SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Dick van Gangelen maakt salto's in zijn graf omdat zijn zoon een parodie op een journalist is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jan-Jood die weer eens wat willekeurigs roept.
Neem ik gewoon opquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Eerst even de slimste mens kijken allen.
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is niet duidelijk. Is het wie denk je dat wint, of wie wil je graag dat wint?
De eerste keer dat ik van deze man hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dick van Gangelen maakt salto's in zijn graf omdat zijn zoon een parodie op een journalist is.
Zou een leuk topic zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dick van Gangelen maakt salto's in zijn graf omdat zijn zoon een parodie op een journalist is.
Schaatser dus ook minderwaardigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik van deze man hoor.
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schaatser dus ook minderwaardig
Dick van Gangelen was journalist bij het AD als ik het goed hebquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jazeker.quote:
@Caland en ik staan hier niet van te kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In COR ging mijn Irma Sluis poll ook als de brandweer.
Stukje FOK Influencer.
snuiven in de rust genotquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
Trainers die gevoetbald hebben. Ik heb de nieuwe bondscoach gespot.
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Groeten van Gerrie. Zijn er serieus mensen die dat gaan kijken?
Hee hee hee niet met @JanCees , niet met @JanCeesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf op met die troep, debiel.
Dan wordt Rutte toch boos?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk jij deze wedstrijd met 6 gasten in huis?
Like gegeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hee hee hee niet met @:Jancees , niet met @:Jancees
Nee, dit mag dus nog.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:56 schreef hhh38 het volgende:
Derksen gaat kijken of Nagelsmann tactisch inzicht heeft
Stel, jij had daar mogen zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:56 schreef Bolasie het volgende:
wIe wInT eR
mEt hOevEel
God, wat haat ik die kansloze vragen continu.
Je verwacht dat ze winnen? Of gaat dit om hopen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta na twijfel achter Llhlhlhlhlhlheipzig.
Geen. De pre-analyse gewoon overslaan en vervangen met Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel, jij had daar mogen zitten.
Welke vraag had jij dan aan Johan en Snuifje gesteld?
Hopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je verwacht dat ze winnen? Of gaat dit om hopen?
Ik hoop op Leipzig maar verwacht eigenlijk gewoon PSG
Dat wordt een hele goedkope B-I-N-G-Oquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht vandaag minimaal 5 dingen:
1. In de rust komt KONING TOTO
2. In de rust komt DE MENS IS VERBONDEN MET CORONA
3. Er wordt door de commentator gemeld dat Hart van Nederland op SBS9 is
4. Neymar acteert een blessurebehandeling van een minuut
5. Die reclame met die stacaravan komt langs
Van degraderen tot een potentiële CL-finale. Het kan snel gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef hhh38 het volgende:
Ook interessant hoe de in Engeland waardeloze Sergio Rico zich houdt
Gewoon via Ziggo Sport kijken maatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht vandaag minimaal 5 dingen:
1. In de rust komt KONING TOTO
2. In de rust komt DE MENS IS VERBONDEN MET CORONA
3. Er wordt door de commentator gemeld dat Hart van Nederland op SBS9 is
4. Neymar acteert een blessurebehandeling van een minuut
5. Die reclame met die stacaravan komt langs
Ziggy Goquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon via Ziggo Sport kijken maat
Sierdgod.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan krijg je Loretta Schrijver die bedelt om centjes in de rustquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neymar speelt hequote:
Nog steeds duidelijker dan de nations league.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel verwarrend die 2 seizoenen CL door elkaar
Dat dachten we tegen Atlanta United ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:08 schreef T3hTommay het volgende:
Ik heb het al gezien, relatief makkelijk voor PSG.
Die wedstrijd heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dachten we tegen Atlanta United ook.
Duitsland. Kan. Niet. Degraderen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nog steeds duidelijker dan de nations league.
Welke speler is dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Welke speler is dit?HANSEN MET DE HAKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik vind het, omdat het PSG is, inderdaad buitenspel.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het, omdat het PSG is, inderdaad buitenspel.
Origineel van Riccardo Cocciante is beterquote:
Ga eens ergens anders Hoofd Stofzuigen spelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:14 schreef Anneloos het volgende:
Echt waar... een duw geven en er eentje terug krijgen en dan een vrije trap mogen nemen..
Eens, maar dat is minder grappig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel van Riccardo Cocciante is beter
Trapt gewoon op zn enkel terwijl bal al weg was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond het trouwens oprecht geen vrije trap.
Rot op met die pleurisherrie, act.quote:
Een frituurpan hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:14 schreef Coco. het volgende:
User @:JanCees heeft een meltdown.
Het schijnt dat hij geen frituurpan heeft.
Ik had het idee dat die gozer er erg naar zochtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Trapt gewoon op zn enkel terwijl bal al weg was.
Dat is altijd wel bij Neymarquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het idee dat die gozer er erg naar zocht
Shawshank redemptionquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leipzig blijft maar ontsnappen
Meh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou een leuk topic zijn.
@:onlogisch wat vind jij?
Zonder kapje is zoals het hoortquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Die mondkapjes op de bank zijn echt een grap, niemand heeft het zoals het hoort.
Niemand neemt de corona maatregelen serieus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef Ambrosius het volgende:
Die mondkapjes op de bank zijn echt een grap, niemand heeft het zoals het hoort.
tidquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leipzig gaat dit nog omdraaien
Neymar, Costa en Suarez klaverjassen samen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neymar lijkt me ook buiten het voetbalveld extreem onvriendelijk
Raar, dat speel je met 4.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
Neymar, Costa en Suarez klaverjassen samen.
Ja en voetbal kan je ook met 3 of zelfs 2 man spelen, dan is het nog altijd achterlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met 3 of zelfs met 2 kan ook.
Wij deden regelmatig tienen met z'n 3en.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja en voetbal kan je ook met 3 of zelfs 2 man spelen, dan is het nog altijd achterlijk
Fijnbesnaarde voetballerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Poulsen komt zelfs tekort voor FC Kopenhagen
Zaterdag Salzburg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Rutte keurt dit goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wij deden regelmatig tienen met z'n 3en.
Hij is geboren in de dierentuin van Kopenhagen. Prima dierentuintje trouwens, ligt in het centrum.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Zijn die dieren gemaakt van Lego?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hij is geboren in de dierentuin van Kopenhagen. Prima dierentuintje trouwens, ligt in het centrum.
Voor wie ben jij vandaag?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Deze wedstrijd heeft een rode kaart nodig ofzo.
Was dat met Mané?quote:
Wij gingen drieën met ons tienen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wij deden regelmatig tienen met z'n 3en.
Wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:15 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders Hoofd Stofzuigen spelen.
ACHTERHOEKEDquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij gingen drieën met ons tienen.
SchmidtGodquote:
Doen jullie bij de dames wel meer dingen met zijn tienen? #dtvquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij gingen drieën met ons tienen.
Leuk.quote:
Dat hele land is gebouwd op lego. @cempexoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn die dieren gemaakt van Lego?
Duarte linksbackquote:
Bijna international geweest, lolquote:
Die eerste kansquote:
De opvolger van Eriksenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Bijna international geweest, lol
Welke snack?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gatverdamme ik ben een snack aan het eten.
bolle bigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gatverdamme ik ben een snack aan het eten.
Nu weet je waarom je geen coke moet gebruikenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:36 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom zijn die links van @:JanCees, of het nou muziek of een 'vrouw' is, zo afgrijselijk slecht?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:36 schreef T3hTommay het volgende:
Waarom zijn die links van @:JanCees, of het nou muziek of een 'vrouw' is, zo afgrijselijk slecht?
Ja dat valt altijd tegen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jammer dat die niet zo hot en spicy is. Verder prima keuze.
Na vijf posts van @Caland was ik daar al zeker van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu weet je waarom je geen coke moet gebruiken
Sinds corona niet meer.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een erg gezonde jongen was
The Free naar Barcelona allen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:38 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:el-stinho
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu weet je waarom je geen coke moet gebruiken
Je vieze vette hoerenmoeder in een kanoquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:38 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Na vijf posts van @:Caland was ik daar al zeker van.
Lewa.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Hot teek: Neemaar is op dit moment de beste speler van de wereld.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Na de winterstop meer niet gewonnen dan wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Bijna heel dat Leipzigvolk is op zijn hoogst subtop.
Rosarioquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
Fixedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan maar hopen dat Bayern Lyon ze kapot maakt.
Net zoals ze dat begin jaren 40 deden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan maar hopen dat Bayern ze kapot maakt.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er is een niveauverschil tussen Ajax en PSV hoor.
De zessen van Ajax ook niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je Rosario al meedoen bij Leipzig? (lol)
Werner maakte nog wat goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Na de winterstop meer niet gewonnen dan wel.
Moffen deden amper wat in Parijsquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net zoals ze dat begin jaren 40 deden.
Beetje hoeren neuken enzo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moffen deden amper wat in Parijs
Toen het nog op Eurosport was waren die toppers af en toe best vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
Toch jammer dat ze bij PSG spelen. Die competitie ga ik niet naar zitten gluren.
Hopelijk wel 1-2 voor leuke 2e helftquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dit gaat Leipzig dus niet meer goed maken
Jij geniet niet van de Ligue 1 UBER EATS?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen het nog op Eurosport was waren die toppers af en toe best vermakelijk hoor.
Maar PSG - Lorient oid zit niemand op te wachten nee.
Het komt volgens mij ook vaak op graftijden, die leuke potjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen het nog op Eurosport was waren die toppers af en toe best vermakelijk hoor.
Maar PSG - Lorient oid zit niemand op te wachten nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |