quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Helaas, de Kruidvatbaby is verdwenen. Stukje abortus.
En dan? Boetes krijg je toch niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet bekijkt of er weer beperkingen nodig zijn voor het aantal mensen dat maximaal bij elkaar mag komen.
Ik ben woedend.
Kipcorn vroeger altijd op schoolquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kies over het algemeen voor de kipcorn.
Dat zijn maar 25 mensen op het veld.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, het amateurvoetbal begint bijna weer.
Dezelfde snack? Alsof je er 1 besteld.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bestel bij de snackbar eigenlijk altijd dezelfde snack.
Ik ben een gewoontedier.
En dan krijg je weer allemaal gezeur bij de voetbalclubs waar ik geen zin in heb.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En dan? Boetes krijg je toch niet.
Kroketje hier. Of gehaktbal speciaal als ik gezopen heb.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kies over het algemeen voor de kipcorn.
Meestal wel een aantal wissels ook hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn maar 25 mensen op het veld.
Ik neem liever meer friet met joppiesaus of speciaal/oorlogquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dezelfde snack? Alsof je er 1 besteld.
Braddie is teleurgesteld.
Niemand behalve Zorro. Met zijn rare smaak.quote:
De mexicano is alleen voor na het stappen uiterst geschikt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kroketje hier. Of gehaktbal speciaal als ik gezopen heb.
Heel vaak gehaktbal speciaal dus.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem liever meer friet met joppiesaus of speciaal/oorlog
Oh. Geen extra mexicano? Erg teleurstellend.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem liever meer friet met joppiesaus of speciaal/oorlog
Heb er niet veel vertrouwen in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Bestel eigenlijk nooit iets bij de snackbar.
#fitlife
Straks wel weer bij de voetbal
Doodstraf is misschien net te overdreven maar wel een fikse straf.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die 'de voetbal' zeggen ipv 'het voetbal'?
Vlampijp?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Geen extra mexicano? Erg teleurstellend.
Ik ga standaard voor een vlampijp. Andere snack wisselt.
Sneue tekst plaats je erbijquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:20 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Auschwitz tweet is ook uit.
[ twitter ]
Hollandsche Avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |