quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Helaas, de Kruidvatbaby is verdwenen. Stukje abortus.
En dan? Boetes krijg je toch niet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet bekijkt of er weer beperkingen nodig zijn voor het aantal mensen dat maximaal bij elkaar mag komen.
Ik ben woedend.
Kipcorn vroeger altijd op schoolquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kies over het algemeen voor de kipcorn.
Dat zijn maar 25 mensen op het veld.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, het amateurvoetbal begint bijna weer.
Dezelfde snack? Alsof je er 1 besteld.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bestel bij de snackbar eigenlijk altijd dezelfde snack.
Ik ben een gewoontedier.
En dan krijg je weer allemaal gezeur bij de voetbalclubs waar ik geen zin in heb.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En dan? Boetes krijg je toch niet.
Kroketje hier. Of gehaktbal speciaal als ik gezopen heb.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kies over het algemeen voor de kipcorn.
Meestal wel een aantal wissels ook hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn maar 25 mensen op het veld.
Ik neem liever meer friet met joppiesaus of speciaal/oorlogquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dezelfde snack? Alsof je er 1 besteld.
Braddie is teleurgesteld.
Niemand behalve Zorro. Met zijn rare smaak.quote:
De mexicano is alleen voor na het stappen uiterst geschikt.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kroketje hier. Of gehaktbal speciaal als ik gezopen heb.
Heel vaak gehaktbal speciaal dus.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem liever meer friet met joppiesaus of speciaal/oorlog
Oh. Geen extra mexicano? Erg teleurstellend.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem liever meer friet met joppiesaus of speciaal/oorlog
Heb er niet veel vertrouwen in.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:30 schreef Caland het volgende:
Bestel eigenlijk nooit iets bij de snackbar.
#fitlife
Straks wel weer bij de voetbal
Doodstraf is misschien net te overdreven maar wel een fikse straf.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie van mensen die 'de voetbal' zeggen ipv 'het voetbal'?
Vlampijp?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Geen extra mexicano? Erg teleurstellend.
Ik ga standaard voor een vlampijp. Andere snack wisselt.
Sneue tekst plaats je erbijquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:20 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Auschwitz tweet is ook uit.
[ twitter ]
Hollandsche Avond.
Heel af en toe neem ik er 2 ja, dan wel meestal mexicanootje erbij of soms een kroket. Bamischijf vind ik ook best prima. De bamihappen die altijd over blijven bij de mora snackmixquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Twee snacks ja?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die mensen gun ik tegenwind.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
Je hebt ook mensen die ketchup bij speciaal willen ipv curry
Walgelijk volk is dat
@:jr-style-93
Bij ons ook ja maar zijn nu al een aantal clubs in de buurt (tijdelijk) dicht.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kantine is al 2 maanden open, dat scheelt
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Wat moeten jullie van de snackbar? Braddie haalt op allen.
[ afbeelding ]
Mwah, ik zou dit geeen wedstrijd durven noemen.quote:
Ben inderdaad heel erg benieuwd of dat wel gewoon gaat starten. Trainen snap ik met zelfde groepen maar wedstrijden... En hoe dan met kleedkamers, gaan ze dat dan elke keer ontsmettenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan krijg je weer allemaal gezeur bij de voetbalclubs waar ik geen zin in heb.
Ik ken een twee-kapsalons-persoon.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twee snacks ja?
Ik had jou niet ingeschat als een "twee-snacks-persoon".
Die mensen verdienen geen like bij hun posts.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
Je hebt ook mensen die ketchup bij speciaal willen ipv curry
Walgelijk volk is dat
@:jr-style-93
Die had hier uitmuntend wat plaatjes ter duiding kunnen plaatsen.quote:
Ja maar wat is het?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beste snack die er is maat.
Sevilla v Inter wordt nog erger.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik zou dit geeen wedstrijd durven noemen.
Goulashkroketquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:32 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete snack van de snackbar
Ik eet relatief weinig friet.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Twee snacks ja?
Ik had jou niet ingeschat als een "twee-snacks-persoon".
Hij is vandaag begonnen met een afvalvlogquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eet ook alles alleen op.
Begint Luuk weer vanaf de bank?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sevilla v Inter wordt nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |