse zit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja preciesAlleen sommige dingen weet ik ook echt niet hoor. Dat Willem Ruis filmpje had ik gelijk voor gepast. Nog nooit van m'n leven gezien
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Jan Smit
Heracles
Daar hadden we het over, toch?
Klopt helemaal. Het alternatief is namelijk weerzinwekkend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:57 schreef Hamlapjes het volgende:
Jan Smit
Heracles
Daar hadden we het over, toch?
Ik had mijn drie wekkers uitgezet, zonder op te staan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:52 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
Wat lees ik nu? Of beter gezegd, wat lees ik niet~Heeft verder niemand gedemonstreerd? Heb ik verdorie de hele nacht naakt in bed gelegen (muggen van me afslaand) voor de goede zaak, heeft niemand anders ook maar iets gedaan
Ok, dat is wel een aardig goede poging.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had mijn drie wekkers uitgezet, zonder op te staan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Al ben ik het hier niet mee eens.
[..]
Ik ben hard aan het werk geweest aan een manifest tegen Jan Smit en de Smit-ideologie!quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:52 schreef Arizona het volgende:
Moguh!
Wat lees ik nu? Of beter gezegd, wat lees ik niet~Heeft verder niemand gedemonstreerd? Heb ik verdorie de hele nacht naakt in bed gelegen (muggen van me afslaand) voor de goede zaak, heeft niemand anders ook maar iets gedaan
Unpopular opinion: de haat tegen kunstgras in het voetbal is zwaar overdreven.quote:
Zo mag ik het horen! Hoeveel pagina's heb je al?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het werk geweest aan een manifest tegen Jan Smit en de Smit-ideologie!
We starten toch om 9 uur?quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 00:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zaterdag kwart over 8, dat is wel wat vroeg. Misschien sluit ik later aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |