Avondklokje had mij wel leuk geleken. Dat gaat echt een grandioos succes worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer dat Amsterdam niet in lockdown gaat. Gewoon voor altijd eigenlijk.
Halsema scherpt toezicht aan, hint op vervroegde sluiting horecaquote:
Wat een opluchting! Ik was al bang dat je straks Lange Frans-supporter zou worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was enigszins sarcastisch.
Er zijn wel veel mensen openlijk de gekkie aan het uit hangen de laatste tijd he. Bijzonder is dat toch.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een opluchting! Ik was al bang dat je straks Lange Frans-supporter zou worden.
Tegenvallendquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Halsema scherpt toezicht aan, hint op vervroegde sluiting horeca
De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema scherpt toezicht op horeca en zalencentra aan. Bij excessen worden de overtreders voor maximaal vier weken gesloten. Dat zei ze dinsdag tijdens een persconferentie op het stadhuis.
Ook zinspeelde de burgemeester op een mogelijke laatste sluitingstijd voor de horeca om middernacht. Halsema vertelde verder dat ze verwacht dat het bron- en contactonderzoek vanaf volgende week weer volledig wordt hervat.
Toeristen wordt ontmoedigd om naar Amsterdam af te reizen: mensen van buiten de regio wordt verzocht alleen naar de stad te komen voor 'noodzakelijke bezoeken'.
Vond je mijn grapje op twitter niet goed genoeg voor een like? (ik zit al op 4)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenvallend
Ik ga maar even voetbal kijken
Nee. Woest ben ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond je mijn grapje op twitter niet goed genoeg voor een like? (ik zit al op 4)
Dat er wat gekkies zijn snap ik nog wel, maar dat er zoveel mensen zijn die die gekkies serieus adoreren/aanhangen vind ik toch wel bijzonder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Er zijn wel veel mensen openlijk de gekkie aan het uit hangen de laatste tijd he. Bijzonder is dat toch.
Die was zeker een like waard.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn weer ziedend in CORquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Link?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 21:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mannetje is wel gemakkelijk op de kast te krijgen ja. Ik hou maar weer op.
Like uitgedeeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 20:43 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja, dan moet je er 2 de straat op schoppen Virginia.
Zou ik ook zijn als ik 53 euro aan stroopwafels zelf moet betalen.quote:
Gaan de feestdagen door dit jaar denk je?quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes
Ja waarom zouden die niet doorgaan? Misschien in een wat andere vorm.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gaan de feestdagen door dit jaar denk je?
[ afbeelding ]
'Rutte roept op om tijdens feestdagen naar horeca te gaan en kerst niet thuis te vieren'quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja waarom zouden die niet doorgaan? Misschien in een wat andere vorm.
'Ga niet naar uw schoonfamilie maar ga naar de kroeg'.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:13 schreef fetX het volgende:
[..]
'Rutte roept op om tijdens feestdagen naar horeca te gaan en kerst niet thuis te vieren'
'Geen polonaise meer'quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'Ga niet naar uw schoonfamilie maar ga naar de kroeg'.
[ afbeelding ]
HANG OP. BEL UW BANK.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij een uitstekend advies.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wauw. Daar is een actieve mod actief.
[ Bericht 92% gewijzigd door Lonaa op 19-08-2020 10:13:00 ]quote:
NWS heeft ook mods jaquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ Bericht 92% gewijzigd door Lonaa op 19-08-2020 10:13:00 ]
Ze zitten overal.
En daarna gedraag ik mij weer voorbeeldig dankzij de ingreep van Lonaa.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
[ Bericht 92% gewijzigd door Lonaa op 19-08-2020 10:13:00 ]
Ze zitten overal.
Je staat voor lul.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wauw. Daar is een actieve mod actief.
quote:
BURNquote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het vandalisme blijkt te zijn dus feitelijk niet he.
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik luister gewoon naar de mods daar, en daarom reageer ik verder niet op die mongool. Hij heeft het gewoon mis uiteraard.
Hij heeft wel degelijk gelijk, jij doet een aanname.quote:Op woensdag 19 augustus 2020 10:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik luister gewoon naar de mods daar, en daarom reageer ik verder niet op die mongool. Hij heeft het gewoon mis uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |