Heb je doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nu je het zegt.......

Ook aan dit spel komt een keer een eindequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:10 schreef devzero het volgende:
De laatste die het DTS licht uit mag doen

Met @omgevallenflat2 en @appartementencomplex en @martin_marvelousquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:limoentjuh @:dud0r
Nog 1x oude tijden laten herleven, voor een maandje?

Jaaaaaquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Met @:omgevallenflat2 en @:appartementencomplex en @:martin_marvelous

@moemoe organiseert wel een DTS karaoke meetquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We zouden eigenlijk een keer moeten meeten

Ik heb een haat-liefde verhouding met borrelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:12 schreef hollandia02 het volgende:
Vond Limoentjuh altijd wel gezellig mee te praten, net als @:borrelnootje

Zou je komen? Mocht je in Nederland zijn..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
@:moemoe organiseert wel een DTS karaoke meet

Hahhaha vertelquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde verhouding met borrel

Als ik in Nederland zou zijn? Ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou je komen? Mocht je in Nederland zijn..

Gezellig! Duurt even natuurlijk haha.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik in Nederland zou zijn? Ja.

Helaas..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt weinig over te vertellen eigenlijk.

Ja, ik weet niet eens of ik met kerst al naar nederland zou mogen komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gezellig! Duurt even natuurlijk haha.

Ja precies. Vrees een beetje het ergste, maar wie weet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet eens of ik met kerst al naar nederland zou mogen komen

Hahahha ja begrijp tquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 05:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is gewoon zoals het is haat-liefde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |