was ie ziek dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door die jarenlange sabbatical waarin we niks van hem zagen of vernamen. Als ie dan ineens terugkomt schrik je wel ja.

Ja ik werk zelf in een kas in mn woonplaats, en die man woont zelf nog in Den Haag maar werkt ook hier, en heeft geloof ik ook een zonnebank in Den Haag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha mooi is dat. Hou ik toch wel van.

Nee. Die kerel besloot na iets van 5 shows met bijbehorende tournee dat het tijd was om te gaan rentenieren in Spanje.quote:

quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:03 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja ik werk zelf in een kas in mn woonplaats, en die man woont zelf nog in Den Haag maar werkt ook hier, en heeft geloof ik ook een zonnebank in Den Haag.
Maar die heeft ook echt nog lang haar, grofgebekt en plat haags.
Geweldig

en toen kwam ie weer terug?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Die kerel besloot na iets van 5 shows met bijbehorende tournee dat het tijd was om te gaan rentenieren in Spanje.
 die miste Dan Haag natuurlijk

Is dat niets voor jou? Even doorknallen en dan over 5 jaar met pensioen gaan bij charmed angel (of is die in nederland gebleven?)quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Die kerel besloot na iets van 5 shows met bijbehorende tournee dat het tijd was om te gaan rentenieren in Spanje.

geld was opquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Echt cult hahaquote:

Hahaha ja lijkt mij wel wat. C_A woont weer in Nederland ja. Gaat wel prima verder met haar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou? Even doorknallen en dan over 5 jaar met pensioen gaan bij charmed angel (of is die in nederland gebleven?)

Dat zei hij ook letterlijk in zijn eerste show na zijn comebackquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk

quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zei hij ook letterlijk in zijn eerste show na zijn comeback
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik sta hier om weer geld binnen te harken

Helemaal uit het oog verloren. Zelfs op discord is ze op anoniem gegaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha ja lijkt mij wel wat. C_A woont weer in Nederland ja. Gaat wel prima verder met haar.

De shows die hij nu doet, of eigenlijk deed zijn ook puur om zijn pensioen riant door te komen. Gaat hem ook wel lukken. Ik gok nog twee jaar en hij is voorgoed weg.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Had ie niet goed geregeld dan

Ik heb haar nog op app.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal uit het oog verloren. Zelfs op discord is ze op anoniem gegaan.

Ze is er wel vaker hoor s' nachts.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:07 schreef hollandia02 het volgende:
Fan van het laatste uur online om 10 over 5 is wel typisch hahaha

jij hebt iedereen op whatsappquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb haar nog op app.

Nu je het zegt.......quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:07 schreef hollandia02 het volgende:
Fan van het laatste uur online om 10 over 5 is wel typisch hahaha

Zou dat expres zijn...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze is er wel vaker hoor s' nachts.

Heb je doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu je het zegt.......

Ook aan dit spel komt een keer een eindequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:10 schreef devzero het volgende:
De laatste die het DTS licht uit mag doen

Met @omgevallenflat2 en @appartementencomplex en @martin_marvelousquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh @:dud0r
Nog 1x oude tijden laten herleven, voor een maandje?

Jaaaaaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Met @:omgevallenflat2 en @:appartementencomplex en @:martin_marvelous

@moemoe organiseert wel een DTS karaoke meetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We zouden eigenlijk een keer moeten meeten

Ik heb een haat-liefde verhouding met borrelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:12 schreef hollandia02 het volgende:
Vond Limoentjuh altijd wel gezellig mee te praten, net als @:borrelnootje

Zou je komen? Mocht je in Nederland zijn..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
@:moemoe organiseert wel een DTS karaoke meet

Hahhaha vertelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde verhouding met borrel

Als ik in Nederland zou zijn? Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou je komen? Mocht je in Nederland zijn..

Gezellig! Duurt even natuurlijk haha.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik in Nederland zou zijn? Ja.

Helaas..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt weinig over te vertellen eigenlijk.

Ja, ik weet niet eens of ik met kerst al naar nederland zou mogen komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezellig! Duurt even natuurlijk haha.

Ja precies. Vrees een beetje het ergste, maar wie weet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet eens of ik met kerst al naar nederland zou mogen komen

Hahahha ja begrijp tquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is gewoon zoals het is haat-liefde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |