quote:Eva Jinek gaat iets vroeger beginnen met haar talkshow bij RTL 4. Aan de naam wordt niet gesleuteld, die blijft Jinek, maar het tijdstip wordt 22.20 uur. Daarmee begint ze bij haar nieuwe werkgever tien minuten eerder dan de concurrentie op NPO 1.
Dat Jinek tien minuten eerder begint met haar praatprogramma is een strategische zet. Daarmee is ze net iets eerder te zien dan de vijf duo's die haar vervangen op NPO 1. De strijd om de late avond is daarmee verder ontbrand. Nadat Humberto Tan de kijkcijfers zag dalen met RTL Late Night, heeft de commerciële zender nooit meer het late tijdslot in handen gehad. Met de komst van Jinek hoopt RTL daar verandering in te brengen.
De presentatrice start op vrijdag 3 januari met haar talkshow Jinek bij de zender. ,,De kijkers krijgen wat ze van mij gewend zijn", vertelt ze. ,,De hoofdrolspelers uit de actualiteit nodig ik aan tafel uit en ik voer met hen het gesprek van de dag. Journalistiek, scherp, onderhoudend en over onderwerpen uit de media, cultuur, sport en maatschappij. Alleen dan bij RTL 4.”
Gisteren werd bekend dat Jaïr Ferwerda zijn rol op locatie behoudt in de talkshow. Daarnaast krijgt de politiek verslaggever ruimte om bij RTL een eigen programma te ontwikkelen. Hij verbindt zich voor meerdere jaren aan de zender.
Jinek is vanaf 3 januari elke werkdag te zien. Ze wordt na een paar maanden afgewisseld door Beau van Erven Dorens.
https://www.ad.nl/show/ta(...)er-op-rtl-4~a6d875a6
Ik had verwacht dat ie boos het pand zou verlatenquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
henkie krol bleef ook gewoon op dat bankje zitten. Genieten.
Na de coronacrisisquote:Op maandag 17 augustus 2020 23:41 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer gaat Marcel eens naar de kapper?
Ja die liet volgens mij echt zijn ware gezicht zien zoals ie normaal gesproken achter gesloten deuren is. Goed van Eva dat ze 'm meteen aanpakte, want Henkie dacht er wel weer met wat lolletjes en kwinkslagen vanaf te komenquote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:42 schreef monkyyy het volgende:
Even het Henk item teruggekeken, dat was wel even genot.
Wouter Kolk vindt dat we inmiddels voorbij zwarte piet zijn...quote:
Maar dan ook al die donkere mensjes die vrouwen op straat uitkafferen en dat soort dingen. Het is een beetje eenzijdig.... En er zijn ook blanke BN-ers die stront over zich heen krijgen met allerlei verwensingen van hetzelfde caliber.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel heftig hoor, die berichten in die inbox is zo walgelijk... Het is helaas niet te doen, maar je zou inderdaad iedereen hiervoor moeten aanklagen, minderjarig of meerderjarig..
Stel je niet aan joh. Een fucking klein kind zegt iets wat je niet leuk vind. En die jankrapper laat zich helemaal gaan en wil iedereen erbij lappen die er niets mee te maken hebben. Het is naar, het is lelijk, het is walgelijk. Maar in godsnaam stel je niet aan, grow a pair.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel heftig hoor, die berichten in die inbox is zo walgelijk... Het is helaas niet te doen, maar je zou inderdaad iedereen hiervoor moeten aanklagen, minderjarig of meerderjarig..
Oh is hij dat??? Ik wist niet wie dat was.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Samen met die hypocriet Akwasi
Ja maar white privilege enz....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maar dan ook al die donkere mensjes die vrouwen op straat uitkafferen en dat soort dingen. Het is een beetje eenzijdig.... En er zijn ook blanke BN-ers die stront over zich heen krijgen met allerlei verwensingen van hetzelfde caliber.
Nee, dat is Akwasie niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oh is hij dat??? Ik wist niet wie dat was.
ok tnx, ik dacht al, dan heeft ie wel lef...quote:
nee maar ze lijken zo op elkaarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oh is hij dat??? Ik wist niet wie dat was.
Zie je Geertje Wilders al aanschuiven met tranen in de ogen over welke shit hij over zich heen krijgt elke week waardoor hij zelfs elke dag bescherming moet hebben. Ik bedoel, het is een enorme mongool, maar die Glennis Grace wil weer even relevant zijn en grijpt daarom de debiele berichtjes van een kind aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maar dan ook al die donkere mensjes die vrouwen op straat uitkafferen en dat soort dingen. Het is een beetje eenzijdig.... En er zijn ook blanke BN-ers die stront over zich heen krijgen met allerlei verwensingen van hetzelfde caliber.
Ja dat is vast kut. Maar Glen slaat wel volledig de plank mis met 'iedereen moet exposed, zusjes, broertjes, ouders, leraren'quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
En wie kent er niet het filmpje dat ze midden op de weg in A dam een interview doet als er een auto aan komt die er net niet door kan omdat zij midden op de weg staat........En dan de muil die ze open trekt....bah bahquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:10 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dat is vast kut. Maar Glen slaat wel volledig de plank mis met 'iedereen moet exposed, zusjes, broertjes, ouders, leraren'
Tuurlijk, dit geldt voor alle vormen van rascisme en discriminatie, alle kanten uitquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Altijd grappig dat dit soort voorbeelden erbij worden gehaald om iets anders goed te praten. Dus omdat zij iemand uitkaffert op straat die te wild rijdt, een tikkeltje grof maar zonder discriminerende en racistische teksten te gebruiken, moet je haar maar in strafbare bewoordingen benaderen?quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
En wie kent er niet het filmpje dat ze midden op de weg in A dam een interview doet als er een auto aan komt die er net niet door kan omdat zij midden op de weg staat........En dan de muil die ze open trekt....bah bah
Whut wut ??? 'te wild rijdt' ?????? Ga toch weg man, ZIJ stond midden op de weg en bleef staan terwijl hij erdoor wilde.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Dus omdat zij iemand uitkaffert op straat die te wild rijdt,
Ok, ze komt wat schreeuwerig en asociaal uit de hoek, maar dat maakt nog niet dat je iemand hoeft uit te schelden op basis van ras zoals die lui in die DM's nu doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:22 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Whut wut ??? 'te wild rijdt' ?????? Ga toch weg man, ZIJ stond midden op de weg en bleef staan terwijl hij erdoor wilde.
Het gaat om het brutale en niet sociale gedrag wat ze daar toont !!
Ja, het is ook wel weer een hele linkse tafel! Bah, niet om aan te zien... gelukkig kan ik vooruit spoelen bij terugkijken!quote:
Ik zit net op Twitter te kijken maar ik ben blijkbaar niet de enige die haar een beetje hypocriet vind.........Maarre het is goed zo, blijf jij maar lekker bij jouw mening dan blijf ik bij de mijnequote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Ok, ze komt wat schreeuwerig en asociaal uit de hoek,
Doen we datquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 13:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zit net op Twitter te kijken maar ik ben blijkbaar niet de enige die haar een beetje hypocriet vind.........Maarre het is goed zo, blijf jij maar lekker bij jouw mening dan blijf ik bij de mijne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |