Wouter Kolk vindt dat we inmiddels voorbij zwarte piet zijn...quote:
Maar dan ook al die donkere mensjes die vrouwen op straat uitkafferen en dat soort dingen. Het is een beetje eenzijdig.... En er zijn ook blanke BN-ers die stront over zich heen krijgen met allerlei verwensingen van hetzelfde caliber.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel heftig hoor, die berichten in die inbox is zo walgelijk... Het is helaas niet te doen, maar je zou inderdaad iedereen hiervoor moeten aanklagen, minderjarig of meerderjarig..
Stel je niet aan joh. Een fucking klein kind zegt iets wat je niet leuk vind. En die jankrapper laat zich helemaal gaan en wil iedereen erbij lappen die er niets mee te maken hebben. Het is naar, het is lelijk, het is walgelijk. Maar in godsnaam stel je niet aan, grow a pair.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel heftig hoor, die berichten in die inbox is zo walgelijk... Het is helaas niet te doen, maar je zou inderdaad iedereen hiervoor moeten aanklagen, minderjarig of meerderjarig..
Oh is hij dat??? Ik wist niet wie dat was.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Samen met die hypocriet Akwasi
Ja maar white privilege enz....quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maar dan ook al die donkere mensjes die vrouwen op straat uitkafferen en dat soort dingen. Het is een beetje eenzijdig.... En er zijn ook blanke BN-ers die stront over zich heen krijgen met allerlei verwensingen van hetzelfde caliber.
Nee, dat is Akwasie niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oh is hij dat??? Ik wist niet wie dat was.
ok tnx, ik dacht al, dan heeft ie wel lef...quote:
nee maar ze lijken zo op elkaarquote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Oh is hij dat??? Ik wist niet wie dat was.
Zie je Geertje Wilders al aanschuiven met tranen in de ogen over welke shit hij over zich heen krijgt elke week waardoor hij zelfs elke dag bescherming moet hebben. Ik bedoel, het is een enorme mongool, maar die Glennis Grace wil weer even relevant zijn en grijpt daarom de debiele berichtjes van een kind aan.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 23:01 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Maar dan ook al die donkere mensjes die vrouwen op straat uitkafferen en dat soort dingen. Het is een beetje eenzijdig.... En er zijn ook blanke BN-ers die stront over zich heen krijgen met allerlei verwensingen van hetzelfde caliber.
Ja dat is vast kut. Maar Glen slaat wel volledig de plank mis met 'iedereen moet exposed, zusjes, broertjes, ouders, leraren'quote:Op donderdag 20 augustus 2020 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |