Maar van den Berg kan er helemaal niks vanquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
Als ze nu ook Ducrot nog vervangen wordt het Misschien nog wat
Die 2 zaten altijd zo te ouwehoeren dat ze de helft van de koers misten
Das ook wel weer waarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar van den Berg kan er helemaal niks van
beide niet ?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 21:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Herbert dan Joris van den Berg.
De enige keer dat Joris goed commentaar gaf was tijdens de relayfinale in Montreal in 2014.quote:
Slechte titel. Ze moesten gewoon wachten op de uitslag op basis van punten en tijd. Niemand wist het eerder.quote:
Past wel bij de dramatiek van de tour, gele trui verlaat de Tour 3 dagen voor het eind vanwege positieve testen 2 knechten/masseurs/etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 07:48 schreef Pino112 het volgende:
Sow dat is nogal wat. Zullen ze dat ook in de laatste week bij de geletruidrager doen?
Komen daar nog maatregelen tegen? Ik las sowieso dat ze bergen een week van tevoren gaan afsluiten, waardoor er waarschijnlijk alleen ongemotoriseerd publiek is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:14 schreef Szura het volgende:
Je zou je maar strikt aan alle voorzorgsmaatregelen houden en dan besmet raken door losgeslagen schreeuwende meerenners op een bergflank.
Ik denk dat je dat gelimiteerd kan beperken, mensen kunnen overal gaan staan in een route van 200 km soms.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komen daar nog maatregelen tegen? Ik las sowieso dat ze bergen een week van tevoren gaan afsluiten, waardoor er waarschijnlijk alleen ongemotoriseerd publiek is.
Maar een commentator zou beter moeten weten wat de regels zijn en dat volgens die regels Knegt kampioen ging worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Slechte titel. Ze moesten gewoon wachten op de uitslag op basis van punten en tijd. Niemand wist het eerder.
Je zag aan de verwarring in de zaal bij iedereen dat niemand zeker wist wie de winnaar was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar een commentator zou beter moeten weten wat de regels zijn en dat volgens die regels Knegt kampioen ging worden.
Mwah, in andere koersen gaat het tot nu toe verrassend goed met die bubbels toch? Heb nog geen coronagevallen in de koers meegekregen sinds de herstart in ieder geval.quote:
Houle de enige voorlopig, geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mwah, in andere koersen gaat het tot nu toe verrassend goed met die bubbels toch? Heb nog geen coronagevallen in de koers meegekregen sinds de herstart in ieder geval.
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2020 08:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Slechte titel. Ze moesten gewoon wachten op de uitslag op basis van punten en tijd. Niemand wist het eerder.
En Silvan Dillier (die corona een hoax vindquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 09:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Houle de enige voorlopig, geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |