SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Heb je er weer een vogeltje bij, Raf?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mocht Spuitje ooit weer gaan leggen, mag je wel een eitje.
Geen kerel in de buurt dus geen kuiken
Stomme reservebelgquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:29 schreef Melting het volgende:
Mocht Spuitje ooit weer gaan leggen, mag je wel een eitje.
Geen kerel in de buurt dus geen kuiken
Mijn buur"meisje" was gisteren 60 minuten in het grieks aan het schreeuwen tegen haar kinderen. Later bleek dat ze de kinderen kwijt was geweest, ze waren niet te vinden en bleken achteraf bij een vreemd meisje uit de buurt naar binnen te zijn gegaan. Ik kan me nu wel voorstellen dat ze zo boos wasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
We dachten dat het na de kozijnenellende bij de buren wel eens klaar zou zijn met de klusherrie, maar nee hoor, elke dag geboor, gezaag, getimmer en tot overmaat van ramp zijn opa en oma er ook (ik gok dat die als kattenoppas ingeschakeld zijn omdat de buren zelf op vakantie zijn) en oma praat nogal hard en praat de hele dag door over en tegen niets. Opa snoeit de heg, oma zet volgens mij het hele huis op z’n kop en veegt elke dag de tuin aan en moet opletten dat de dure raskatten niet weglopen. En volgens mij heeft die familie allemaal hetzelfde genetische defect:ramen en deuren sluiten kunnen ze alleen maar door flink te smijten.
Ah.... ik zie het. Je typte per ongeluk belg.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Stomme reservebelg
Das een typo
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah.... ik zie het. Je typte per ongeluk belg.
Ik ben alleen reserve.
Oh wat eng dat ze ze kwijt wasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buur"meisje" was gisteren 60 minuten in het grieks aan het schreeuwen tegen haar kinderen. Later bleek dat ze de kinderen kwijt was geweest, ze waren niet te vinden en bleken achteraf bij een vreemd meisje uit de buurt naar binnen te zijn gegaan. Ik kan me nu wel voorstellen dat ze zo boos was
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:40 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buur"meisje" was gisteren 60 minuten in het grieks aan het schreeuwen tegen haar kinderen. Later bleek dat ze de kinderen kwijt was geweest, ze waren niet te vinden en bleken achteraf bij een vreemd meisje uit de buurt naar binnen te zijn gegaan. Ik kan me nu wel voorstellen dat ze zo boos was
Jep en omdat het geschreeuw in het grieks was kon ik ze dus niet verstaan en wist niet wat er aan de hand wasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wat eng dat ze ze kwijt was
en je weet niet of degene bij wie ze naar binnen gaan ook onschuldig zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:43 schreef Melting het volgende:
[..]Kinderen denken daar niet aan, in hun onschuld.
Maar ik kan me voorstellen dat ze geschrokken was.
dat is 'n positieve insteekquote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel goed voor het vakantiegevoel, zo’n scheldpartij in het Grieks
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 13:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanavond gyros eten en het hele plaatje is compleet, toch?
nope, ik denk toch echt dat Symph samen met DDM gaat etenquote:
Voor gyros komt hij best naar jou toe hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:25 schreef just me het volgende:
[..]
nope, ik denk toch echt dat Symph samen met DDM gaat eten
Dat wordt dus met Symph uit eten, just me.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor gyros komt hij best naar jou toe hoor.
Uit eten met Symph is gezelligquote:Op donderdag 20 augustus 2020 16:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt dus met Symph uit eten, just me.
Hangtrostomaten...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:43 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]
mijn tomatenplantjes zijn enorm gegroeid, ik kon ze niet meer op de grond laten staan anders zouden ze verrotten, nu maar op een wasrek gezet
![]()
ze ruiken nu al zo lekkerquote:
Dat ziet er goed uit, dank je!!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed oplossing. Mama Symph had van die kweekbakken op poten staan, we konden ze hier niet kwijt, maar ze zijn echt vet handig https://www.bol.com/nl/p/(...)en/9200000053064660/
Dank je.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Helaas moet ik zo weg, maar ik wens jullie veel luisterplezier
Hoi BasEnAad.quote:
Muziek luisteren bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja wat valt er verder nou te doen op donderdagavond dat er niemand is?
Klopt. Heel apart zo'n golfbeweging.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ik hoorde deze laatst nog op de radio, had 'm al een tijdje niet meer gehoord.
Maar dat is altijd met liedjes, je hoort ze een keer na lange tijd en dan opeens veel vaker
Ja he, op verschillende radiozenders hoor ik ze dan opeens weer voorbij komen. Dat is vast geen toeval.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Heel apart zo'n golfbeweging.
Maakt het wel dat er geen één zender anders is dan de rest. Allemaal proberen ze hetzelfde te doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja he, op verschillende radiozenders hoor ik ze dan opeens weer voorbij komen. Dat is vast geen toeval.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 19:47 schreef just me het volgende:
duurde even maar ik ben er, please forgive me dat ik laat ben
quote:
Als kind wilden ik en mijn broertje en zusje altijd altijd altijd pizza eten als we uit eten gingen.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als kind wilden ik en mijn broertje en zusje altijd altijd altijd pizza eten als we uit eten gingen.
Mijn pa was dat wel zo zat op een gegeven moment. "Zitten we weer in zo'n kutkelder met wijnflessen aan het plafond en van die kutpizzeriamuziek de hele avond!!!!"![]()
![]()
![]()
Als jij daar fijne gedachten bij hebt, wel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:13 schreef just me het volgende:
Is dit nummer ter nagedachtenis aan Mo ?
Mo zat toch meer in de sfeer die Piet vaak draaide, Jamaica-dingenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Als jij daar fijne gedachten bij hebt, wel.
Ik heb wel zitten denken, maar ik kon me niet meer voor de geest halen welke muziek Mo nou echt kon waarderen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]op de radio hoor je deze nooit.
dit is toch ook radioquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:24 schreef Tuned22 het volgende:
[..]op de radio hoor je deze nooit.
Ja, ik begrijp je opmerkingquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:31 schreef Tuned22 het volgende:
Dit lijkt een beetje op 'Langs het tuinpad van m'n vader'
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:32 schreef Tuned22 het volgende:
15 miljoen mensen - Fluitsma & v. Tijn
Maar nog steeds actueel.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:33 schreef BasEnAad het volgende:
Hahaha zoo dit is lang geleden zeg.
Dacht dat ik Rutte laatst 17 miljoen hoorde zeggenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
Toen was 15 miljoen al veel. Inmiddels bijna 18 miljoen (denk ik).
17,28 miljoen (2019)quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:33 schreef Tuned22 het volgende:
Inmiddels zijn het er 17 miljoen ongeveer?
Dus je was toch die waarzegster van laatst!quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:35 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik in mijn glazen bol
Soort vanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je was toch die waarzegster van laatst!
Ik heb hier ooit nog een cover van opgenomen.quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb hier ooit nog een cover van opgenomen.
Moeten we nog steeds afmaken kwamen we afgelopen weekend achter
Ligt al bijna 6 jaar op de plank.quote:
Je weet niet eens of dat nodig wasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik moest brother even wakker krijgen.
Hierna dan Bleed van Meshuggah?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, ik moest brother even wakker krijgen.
Dat is altijd nodig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet niet eens of dat nodig was
ik ga gewoon even beneden koffie halenquote:
Vind je dit nummer niet goed?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:45 schreef Tuned22 het volgende:
Wat schreeuwen die mensen vanavond allemaal
Nummer na het volgende nummer is erg rustig.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:45 schreef Tuned22 het volgende:
Wat schreeuwen die mensen vanavond allemaal
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Jawel hoor maar het doet me meer denken aan Gerard Jodelding eerlijk gezegd
Welkom livelink.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
Wie is er aan het draaien? Goedenavond!
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
Ah, ik moest ernstig bijkomen van een dag op een heet kantoor. Ik had vandaag beter thuis kunnen blijven. Ik was er vanochtend als eerste en hoewel ik eigenlijk 100% zeker weet dat ik de juiste code in heb gevoerd ging toch het alarm af.quote:
Daar moet je ook je tijd voor nemen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik moest ernstig bijkomen van een dag op een heet kantoor. Ik had vandaag beter thuis kunnen blijven. Ik was er vanochtend als eerste en hoewel ik eigenlijk 100% zeker weet dat ik de juiste code in heb gevoerd ging toch het alarm af.
Dat was het hitte-alarmquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, ik moest ernstig bijkomen van een dag op een heet kantoor. Ik had vandaag beter thuis kunnen blijven. Ik was er vanochtend als eerste en hoewel ik eigenlijk 100% zeker weet dat ik de juiste code in heb gevoerd ging toch het alarm af.
Ik heb het al vaker gedaan. Vrijdag ben ik ook meestal de eerste. En ook het alarm er wel op gedaan, omdat ik ook wel als laatste wegga. Nooit een probleem. Maar je staat echt stijf van de stress hoor. Het lawaai is zo oorverdovend dat je ook niet meer normaal kunt denken. Maar na nog 3x de juiste code ging het dan toch uit. Mijn baas was niet blij, want het kost hem ¤ 160,-quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar moet je ook je tijd voor nemen.
En dan weet je nu wat je morgen moet doen.
Die baas moet niet zeuren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gedaan. Vrijdag ben ik ook meestal de eerste. En ook het alarm er wel op gedaan, omdat ik ook wel als laatste wegga. Nooit een probleem. Maar je staat echt stijf van de stress hoor. Het lawaai is zo oorverdovend dat je ook niet meer normaal kunt denken. Maar na nog 3x de juiste code ging het dan toch uit. Mijn baas was niet blij, want het kost hem ¤ 160,-
Kan echt door de warmte komen hoor, dat je wat slomer dan normaal bentquote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gedaan. Vrijdag ben ik ook meestal de eerste. En ook het alarm er wel op gedaan, omdat ik ook wel als laatste wegga. Nooit een probleem. Maar je staat echt stijf van de stress hoor. Het lawaai is zo oorverdovend dat je ook niet meer normaal kunt denken. Maar na nog 3x de juiste code ging het dan toch uit. Mijn baas was niet blij, want het kost hem ¤ 160,-
Bel ze.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:55 schreef just me het volgende:
Ik ga afsluiten, ik moet Junior even bellen voordat ze gaan bellen.
En junior is geen kleine jongen meer![]()
Bedankt voor de muziekjes
![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:55 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kan echt door de warmte komen hoor, dat je wat slomer dan normaal bent![]()
En dat lawaai is hels ja. Thuis heb ik het mooi laten veranderen in een pianomuziekje... heel relaxed.
Kunnen de inbrekers relaxed hun slag slaan zeg maar
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:55 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kan echt door de warmte komen hoor, dat je wat slomer dan normaal bent![]()
En dat lawaai is hels ja. Thuis heb ik het mooi laten veranderen in een pianomuziekje... heel relaxed.
Kunnen de inbrekers relaxed hun slag slaan zeg maar
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 20:55 schreef brother52 het volgende:
Ik vind dit anders wel geschreeuw...
Die heb ik ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:00 schreef Tuned22 het volgende:
Dit is toch ook in 1 of ander happy hardcore nummer gebruikt?
Oh, ik weet helemaal niet hoe ze gestorven is.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
Dit was toen wel een flinke hit. Geweldig!
Spijtig dat haar einde zo triest was.
Zelfmoord op haar 51e.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik weet helemaal niet hoe ze gestorven is.
Dat dusquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb dit wel eens gehoord, maar meer weet ik niet.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb dit wel eens gehoord, maar meer weet ik niet.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:04 schreef Tuned22 het volgende:
Dit ken ik maar geen idee van wie hoe en wat...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:06 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Cher was hier nog aan het zingen.
quote:
In de ochtend van 21 april 2016 werd Prince op 57-jarige leeftijd dood aangetroffen in een lift van zijn woning in Paisley Park Studios, Chanhassen. Begin juni 2016 werd bekendgemaakt dat hij is overleden aan een onopzettelijke overdosis fentanyl.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
Prince heeft toch eigenlijk ook zelfmoord gepleegd?
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:08 schreef Tuned22 het volgende:
Dankzij Melting kan ik plaatjes plakken
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:09 schreef Tuned22 het volgende:
I say a little prayer for you - aretha franklin
Vreemd verhaal ja.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
In de ochtend van 21 april 2016 werd Prince op 57-jarige leeftijd dood aangetroffen in een lift van zijn woning in Paisley Park Studios, Chanhassen. Begin juni 2016 werd bekendgemaakt dat hij is overleden aan een onopzettelijke overdosis fentanyl.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
Tuned hoort de nummers echt sneller hoor
Oh, ik dacht opzettelijk. Tja, daar kom je waarschijnlijk nooit echt achter.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
In de ochtend van 21 april 2016 werd Prince op 57-jarige leeftijd dood aangetroffen in een lift van zijn woning in Paisley Park Studios, Chanhassen. Begin juni 2016 werd bekendgemaakt dat hij is overleden aan een onopzettelijke overdosis fentanyl.
MM is niet te evenaren.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:11 schreef Tuned22 het volgende:
[..]Elf en MM zijn minstens net zo snel
quote:
Hoi.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Wanneer draai jij weer eens keer om de corona-depressie te verdrijven?
Is dat 5 september?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:15 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Zaterdag over een week. Is dat goed?
Die begrijp ik niet? Lekker nummer wel.quote:
Dan kan ik waarschijnlijk niet. Tenzij corona roet in het eten gooit, heb ik dan een feestje.quote:
Raadtijd: 1 seconde, 3 seconden, 9 secondenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet? Lekker nummer wel.
Nee. 29 augustus.quote:
Ja.quote:
Dan kan ik wel. Ik had op 29 augustus ook een feest staan, maar die gaat dus nu niet door. Meteen afgeblazen na de persconferentie. Al die weken dat het weer kon had ik niks en nu had ik 3 weken iets staan en lijkt het allemaal afgeblazen te worden. Ik heb mijn moment gewoon niet gepaktquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan kan ik wel. Ik had op 29 augustus ook een feest staan, maar die gaat dus nu niet door. Meteen afgeblazen na de persconferentie. Al die weken dat het weer kon had ik niks en nu had ik 3 weken iets staan en lijkt het allemaal afgeblazen te worden. Ik heb mijn moment gewoon niet gepakt
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:22 schreef Tuned22 het volgende:
Built to last maar geen idee van wie
Ken het nummer wel maar geen idee van wie dat is / was zeg maar.quote:
Kheb wel een nieuwe slaapplek voor je gevonden hoorquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik ben veel te goedgelovig ook.
De vrieskist?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kheb wel een nieuwe slaapplek voor je gevonden hoor... een hele koele
Ik ben ook nog traag van begrip ook.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kheb wel een nieuwe slaapplek voor je gevonden hoor... een hele koele
Te laat geboren zeker?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:29 schreef brother52 het volgende:
Ik loop bijna een halve minuut achter
Ik was al blij dat ik net iets sneller was dan jij. Ik had helemaal niet door dat Tuned al een kwartier eerder wasquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:29 schreef brother52 het volgende:
Ik loop bijna een halve minuut achter
Gewoon doen. Anders lig je met honger in bed. Dat is ook niets.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Goodnight Melting. Dank je dat je nog even iets langer door bent gegaan. Ik ga bedenken of ik nog iets ga eten of niet.
Zo is dat. En bovendien staat je halve koelkastinhoud op het aanrecht livelink... je zal wel moeten etenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon doen. Anders lig je met honger in bed. Dat is ook niets.
Ja, ik moet de koelkast inderdaad leegeten, anders slaapt het niet lekker. Heb net iets opgewarmd.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:32 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Zo is dat. En bovendien staat je halve koelkastinhoud op het aanrecht livelink... je zal wel moeten eten
De broer van onze Igor...quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
@:tuned22
I've got him!
[ afbeelding ]
Hij/zij was gefrustreerd aan het lege bakje aan het rukken.
quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
@:tuned22
I've got him!
[ afbeelding ]
Hij/zij was gefrustreerd aan het lege bakje aan het rukken.
Ja, de katten waren hem voor geweest. Goedemorgen Melting.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 05:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je had het bakje ook wel op tijd moeten vullen hè?
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 06:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, de katten waren hem voor geweest. Goedemorgen Melting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |