abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194629791
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 19 augustus 2020 @ 10:56:26 #2
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_194629797
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 10:56 schreef Clubsoda het volgende:
Als ik trouwens kom te overlijden geef ik hierbij toestemming aan een willekeurige mod om mijn overlijdensbericht vanuit de 'ik-vorm' te posten in R&P onder mijn account.

Bedankt voor mijn laatste wens.
Ook al onder Krea's account? :o
pi_194629808
quote:
88s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 10:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ook al onder Krea's account? :o
Jonge, ik was nog niet klaar met aanpassen :{w
pi_194629847
Ja, vegatarisch eten is in vele landen nog erg lastig, merk ik.

Even een cross-post, gewoon omdat het kan. 5 oktober krijgen we de sleutels!

quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2020 10:25 schreef lily het volgende:

[..]

Foto’s *O*
Plattegronden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paar foto's:

pi_194629872
Wauw jagär wat gaaf O+
  woensdag 19 augustus 2020 @ 11:01:39 #6
13783 Anthraxx
pi_194629877
Mooi huis :).

Dit doorbreekt wel mijn illusie dat alles in België schots en scheef gebouwd is en een ratjetoe is aan stijlen en verval :P
pi_194629887
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 10:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hehe, ja, ik heb voor beide kanten wel wat anekdotes _O- dat schiet op.
Dat bedoel ik. Op basis van een tragisch geval een complete sector (nog los van het feit dat de de GGZ meer dan is alleen die massieve instellingen, de eenmanspraktijken horen er ook gewoon bij) en zijn medewerkers devalueren is gewoon niet zo zinvol. Het systeem is verrot, dat beaam ik direct en de verzekeraars hebben veel te veel macht. Maar dat zegt nog niet dat de medewerkers niet capabel zijn.

Los daarvan is suīcidiliteit gewoon een heel complex probleem waar ook geen pasklare oplossing voor is. En dat daardoor mensen overlijden is afschuwelijk. Maar het is ook niet zo dat daar in alle gevallen een ander voor verantwoordelijk te houden is. Net als dat het niet altijd iemands schuld is als een patiënt overlijdt aan een andere ziekte.
pi_194629905
Prachtig huis! O+
pi_194629913
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 10:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Tja, en ik ben laatst op vrijdagmiddag om half 6 met een patiënte naar de SEH vertrokken omdat ze me niet kon beloven geen suīcidepoging te gaan doen, en ik heb daar gezeten totdat iemand anders de zorg overnam ook al had ik die avond met vrienden afgesproken. Dus nu hebben we allebei anecdotisch bewijs dat elkaar tegenspreekt. En wat zegt dat nu over die stomme, incompetente mensen in de klotekutGGZ?
Ik begrijp eigenlijk niet waar je heen wilt met je verhaal. Je vind dit dus goed van de GGZ? Ik zie em hier niet in voorkomen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 19 augustus 2020 @ 11:05:21 #10
13783 Anthraxx
pi_194629926
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Op basis van een tragisch geval een complete sector (nog los van het feit dat de de GGZ meer dan is alleen die massieve instellingen, de eenmanspraktijken horen er ook gewoon bij) en zijn medewerkers devalueren is gewoon niet zo zinvol. Het systeem is verrot, dat beaam ik direct en de verzekeraars hebben veel te veel macht. Maar dat zegt nog niet dat de medewerkers niet capabel zijn.

Los daarvan is suīcidiliteit gewoon een heel complex probleem waar ook geen pasklare oplossing voor is. En dat daardoor mensen overlijden is afschuwelijk. Maar het is ook niet zo dat daar in alle gevallen een ander voor verantwoordelijk te houden is. Net als dat het niet altijd iemands schuld is als een patiënt overlijdt aan een andere ziekte.
En dit kan je door trekken naar heel veel organisaties. Maar mensen blijven alleen zich blind staren op de 3 anekdotes die ze ooit gehoord hebben, of wellicht zelf meegemaakt hebben.

Hoe vaak ik wel geen opmerking krijg over het totaal niet functioneren van mijn werkgever en IT infrastructuur, waarbij ik mij dan altijd afvraag wie ze allemaal napraten. Er gaat een heleboel mis. En gek genoeg ook een heleboel gewoon goed, maar dat merk je niet.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 19 augustus 2020 @ 11:05:23 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_194629927
Mooi huis ^O^
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_194629929
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Alle gevallen niet, er zitten ook ok psychologen tussen. Toevallig alleen de gevallen die ik ken en heb gehoord helaas allen negatief. En het gaat erom dat in die situaties niet een beetje fout gaat, maar een boel jammergenoeg.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_194629941
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 10:52 schreef Clubsoda het volgende: [..] Tja, en ik ben laatst op vrijdagmiddag om half 6 met een patiënte naar de SEH vertrokken omdat ze me niet kon beloven geen suīcidepoging te gaan doen, en ik heb daar gezeten totdat iemand anders de zorg overnam ook al had ik die avond met vrienden afgesproken. Dus nu hebben we allebei anecdotisch bewijs dat elkaar tegenspreekt. En wat zegt dat nu over die stomme, incompetente mensen in de klotekutGGZ?
Ik denk dat je je vooral het niet persoonlijk moet aantrekken.

Ik denk ook dat de meeste mensen die er werken dat doen OMDAT ze graag willen helpen.
Neemt niet weg dat de berg regels er omheen het gewoon heel ingewikkeld maakt. Zeker als je last hebt van meer dan 1 probleem..
Ook voor de mensen die daar inderdaad werken omdat ze heel graag willen helpen is dat lastig lijkt me.

En er zijn dus genoeg mensen die niet geholpen worden ondanks keihard werkende mensen die het liefst iedereen zouden helpen.
Dat moet je je niet aantrekken als persoon... enige wat je dan “moet” denken is dat jij keihard je best doet de wereld beter te maken waar je kunt. En daar mag je best trots op zijn.
Ook al is het voor jou als vanzelfsprekend om zo te doen en hebben andere mensen een mening die gebaseerd is op de uitwassen die je hoort. Want de positieve verhalen.. die hoor je vaak niet.

Sprak hier laatst ook de buuf die ook iets met geestelijke zorg doet. En wat voor effect corona dan op haar werk heeft. Die was op zn best nogal ontstemd dat ze niet meer op huisbezoek mocht omdat je over de telefoon/videobellen nou eenmaal niet kunt concluderen dat het daadwerkelijk goed gaat als ze zeggen dat het goed gaat.

Maar die frustraties die lees je dan nergens natuurlijk.
pi_194629945
Wow wat een huis Jagar O+
pi_194629956
Wauw, wat een mooi huis @Jagärtrut. Kan me helemaal voorstellen dat je niet kunt wachten. En wat is er al veel af! Vloer, keuken, dan neem ik voor het gemak aan dat de badkamer ook in orde is.

Ach arme jongste met z'n lego
We have far more in common than that which devides us..
pi_194629978
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik begrijp eigenlijk niet waar je heen wilt met je verhaal. Je vind dit dus goed van de GGZ? Ik zie em hier niet in voorkomen.
Ik kan geen oordeel vellen over de situatie want ik ben er niet bij geweest. Verhalen uit de derde hand vind ik niet betrouwbaar om er iets nuttigs over te zeggen.

Waar ik heen wil lijkt me vrij evident: jij hebt het over klotekutGZZ met domme incompetente medewerkers want medewerker x deed niet y waar hij dat wel had moeten doen. Daar tegenover zet ik medewerker z die wél y deed, met de vraag wat dat met je stelling doet.
pi_194629990
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Alle gevallen niet, er zitten ook ok psychologen tussen. Toevallig alleen de gevallen die ik ken en heb gehoord helaas allen negatief. En het gaat erom dat in die situaties niet een beetje fout gaat, maar een boel jammergenoeg.
Ik denk dat het wel klopt wat @Anthraxx zegt, vertellen hoe ontzettend fijn je geholpen ben door je psychotherapie is echt veel minder aantrekkelijke borrelpraat. Er zit een enorme bias in deze verhalen.
pi_194630022
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Wauw, wat een mooi huis @:Jagärtrut. Kan me helemaal voorstellen dat je niet kunt wachten. En wat is er al veel af! Vloer, keuken, dan neem ik voor het gemak aan dat de badkamer ook in orde is.

Ach arme jongste met z'n lego
Ja, eigenlijk het enigste wat moet gebeuren is een vloer op de zolder, en eventueel een verwarming daar. Daarna nog een grote wensenlijst (zonnepanelen, waterverzachter, etc), maar dat is niet dringend.

Bedankt allemaal! O+
pi_194630080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel klopt wat @:Anthraxx zegt, vertellen hoe ontzettend fijn je geholpen ben door je psychotherapie is echt veel minder aantrekkelijke borrelpraat. Er zit een enorme bias in deze verhalen.
Die verhalen ken ik ook wel gelukkig.

Het zijn bijna nooit de medewerkers die voor problemen zorgen. Een enkeling wel maar dat kan net zo goed aan mijn vriendin liggen als aan de medewerker. Of gewoon aan niemand. Ok, die psychiater waar nu zo veel drama om is, is serieus incompetent. Maar dat zou geen probleem hoeven zijn als ze geen monopoliepositie had en dat is niet haar schuld.

Het zijn vrijwel altijd de regels. Dat afdelingen niet samen kunnen werken. Dat instellingen alleen lichte gevallen behandelen en daar van te voren niet eerlijk over zijn. Dat aanvragen kwijtraken tussen alle parttimers die om de haverklap overspannen zijn. Enzovoort.

[ Bericht 7% gewijzigd door Lucky_Strike op 19-08-2020 11:27:47 ]
Spoilers!
pi_194630086
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk het enigste wat moet gebeuren is een vloer op de zolder, en eventueel een verwarming daar. Daarna nog een grote wensenlijst (zonnepanelen, waterverzachter, etc), maar dat is niet dringend.

Bedankt allemaal! O+
Goed huis zeg!
Spoilers!
pi_194630104
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:14 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Bedankt allemaal! O+
Geweldig huis O+ En twee badkamers! Wat fijn, met een gezin.

Eentje ensuite én een dressing :9~ Dat gaat toch wel jullie slaapkamer worden he?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194630205
Heel tof huis Jagar!
Je bent alleen nog niet écht ingeburgerd hč, je hebt in de living geen spuuglelijke tegelvloer :P

Ik heb hier net buiten Wilrijk ook heel mooie woningen gezien, met enorm veel ruimte eromheen. Mijn vriend wil er niet eens over nadenken, die gruwelt bij 'België '. :D Zoals velen, ik weet het, en het is verre van een perfect land, maar er zitten ook wel een hoop onterechte/ verouderde vooroordelen bij.
pi_194630332
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geweldig huis O+ En twee badkamers! Wat fijn, met een gezin.

Eentje ensuite én een dressing :9~ Dat gaat toch wel jullie slaapkamer worden he?
maar natuurlijk! en ik geloof dat de kinderen, poetstechnisch, zeker nu ze klein zijn, ook vooral onze badkamer gaan gebruiken. Als ze groter worden zal dat veranderen natuurlijk...

Ja, ik kijk ehc uit naar 5 oktober!
pi_194630372
Wat betreft vega(n) eten: Frankrijk is inderdaad dramatisch. Corsica was ook wel een enorme uitdaging; althans, als je niet zelf kookt. Dus op reis in dergelijke landen koken we vrijwel elke dag zelf.

Amerika is denk ik een nog grotere uitdaging in staten zoals Nevada en Utah; toen waren we nog niet eens vegan, maar verse groente vinden was nog best vaak een uitdaging. (In San Francisco was het een eitje. In Canada was het ook niet moeilijk)

Londen en schijnbaar ook Berlijn. zijn dan weer het walhalla. En Tel Aviv trouwens ook. (Ik ben alleen in Londen geweest)
pi_194630753
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2020 11:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En dit kan je door trekken naar heel veel organisaties. Maar mensen blijven alleen zich blind staren op de 3 anekdotes die ze ooit gehoord hebben, of wellicht zelf meegemaakt hebben.

Hoe vaak ik wel geen opmerking krijg over het totaal niet functioneren van mijn werkgever en IT infrastructuur, waarbij ik mij dan altijd afvraag wie ze allemaal napraten. Er gaat een heleboel mis. En gek genoeg ook een heleboel gewoon goed, maar dat merk je niet.
Precies.
Hoe vaak ik niet gehoord heb dat het zkh waar ik werk, bij die en die arts zoooooo slecht en medewerkers onvriendelijk echt een KUT zkh.
Dat is 1 of 2x en als je er in duikt hoe het gegaan is, ligt het ook nog vaak aan de wisselwerking van de communicatie en dat lag ook bij de patient.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')