En daarna bij de Belg kijken zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
Strijp-S
Wat elite hipster speciaalbieren.
Ik kijk alleen Blokken bij de Belg.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En daarna bij de Belg kijken zeker?
Ik zou eigenlijk beginnen bij LC maandag maar toen kreeg ik nog een vacature door waar ik (veel) meer zou verdienen en die ik volledig zelf mag inplannen. Dus dat komt ook wat beter uit icm mijn studie. Vandaag telefoongesprek gehad en morgen sollicitatie. (via teams) Is bij Achmea.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:33 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Blokken bij de Belg.
Hoe is het werken voor de LC?
Wie laat dan ook zijn eigen e-mailadres achter? Ze bellen maar.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:33 schreef Zipportal het volgende:
In een café je contactgegevens achterlaten en daarna nieuwsbrieven krijgen.![]()
![]()
![]()
Was net op TV.
CORRED.
sow koekoekquote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk beginnen bij LC maandag maar toen kreeg ik nog een vacature door waar ik (veel) meer zou verdienen en die ik volledig zelf mag inplannen. Dus dat komt ook wat beter uit icm mijn studie. Vandaag telefoongesprek gehad en morgen sollicitatie. (via teams) Is bij Achmea.
Wildvreemden nemen foto's van die lijst en bellen mensen af.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie laat dan ook zijn eigen e-mailadres achter? Ze bellen maar.
Nou laat ze mij maar bellen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wildvreemden nemen foto's van die lijst en bellen mensen af.
IK LAAT NIKS ACHTER.
Laat voortaan maar het adres van Erik B. achter. Mailt ook niet terug.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie laat dan ook zijn eigen e-mailadres achter? Ze bellen maar.
Geen Stijl.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 18:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat voortaan maar het adres van Erik B. achter. Mailt ook niet terug.
https://www.geenstijl.nl/5154976/alvast-een-voorzetje/
Als je iedereen daar doodschiet, dan stijgt het gemiddelde IQ van de Nederlandse bevolking gelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:40 schreef Elan het volgende:
De nieuwe slijptol is uit
@:wereldgozer
@:zipportal
@:caland
Den Haag is geen Nederland.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je iedereen daar doodschiet, dan stijgt het gemiddelde IQ van de Nederlandse bevolking gelijk.
In het gunstigste geval heeft hij een TIA gehad.quote:
Ik vermoet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 14:35 schreef Hannnnn het volgende:
[..]
Kan aan twee dingen liggen: achterstallige administratie en het feit dat stijging in overlijdens de laatste in de keten is. Dus waar de rest stabiliseert stijgt overlijdens nog licht door.
Ik vermoet een combinatie van de twee.
linkquote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:maxi-mus kap eens met irritant doen op Twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |