Zie ik nergens staanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Crewbash, gescheld met kanker, enz.
ik zag het welquote:
Gelachen en geliked.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja snap ik, ook wel fijn dat @:ggmm dan even op de kinderen past.
Ik mis @Frutsel ook nog.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:22 schreef sp3c het volgende:
@:straatcommando. kan dat wel terugzien, die is hier nog niet
Bijna gesloopt toen ik dacht het stuurbekrachting reservoir zelf te kunnen vervangen maar sinds dat fiasco helemaal top.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Marktplaats genot. Hoe is het met je auto dan?
Met dank aan mods en een forum admin. Geweldige mensen zijn dat toch.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef Justin_Case het volgende:
Wat een teringzooitje is het hier zeg.
Had je je naam maar niet moeten wijzigen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef Justin_Case het volgende:
Wat een teringzooitje is het hier zeg.
Zelfoverschatting?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bijna gesloopt toen ik dacht het stuurbekrachting reservoir zelf te kunnen vervangen maar sinds dat fiasco helemaal top.
Wanbeleid. En de overheid doet NIETS.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Met dank aan mods en een forum admin. Geweldige mensen zijn dat toch.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je je naam maar niet moeten wijzigen.
Het ziet er echt belachelijk uit
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Met dank aan mods en een forum admin. Geweldige mensen zijn dat toch.
Dank voor het compliment dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |