Niet aan de stad, wel aan de citymarketing en bepaalde inwoners.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je hekel aan Amsterdam ?
Duh? Bizar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Over tetje gesproken, ik moest bij een tentje op het plein in DH(Cloos vgm) mijn ID laten zien voor een glas Cola Zero...
Andre Hazes is gelukkig al dood hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Niet aan de stad, wel aan de citymarketing en bepaalde inwoners.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Amsterdam is eigenlijk vrij weinig mis mee.
@Limoentjuhquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Amsterdam is eigenlijk vrij weinig mis mee.
Feyenoord supporter in hart en nierenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Andre Hazes is gelukkig al dood hoor
Nu ga je te ver.quote:
Ja, ze vond mij -18 lijken en omdat ik met vrienden aan tafel zat die wel 18 waren vond ze het verdacht dat ik wellicht mee zou kunnen drinken van hun.quote:
Ramses Shaffy, geboortedagheld.quote:
Ik heb daar niet zoveel mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ramses Shaffy, geboortedagheld.
Meer De Kromme, die natuurlijk wel een echte Feyenoorder is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Feyenoord supporter in hart en nieren
Je zou maar eens stiekem een slokje van iemands biertje nemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja, ze vond mij -18 lijken en omdat ik met vrienden aan tafel zat die wel 18 waren vond ze het verdacht dat ik wellicht mee zou kunnen drinken van hun.
Om daarna alsnog mijn Cola Zero te geven, snap het nog steeds niet.
Ja, heldje welquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:51 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Meer De Kromme, die natuurlijk wel een echte Feyenoorder is.
Ze had eigk ook wel gelijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zou maar eens stiekem een slokje van iemands biertje nemen
Die komt bijna nooit meer op fok!, maar ik zal een screenshot maken van je uitspraak en die naar haar sturenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar niet zoveel mee.
Haha ja doe haar de groetenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Die komt bijna nooit meer op fok!, maar ik zal een screenshot maken van je uitspraak en die naar haar sturen
Weer te dicht bij de Doublet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb het echt bloedheet. Mijn god.
Nee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Weer te dicht bij de Doublet?
Echt wél !quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ramses Shaffy, geboortedagheld.
En dan weer een hoop gejank en gestook tegen zich krijgen. Ik denk dat ze daar weinig zin meer in heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 04:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En zeg eens dat ze terug moet komen, al is het voor een maandje zodat ze wint.
Draai eens iets van Harrie Jekkers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |