SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
Dick van Gangelen maakt salto's in zijn graf omdat zijn zoon een parodie op een journalist is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ twitter ]
Jan-Jood die weer eens wat willekeurigs roept.
Neem ik gewoon opquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Eerst even de slimste mens kijken allen.
Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is niet duidelijk. Is het wie denk je dat wint, of wie wil je graag dat wint?
De eerste keer dat ik van deze man hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dick van Gangelen maakt salto's in zijn graf omdat zijn zoon een parodie op een journalist is.
Zou een leuk topic zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dick van Gangelen maakt salto's in zijn graf omdat zijn zoon een parodie op een journalist is.
Schaatser dus ook minderwaardigquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik van deze man hoor.
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eensquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schaatser dus ook minderwaardig
Dick van Gangelen was journalist bij het AD als ik het goed hebquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jazeker.quote:
@Caland en ik staan hier niet van te kijken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In COR ging mijn Irma Sluis poll ook als de brandweer.
Stukje FOK Influencer.
snuiven in de rust genotquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
Trainers die gevoetbald hebben. Ik heb de nieuwe bondscoach gespot.
[ afbeelding ]
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Groeten van Gerrie. Zijn er serieus mensen die dat gaan kijken?
Hee hee hee niet met @JanCees , niet met @JanCeesquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tyf op met die troep, debiel.
Dan wordt Rutte toch boos?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kijk jij deze wedstrijd met 6 gasten in huis?
Like gegeven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hee hee hee niet met @:Jancees , niet met @:Jancees
Nee, dit mag dus nog.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:56 schreef hhh38 het volgende:
Derksen gaat kijken of Nagelsmann tactisch inzicht heeft
Stel, jij had daar mogen zitten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:56 schreef Bolasie het volgende:
wIe wInT eR
mEt hOevEel
God, wat haat ik die kansloze vragen continu.
Je verwacht dat ze winnen? Of gaat dit om hopen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Ik sta na twijfel achter Llhlhlhlhlhlheipzig.
Geen. De pre-analyse gewoon overslaan en vervangen met Hart van Nederland.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stel, jij had daar mogen zitten.
Welke vraag had jij dan aan Johan en Snuifje gesteld?
Hopen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je verwacht dat ze winnen? Of gaat dit om hopen?
Ik hoop op Leipzig maar verwacht eigenlijk gewoon PSG
Dat wordt een hele goedkope B-I-N-G-Oquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht vandaag minimaal 5 dingen:
1. In de rust komt KONING TOTO
2. In de rust komt DE MENS IS VERBONDEN MET CORONA
3. Er wordt door de commentator gemeld dat Hart van Nederland op SBS9 is
4. Neymar acteert een blessurebehandeling van een minuut
5. Die reclame met die stacaravan komt langs
Van degraderen tot een potentiële CL-finale. Het kan snel gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:59 schreef hhh38 het volgende:
Ook interessant hoe de in Engeland waardeloze Sergio Rico zich houdt
Gewoon via Ziggo Sport kijken maatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht vandaag minimaal 5 dingen:
1. In de rust komt KONING TOTO
2. In de rust komt DE MENS IS VERBONDEN MET CORONA
3. Er wordt door de commentator gemeld dat Hart van Nederland op SBS9 is
4. Neymar acteert een blessurebehandeling van een minuut
5. Die reclame met die stacaravan komt langs
Ziggy Goquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Gewoon via Ziggo Sport kijken maat
Sierdgod.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan krijg je Loretta Schrijver die bedelt om centjes in de rustquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |