De enige milkshake die lekker is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook altijd aardbeien milkshake.
Niet waar.quote:
caramel milkshake jaquote:
Pastaquote:
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
caramel milkshake ja
jaquote:
Nee. Liever iets van Mango dan. Vanille is ook wel prima. Mocca is ook lekker.quote:
vanille is niet lekker . mango gaat .. mocca doet ik het wel voorquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Liever iets van Mango dan. Vanille is ook wel prima. Mocca is ook lekker.
proestquote:
Ja wat bedoelt hij andersquote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 17:52 schreef stokj het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)oetbalveld~a3e0fa2e/
Vraag me af wie hier echt in geloofde...
Sneijder dacht natuurlijk dat hij Robben was. Bij Robben is het nog realistisch. Of Sneijder wou een leuk geintje uithalen. In ieder geval zullen die Utrechters die een shirt met Sneijder zijn naam hebben gehaald wel teleurgesteld zijnquote:
Wie weet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Sneijder dacht natuurlijk dat hij Robben was. Bij Robben is het nog realistisch. Of Sneijder wou een leuk geintje uithalen. In ieder geval zullen die Utrechters die een shirt met Sneijder zijn naam hebben gehaald wel teleurgesteld zijn
Straks wordt Sneijder nog de nieuwe bondscoach. Hoorde dat er geluiden gaan om Kluivert, Blind, Davids, Seedorf en Foppe de Haan voor de groep te zetten.quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Straks wordt Sneijder nog de nieuwe bondscoach. Hoorde dat er geluiden gaan om Kluivert, Blind, Davids, Seedorf en Foppe de Haan voor de groep te zetten.
Misschien over 5 jaar ofzo. Hij moet volgens mij wel in het bezit zijn van bepaalde diploma's. Al zal Wesley vast wel voorrang krijgen enzo...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 18:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Straks wordt Sneijder nog de nieuwe bondscoach. Hoorde dat er geluiden gaan om Kluivert, Blind, Davids, Seedorf en Foppe de Haan voor de groep te zetten.
#metooquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb er net 1 opengetrokken. Wat jij?
Ja denk dat ook. Volgens mij was hij recordinternational. Dan krijg je zo een verkorte opleiding.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien over 5 jaar ofzo. Hij moet volgens mij wel in het bezit zijn van bepaalde diploma's. Al zal Wesley vast wel voorrang krijgen enzo...
Los van het aantal interlands. Al zou er maar 70 hebben gespeeld, zijn verdienste voor Oranje zouden al voldoende moeten zijn voor dispensatie..quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja denk dat ook. Volgens mij was hij recordinternational. Dan krijg je zo een verkorte opleiding.
Zou je inderdaad denken. Dan nog is het een kunst om de trainingstheorie in de praktijk te kunnen brengen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Los van het aantal interlands. Al zou er maar 70 hebben gespeeld, zijn verdienste voor Oranje zouden al voldoende moeten zijn voor dispensatie..
En dat zie ik Wesley eigenlijk niet doen tbhquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Zou je inderdaad denken. Dan nog is het een kunst om de trainingstheorie in de praktijk te kunnen brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |