Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 augustus 2020 07:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja heb kleine Nora gisteren om iets voor 16:00 ontmoet. Is uiteindelijk een keizersnede geworden. En dat was met name voor de moeder nogal heftig.
Nora doet het goed maar we moeten, door de keizersnede, wel in elk geval tot morgen in het ziekenhuis blijven.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 07:47 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
De box opzetten, zelf aankomen met spullen die we nog nodig hebben, zelf cadeautjes kopen. En ook voorzichtiger zijn met mij.Steeds laten rusten, niks laten tillen (ook geen lichte dingen), ec. etc. En als toppunt hebben we gisteravond samen een maanlampje gemaakt.
Hahaha, hoe lang duurde het ook alweer nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, je kunt er beter mee dan om verlegen zitten!
Wauw, hoezo tactvol.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:10 schreef SQ het volgende:
ik liep dus over het schoolplein, hoor ik zo'n moeder uitroepen: JEZUS ik voel me al ellendig als ik die buik zie!
Ik zo vanhoezo dat dan?
"Ja gewoon, zo groot en zo zwaar en pfff!"
Je zou toch denken dat juist moeders met kinderen dit soort opmerkingen niet meer maken naar anderen he
Oei, haha. Ruimte voor nog een box?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:25 schreef Aure het volgende:
Ohja de boxdat is nu nog een speelhuisje voor Jip, voordeel is dat we hem zo omgebouwd hebben. Dus denk dat we hem pas ombouwen als de baby er is, dan kan Jip er tot die tijd gewoon nog in spelen. En na 3 a 4 maanden maken we er weer een speelhuisje van. Kleine opoffering van Jip zijn kant, moet goed komen
Hmm..quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:02 schreef Seven. het volgende:
M'n zoon ligt over dwars dus zelfs een stuitbevalling is momenteel geen optie. Ik bel zo ff voor Moxa therapie. Vrijdag nog een scan. Op maandag afspraak voor versie, maar ik neem pas vrijdag een definitieve beslissing.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 10:14 schreef Gogo83 het volgende:
Nu al een dwarsligger @:seven! Hopelijk doet moxa iets of draait ie alsnog!
@:D.U.M.A.N. Lekker op tijd, haha! Snap wel dat jullie U. willen laten wennen aan de co-sleeper op een nieuwe plek!
@:Donna Hopelijk niet al te lang last van deze bijwerking!
@:Toekito Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! En hopelijk herstelt je vrouw snel van de keizersnede!
@:SQ Lekker tactvol!![]()
Wij hebben onze derde slaapkamer inmiddels vrijwel leeg, dus binnenkort kan de vloerbedekking daaruit en gaan we verven/behangen/laminaat leggen. Dan T.'s meubels verhuizen, op de kamer waar hij nu slaapt de ledikant en leunstoel terugzetten en een muurtje verven en dan zijn wij klaar. Misschien nog wel iets aan de aankleding doen, maar dat komt wel. Box doen we last minute pas, die komt te staan op de plek waar ik in december ook nog een kerstboom wil hebben. Dus begin januari is er pas ruimte voor een box. Vorige keer stond ie ook begin januari (nesteldrang bij man) terwijl ik toen drie maanden later was uitgerekend.
Jullie zijn dan ook al wel lekker bezig! Leegruimen is meestal toch het meest vervelende deel, waar laat je alles..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien bedoelde ze het meelevend?quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:10 schreef SQ het volgende:
ik liep dus over het schoolplein, hoor ik zo'n moeder uitroepen: JEZUS ik voel me al ellendig als ik die buik zie!
Ik zo vanhoezo dat dan?
"Ja gewoon, zo groot en zo zwaar en pfff!"
Je zou toch denken dat juist moeders met kinderen dit soort opmerkingen niet meer maken naar anderen he
ongetwijfeld, maar dat maakt het niet genuanceerdquote:Op maandag 24 augustus 2020 14:42 schreef trui het volgende:
[..]
misschien bedoelde ze het meelevend?
Die van ons staat ook al en ik ben pas 22.2😅 kan t maar gehad hebben.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:13 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik ben iemand die m'n zaken graag op tijd in orde heb.
Ik wil tot aan mijn verlof eigenlijk niet meer voor de klas. Ander werk wil ik best doen. Heb ook nog een eigen bedrijf en dat gaat prima, maar weinig deadlines, geen studenten (de voorvallen waardoor ik nu ben uitgevallen hadden direct met studenten te maken). Dan kan ik best wel wat. Maar eerst maar eens echt tot rust komen.quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:47 schreef SQ het volgende:
Knuffel voor gogo![]()
Is het wel je intentie om weer aan het werk te gaan?
Jullie wonen vast allemaal heel riant danquote:Op maandag 24 augustus 2020 15:59 schreef Sway- het volgende:
[..]
Die van ons staat ook al en ik ben pas 22.2😅 kan t maar gehad hebben.
Lijkt me een interessante podcast, ga ik luisteren. Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 24 augustus 2020 14:42 schreef trui het volgende:
[..]
misschien bedoelde ze het meelevend?
gefeliciteerd, toekito!
tip: ik luisterde gisteren deze podcast, verhaal van een jongen/man die ongepland vader wordt. ik vond 't een mooi ontwapenend eerlijk verslag van de zwangerschap vanuit zijn perspectief. https://www.npo3fm.nl/podcasts/kan-je-even-langskomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 24 augustus 2020 17:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lijkt me een interessante podcast, ga ik luisteren. Bedankt voor de tip.
Gefeliciteerd @:Toekito! Hopelijk voelt je vrouw zich snel beter en kunnen jullie lekker genieten.
@:Seven. wat vervelend! Lijkt me best wel stressvol zo in de laatste weken als je baby in stuit ligt of zelfs dwars ligt.. dan weet je echt pas op het laatste moment waar je aan toe bent.met vlagen. Je bent wat gevoeliger voor schimmeltjes in je zwangerschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
disclaimer
Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld zo!quote:Op maandag 24 augustus 2020 16:02 schreef NicolasJoy het volgende:
Controle weer gehad; niets dat er op wijst dat er al een bevalling aan zit te komen. Kind zit minder diep ingedaald dan de vorige controle. Dat jojoën geeft waarschijnlijk de huidige steken/pijnklachten en verder horen de klachten er bij. Niet kunnen liggen, staan, zitten.. Helaas! Volgende afspraak staat nu dus voor na de UD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk moeten we niet zeuren natuurlijk, want ze is nog niet uitgerekend, maar toch.quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld zo!
En de kans wordt steeds kleiner zeker naarmate de UD dichterbij komt?quote:Op maandag 24 augustus 2020 18:46 schreef Seven. het volgende:
@:NicolasJoy, de medische indicatie verdwijnt zodra hij met zijn hoofd naar beneden gaat liggen. En dat kan nog gebeuren tot de dag van de bevalling. Maar ze zullen wel ergens een keer een keizersnede gaan plannen (die ik dan weer zo lang mogelijk uit ga stellen), en ik vraag dan uiteraard of ze echo gaan doen voor ze me gaan verdoven, just in case.
Zou wel erg zuur zijn..
Die doen ze sowiesoquote:[b]Op maandag 24 augustus 2020 18:46 schreef Seven. en ik vraag dan uiteraard of ze echo gaan doen voor ze me gaan verdoven, just in case.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 21:19 schreef NicolasJoy het volgende:
Hebben we wel makkelijker nog een foto van de drie dames samen;Ahhh leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Eigenlijk moeten we niet zeuren natuurlijk, want ze is nog niet uitgerekend, maar toch.
[..]
En de kans wordt steeds kleiner zeker naarmate de UD dichterbij komt?
Zou wel erg zuur zijn..![]()
En ja, kans wordt steeds kleiner want minder en minder bewegingsruimte. Inmiddels begint het voor mij serieus oncomfortabel te worden als hij begint te bewegen.
Resistance is futile.
Haha ja onze woonkamer is een balzaalquote:Op maandag 24 augustus 2020 16:47 schreef SQ het volgende:
[..]
Jullie wonen vast allemaal heel riant dan
Oh gelukkig. Kan zijn dat ik er tzt ook zo in staquote:Op maandag 24 augustus 2020 21:58 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Die doen ze sowieso
(Ik dacht toen juist: Hoop dat ze niet nu opeens goed ligt. Ik had me na 2 versie pogingen en het hele pre-sectio circus zo op de geplande sectio ingesteld dat ik het wel even raar geweest zou zijn als ze me weer naar huis hadden gestuurd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@SQ mag ik naar 15 maart? Dat is nu de definitieve UD. Thanks!
Ben wel overgedragen aan het ziekenhuis wegens torenhoge bloeddruk, maar die zag ik al wel aankomen. Dat was de eerste zwangerschap ook. Toen was ik er heel verdrietig om en nu kan ik het gelukkig relativeren! Het komt goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |