Ik ben iemand die m'n zaken graag op tijd in orde heb.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben je in elk geval ruuuiiiimmmm op tijd
Oei, zulke opmerkingen vind ik echt not done.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:10 schreef SQ het volgende:
ik liep dus over het schoolplein, hoor ik zo'n moeder uitroepen: JEZUS ik voel me al ellendig als ik die buik zie!
Ik zo vanhoezo dat dan?
"Ja gewoon, zo groot en zo zwaar en pfff!"
Je zou toch denken dat juist moeders met kinderen dit soort opmerkingen niet meer maken naar anderen he
aiiii dat is wel een matige bijwerking.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:23 schreef Donna het volgende:
Haha DUMAN, goed bezig jullie. De box komt er hier nog lang niet in, horror formaat ding in huis wil ik zolang mogelijk uitstellen.
Wat een ellendige opmerking @:SQ , die vrouwen hebben zeker zelf nooit zoiets gehoord anders zeg je dat niet.
De insuline werkt! Dus daar ben ik blij mee. Mogelijke bijwerkingen volgens de bijsluiter; diarree
En wie heeft uiteraard die bijwerking? Juust.
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:10 schreef SQ het volgende:
ik liep dus over het schoolplein, hoor ik zo'n moeder uitroepen: JEZUS ik voel me al ellendig als ik die buik zie!
Ik zo vanhoezo dat dan?
"Ja gewoon, zo groot en zo zwaar en pfff!"
Je zou toch denken dat juist moeders met kinderen dit soort opmerkingen niet meer maken naar anderen he
Neuh, gewoon geroepen "het gaat vanzelf over gelukkig" en verder gelopenquote:Op maandag 24 augustus 2020 09:29 schreef Seven. het volgende:
[..]wat een kutopmerking. Heb je er iets van gezegd?
Ja dat zou goed kunnen gelukkig, dus maar duimen dat het eind deze week wat beter gaat.quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:26 schreef Aure het volgende:
Ughh bummer Donna, maar wel fijn dat het aanslaat. Misschien moet je lijf er ff aan wennen en is die bijwerking na een tijdje weg?
quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Neuh, gewoon geroepen "het gaat vanzelf over gelukkig" en verder gelopen
Ik heb nooit zoveel last van boosheid of agressie gelukkig, ik moet meestal alleen een beetje huillachen om mijn medemens
Hehe, waarschijnlijk had ik iets geroepen van 'ik moet er niet aan denken om zo'n kop te hebben, zo groot en zwaar, pfffft'quote:Op maandag 24 augustus 2020 09:30 schreef SQ het volgende:
[..]
Neuh, gewoon geroepen "het gaat vanzelf over gelukkig" en verder gelopen
Ik heb nooit zoveel last van boosheid of agressie gelukkig, ik moet meestal alleen een beetje huillachen om mijn medemens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie naamquote:Op maandag 24 augustus 2020 07:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja heb kleine Nora gisteren om iets voor 16:00 ontmoet. Is uiteindelijk een keizersnede geworden. En dat was met name voor de moeder nogal heftig.
Nora doet het goed maar we moeten, door de keizersnede, wel in elk geval tot morgen in het ziekenhuis blijven.
Wat een etterbakjequote:Op maandag 24 augustus 2020 10:02 schreef Seven. het volgende:
M'n zoon ligt over dwars dus zelfs een stuitbevalling is momenteel geen optie. Ik bel zo ff voor Moxa therapie. Vrijdag nog een scan. Op maandag afspraak voor versie, maar ik neem pas vrijdag een definitieve beslissing.
Lol, komt dat doordat we het er toen over hadden hier? Met of zonder H enzo? Wel toevallig dat er nu 2 achter elkaar zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2020 07:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Prachtige naam (mijn dochter heet ook zo) Hoop dat het niet al te traumatisch voor jullie is geweest. Op naar een goed herstel en een fijne babytijd
De dochter van Sun is al een jaar of 6quote:Op maandag 24 augustus 2020 12:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Lol, komt dat doordat we het er toen over hadden hier? Met of zonder H enzo? Wel toevallig dat er nu 2 achter elkaar zijn.
Wij zijn nu voor een andere naam gegaan btw.
Owja sorryquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:58 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De dochter van Sun is al een jaar of 6Ze heeft net een zoon gehad.
Mijn dochter van 6 heet zoquote:Op maandag 24 augustus 2020 12:49 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Lol, komt dat doordat we het er toen over hadden hier? Met of zonder H enzo? Wel toevallig dat er nu 2 achter elkaar zijn.
Wij zijn nu voor een andere naam gegaan btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |