quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, die is wel geboren in Beljoe Horizontje. Leuk allen.
romatomaat dan?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:22 schreef Coco. het volgende:
Je mag ook geen zigeunersaus meer zeggen.
Zigeunersaus.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:22 schreef Coco. het volgende:
Wat irritant was die kut uitspraak van Jan Roelfs tijdens dat WK zeg.quote:
Een zigeunerstick zal toch nog wel mogen? Anders ga ik vloeken.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:22 schreef Coco. het volgende:
Dat is hetgeen wat ik me nog prima herinner van dat WK.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat irritant was die kut uitspraak van Jan Roelfs tijdens dat WK zeg.
Gelukkig was er de wedstrijd om 3 uur in de nacht. Wij waren er allen live bij!
Oekraine Frankrijk op een ander EK was ook fantastischquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is hetgeen wat ik me nog prima herinner van dat WK.
Iedereen ging toen plaatjes posten van donkere jongens die watermeloenen aten, dit weet ik nog goed.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is hetgeen wat ik me nog prima herinner van dat WK.
WTF is een zigeunerstick?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een zigeunerstick zal toch nog wel mogen? Anders ga ik vloeken.
Je bent zelf fantastisch.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Oekraine Frankrijk op een ander EK was ook fantastisch
Stond daar toen een ban op?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen ging toen plaatjes posten van donkere jongens die watermeloenen aten, dit weet ik nog goed.
Kloptquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ben dé FOK Influencer.
@:lenny_leonard kan dit bevestigen.
quote:
Verdoriequote:
Duimpje omlaag.quote:
quote:
net zoveel als een zigeunerschnitzelquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met een zigeuner te maken?
Humor om te lachenquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat had Stijn al gepost.
Maar ik zat net op de WC.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:26 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat had Stijn al gepost.
Eens. Zou nog liever een hamburger eten @El-Stinho stylequote:Op maandag 17 augustus 2020 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt op een matig lihanboutje
Die heeft die stick eerst in zijn ootje gedaan.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met een zigeuner te maken?
Ik hou ook van structuur in mijn leven.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bestel bij de snackbar eigenlijk altijd dezelfde snack.
Ik ben een gewoontedier.
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet bekijkt of er weer beperkingen nodig zijn voor het aantal mensen dat maximaal bij elkaar mag komen.
Ik ben woedend.
quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het kabinet bekijkt of er weer beperkingen nodig zijn voor het aantal mensen dat maximaal bij elkaar mag komen.
Ik ben woedend.
Vertel!quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik bestel bij de snackbar eigenlijk altijd dezelfde snack.
Ik ben een gewoontedier.
Maak je niet druk. De overheid doet toch NIETSquote:Op maandag 17 augustus 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben woedend.
Ik kies over het algemeen voor de kipcorn.quote:
KAN ook niks.quote:Op maandag 17 augustus 2020 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maak je niet druk. De overheid doet toch NIETS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |