hou nu maar op aub wat moet ik doen dan elk huis controleren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:55 schreef possetje het volgende:
[..]
nee maar wel op het moment dat er irl kinderen in sex kelders zitten ben jij gewoon moppen aan het tappen hier
Is er nog een fatsoenlijk gesprek mogelijk ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:55 schreef possetje het volgende:
[..]
nee maar wel op het moment dat er irl kinderen in sex kelders zitten ben jij gewoon moppen aan het tappen hier
Ze blijft in de huiskamer. Ik b daarmee wel mazzel gehad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
knap hoor . die van mij gaat ook altijd vanzelf kooi weer in. maar voor ik los laat doe ik alle deuren op slot
Jamaar jamaar... das een gekke vergelijkingquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:55 schreef possetje het volgende:
[..]
ja prec blij voor jequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze blijft in de huiskamer. Ik b daarmee wel mazzel gehad.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Jamaar jamaar... das een gekke vergelijking![]()
Er is altijd ergens hongersnood, dus mag ik niet meer eten?
We doen eerst Flory in de kelder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
er is altijd wel een oorlog moet ik mee gaan schieten
Zolang er bier en/of wijn is in de kelder, no problemquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We doen eerst Flory in de kelder.
Soul heeft 3 parkieten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Tjezus zeg waar gaat het over ineens?
en eten hoop ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Zolang er bier en/of wijn is in de kelder, no problem
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 01:01 schreef Flory het volgende:
[..]
Zolang er bier en/of wijn is in de kelder, no problem
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 00:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We doen eerst Flory in de kelder.
Nee, ik klik hem niet aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |