Ik verdedig haar welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:53 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan weer een hoop gejank en gestook tegen zich krijgen. Ik denk dat ze daar weinig zin meer in heeft.
NEEquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Draai eens iets van Harrie Jekkers.
Zijn voorspelling dat Rokers in een reservaat zouden komen is al bijna werkelijkheid...quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Draai eens iets van Harrie Jekkers.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:55 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zijn voorspelling dat Rokers in een reservaat zouden komen is al bijna werkelijkheid...
Heldquote:
Oh ja die is mooiquote:
Ja ahahhaha die inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op de Veluwe met een groot hek erom. Kunnen we op zondag rokertjes gaan kijken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja ahahhaha die inderdaad
DAAR LOOPT ER EEN DAAR LOOPT ER EEN
Soms vergeet ik nog wel eens dat mensen ouder worden, wist niet dat hij er al zo oud uitzagquote:
Je ziet het nog wel goed.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms vergeet ik nog wel eens dat mensen ouder worden, wist niet dat hij er al zo oud uitzag
ja ja, dev is even naïef
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja ahahhaha die inderdaad
DAAR LOOPT ER EEN DAAR LOOPT ER EEN
Komt door die jarenlange sabbatical waarin we niks van hem zagen of vernamen. Als ie dan ineens terugkomt schrik je wel ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms vergeet ik nog wel eens dat mensen ouder worden, wist niet dat hij er al zo oud uitzag
ja ja, dev is even naïef
Helaas, bij de meeste trouwens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De echte Hagenees is wel verdwenen uit hem.
Haha mooi is dat. Hou ik toch wel van.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Helaas, bij de meeste trouwens.
Op mijn leidinggevende na so de kolere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |